Je DNA bestaat maar uit 4 lettertjes genaamd ATGC, zo moeilijk is het dus niet om "identieke" dna te vinden.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:09 schreef Kurovski het volgende:
Chimpansees hebben voor 98% zelfde dna als een mens lees ik net. Ha, vandaar dat het zulke typhusbeesten zijn.
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:09 schreef xcachet het volgende:
Morgen diploma uitreiking. Wat moet ik aaaan
Mantelpakje.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:09 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:
Bikiniquote:Op maandag 4 juli 2016 13:09 schreef xcachet het volgende:
Naaktfoto's. Kan ik mooi doorverkopen aan Drug en wat geld vangen.quote:
Past bij de rest op t mboquote:Op maandag 4 juli 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kort strakke jurkje met veel decollete
Ik heb allemaal striemen op mn lichaam en ben plat, veel zijn ze dus niet waardquote:Op maandag 4 juli 2016 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naaktfoto's. Kan ik mooi doorverkopen aan Drug en wat geld vangen.
beterquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kort strakke jurkje met veel decollete
Als ik dit soort shit lees krijg ik echt krampen... wie als man nog meer?quote:Een gedetineerde in de gevangenis van Scheveningen heeft zich vorig jaar heftig verwond. Hij sneed de eikel van zijn penis af en verwijderde zijn testikels, die hij opat.
Als de man hoort dat er hulp onderweg is doet hij iets onverwachts, hij haalt zijn afgesneden eikel uit z'n jaszak.
Komt hij vanzelf wel achter, niet goed geen geld terugquote:Op maandag 4 juli 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb allemaal striemen op mn lichaam en ben plat, veel zijn ze dus niet waard
Word ik niet maak je geen zorgen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt Zosk geen stylist
Mijn god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |