quote:
ja dat wilde ik eerst doen maar jij postte daarvoor parlé ;squote:
Chipstax in duitsland.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag mij dat echt al een tijdje af waarom chips in Duitsland minstens een keer duurder is dan hier. Terwijl drank, chocolade etc. allemaal wel goedkoper is.
Maar als voltooid deelwoord is het wel parléquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat wilde ik eerst doen maar jij postte daarvoor parlé ;s
ohquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als voltooid deelwoord is het wel parlé
Ah, de kennert hierquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als voltooid deelwoord is het wel parlé
Ik hoop Sagan, maar verder geen idee of het Kittel of Greipel ofzo kan wordenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik bedoel die andere momenteel leukere sport
hoe is de finish? sagan kan alleen wat met vals platquote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop Sagan, maar verder geen idee of het Kittel of Greipel ofzo kan worden
Nee, ken het echt nauwelijks, dit zijn echt de basisdingen uit eerste twee jaar Fransquote:
Tu suffit de fairequote:
Neequote:
Simpele zinnen/woorden in't duits lukken mij wel, maar als die mensen onderling echt tegen elkaar gaan ouwehoeren kan ik dat niet volgen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:44 schreef deadprez het volgende:
die grammatica van duits is echt compleet verneukt gwn, kan die shit niet op gevoel doen dus optyfen dan
Mensen die vroeger werden veroordeeld tot het hebben van een reken- of een talenknobbel.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef deadprez het volgende:
wrm ben jij goed in talen hplc dat hoort niet als bètanerdje
is nie eerlijk
hij is gwn gayquote:Op maandag 4 juli 2016 13:50 schreef deadprez het volgende:
wrm ben jij goed in talen hplc dat hoort niet als bètanerdje
is nie eerlijk
Volgens mij is finish vals platquote:Op maandag 4 juli 2016 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe is de finish? sagan kan alleen wat met vals plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |