Ik merk het.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Vind zulke grappen maar matig altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
[..]
Juist, en dan nog zo duur hè.
Je hebt gelijk wb EKquote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind zulke grappen maar matig altijd
Lekker boeiend. Gaat er alleen even om dat hij weet tegen wie hij stoer kan doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind zulke grappen maar matig altijd
das ook nie zo moeilijk verderquote:
Dit zeg je bij elke TT die jij niet hebt gemaakt volgens mijquote:
Succes.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Brb even mijzelf aanmelden om columns te schrijven voor FP. #nieuweHenkSpaan
jij weet niks van voetbalquote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
zou kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elke TT die jij niet hebt gemaakt volgens mij
Dat je dit nu al doorhebtquote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elke TT die jij niet hebt gemaakt volgens mij
quote:
Ik zeg het nu pas. Heeft niets met doorhebben te maken.quote:
Oeeeeeeh jaweeeeelquote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik weet dat ik naar IJsland wil verhuizen voor Birkirquote:
Zit kaas in hequote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
geen idee wat kunefe is trouwens maar het ziet er wel eetbaar uit
ik steun je,quote:Op maandag 4 juli 2016 11:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeeeeeeh jaweeeeel
[..]
Ik weet dat ik naar IJsland wil verhuizen voor Birkir. Oh en zou sowieso twee fans hebben als ik zou schrijven over Cristiano
maak het voor mijquote:
Als het negatief is lees ik het ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeeeeeeh jaweeeeel
[..]
Ik weet dat ik naar IJsland wil verhuizen voor Birkir. Oh en zou sowieso twee fans hebben als ik zou schrijven over Cristiano
Die langharige teckel.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ik dan ook schrijven over zn exliefdes zoals Irina Shayk inclusief bikinipics?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als het negatief is lees ik het ook wel.
Ik heb het maar 1 x gemaakt ...quote:
Thanksquote:
geeft niet, ik vertrouw op jequote:
Nee Cristiano toch.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
noem je birkir nou een langharige teckel gvd
alleen pics is genoeg dan? ik kan me niet voorstellen dat je inhoudelijk over zo'n persoon kan schrijven.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ik dan ook schrijven over zn exliefdes zoals Irina Shayk inclusief bikinipics?
[..]
Ik heb het maar 1 x gemaakt ...
[..]
Thanks
Euhm modellencarriere maybequote:Op maandag 4 juli 2016 11:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen pics is genoeg dan? ik kan me niet voorstellen dat je inhoudelijk over zo'n persoon kan schrijven.
Thx gereageerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Zoo, een redelijk normaal topic van tong
MLN / Hoe herinneren FOK!kers zich hun klasgenoten uit de middelbareschool?
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Het is nog ochtend. What the f doe ik wakker.
Luizenleventje.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Denk dat NG's penis in je rug prikte.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Nog 4 minuten om je klaar te maken voor de middag hup.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Is niet elke dag feest.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag jouw penis weleens in mijn rug prikken, of iets lager.
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag jouw penis weleens in mijn rug prikken, of iets lager.
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog 4 minuten om je klaar te maken voor de middag hup.
Bijna luchtalarm genotquote:Op maandag 4 juli 2016 11:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:58 schreef Zosk het volgende:
Heb al wel ooit een ruggenprik gehad, een echte xD
Met zo'n UI had ik eigenlijk iemand verwacht die veel liever is.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Moest je bevallen Zosk? Daarom ruggenprik? Huehuehue
iedereen weer lekker geforceerd topics openen natuurlijkquote:
inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2016 12:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
iedereen weer lekker geforceerd topics openen natuurlijk
Steaks weer oitnb verder kijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet af. Denk dat de Duitsers de boel hebben gesaboteerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:01 schreef Zosk het volgende:
Iedereen zou dus gewoon een minuut minder lang de tijd hebben bij jullie.![]()
en die nl alert shit krijg ik ook al nie dus ik ben dubbel genaaidquote:Op maandag 4 juli 2016 12:01 schreef Zosk het volgende:
Iedereen zou dus gewoon een minuut minder lang de tijd hebben bij jullie.![]()
Germans ook echt.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs het is niet afgegaan wtf stel je voor dat the germans echt kwamen
haha ja duitsergrappen tijdens het luchtalarm haha so originalquote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs het is niet afgegaan wtf stel je voor dat the germans echt kwamen
Jawel. Niets gehoord.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoelde dat ie bij jou niet overslaat pannenkoek.
Die krijg ik ook niet hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
en die nl alert shit krijg ik ook al nie dus ik ben dubbel genaaid
Altijd hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet af. Denk dat de Duitsers de boel hebben gesaboteerd.
haha jellyquote:
Haha jouw leven is so originalquote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ja duitsergrappen tijdens het luchtalarm haha so original
Jaquote:
Groningen will never diequote:Op maandag 4 juli 2016 12:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie zouden gewoon al lang dood zijn hoor.![]()
Bij mij niet eens schuilen, kom er gewoon voor uit.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou mij aansluiten bij hun hoor. Diep van binnen schuilt er een SS'er in mij.
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou mij aansluiten bij hun hoor. Diep van binnen schuilt er een SS'er in mij.
Samen strotten doorsnijden.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij niet eens schuilen, kom er gewoon voor uit.
Ik? nee manquote:
Welke kant?quote:
Ja.quote:
Wij hadden een paar van die kleine negers in het hondenhok waar we ons op konden uitleven.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Mocht vroeger altijd oefenen op konijnen.
gvdquote:Op maandag 4 juli 2016 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Wij hadden een paar van die kleine negers in het hondenhok waar we ons op konden uitleven.
Binnenkortquote:Op maandag 4 juli 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer gaan we weer een keer Facetimen Opso?
Loopt een mof op 4 mei door Amsterdam heen. Komt ie op gegeven moment op de Dam aan en ziet een grote groep Nederlanders stil zijn. Nieuwsgierig als dat die mof is vraagt ie aan een Nederlander; zeg wat zijn jullie aan het doen? Nou zegt die Nederlander in de 2e wereldoorlog zijn veel van onze landgenoten omgekomen en die herdenken wij nu. Die mof zegt, leuk en aardig maar er zijn ook veel Duitsers omgekomen natuurlijk. Ja zegt die Nederlander dat vieren wij morgen.quote:
Ja dat was de volgende stap inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Wij hadden een paar van die kleine negers in het hondenhok waar we ons op konden uitleven.
Terechte feestdagquote:Op maandag 4 juli 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loopt een mof op 4 mei door Amsterdam heen. Komt ie op gegeven moment op de Dam aan en ziet een grote groep Nederlanders stil zijn. Nieuwsgierig als dat die mof is vraagt ie aan een Nederlander; zeg wat zijn jullie aan het doen? Nou zegt die Nederlander in de 2e wereldoorlog zijn veel van onze landgenoten omgekomen en die herdenken wij nu. Die mof zegt, leuk en aardig maar er zijn ook veel Duitsers omgekomen natuurlijk. Ja zegt die Nederlander dat vieren wij morgen.
Sorry hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 12:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier in godsnaam niet aan?
Germano is al populair.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Germano maakt zich niet populair hier.
Kom jij ook even janken anders. Begint zelf.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Germano maakt zich niet populair hier.
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom jij ook even janken anders. Begint zelf.
Tegen mij nooit eigenlijk. Is het niet een soort kift?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo reageer ik tegen bijna iedereen hoor.
Ik ben het anders niet van je gewend ;squote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo reageer ik tegen bijna iedereen hoor.
Jaquote:Op maandag 4 juli 2016 12:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Binnenkort
Je nichtje is vgm al VEEUL groter geworden ofniet
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tegen mij nooit eigenlijk. Is het niet een soort kift?
Variatie is wel zo belangrijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben het anders niet van je gewend ;s
Bij mn enkelquote:Op maandag 4 juli 2016 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zou jij een kusje willen?
Zeker weten? het komt wel zo over... je deed veel leuker tegen haar toen NG nog niet date met haarquote:Op maandag 4 juli 2016 12:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Variatie is wel zo belangrijk.
Ik mag je niet meerquote:Op maandag 4 juli 2016 12:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Variatie is wel zo belangrijk.
Jij geeft ook niet op hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten? het komt wel zo over... je deed veel leuker tegen haar toen NG nog niet date met haar
Hoe bedoel je?quote:
Maak er maar van wat jij wilt Noot.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten? het komt wel zo over... je deed veel leuker tegen haar toen NG nog niet date met haar
quote:
is goed ;pquote:
Onzin, ik vrij met hem.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
#confession ik ben al jaren gelukkig met Zosk
wie?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Fakegate met sylv, raf en dat ene wijf cachet, germano en NG
SPANNING EN SENSATIE
Hard gelachenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Lijkt me sterk. Lik hem over het algemeen goed schoon.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat verklaart al die sjankers op z'n pielemuisje
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.Wat flik je mij nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.Ik ben een AfrikaantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder details aubquote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lik hem over het algemeen goed schoon.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat verklaart al die sjankers op z'n pielemuisje
Ehmquote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dit nu over de top gay doen om zo je verdriet te maskeren?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.Opso is echt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf nog even doorkankeren en ik zal jou eens trollen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit nu over de top gay doen om zo je verdriet te maskeren?
sow het zit diep allemaalquote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Blijf nog even doorkankeren en ik zal jou eens trollen.
kkquote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALLE AFRIKANEN ZIJN BLACK BIG BEAUTIFUL WOMEN TOCHquote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dus? Wat moet ik hier nou mee zonder foto.
ghehe.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Your point being?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ALLE AFRIKANEN ZIJN BLACK BIG BEAUTIFUL WOMEN TOCH
meisjes plagen kusjes vragen toch ;squote:
ook de mannen?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ALLE AFRIKANEN ZIJN BLACK BIG BEAUTIFUL WOMEN TOCH
Oh hey grapje alles geod vrindje?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je foto, werk- en persoonlijke gegevens in de aanslag.
Sowquote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je foto, werk- en persoonlijke gegevens in de aanslag.
Kanker zeg.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom een middagje langs, laat ik m'n collages zien die ik van Opso heb gemaakt.
Tijd voor nieuwe collages want m'n brows zijn nu beter on fleek ;squote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom een middagje langs, laat ik m'n collages zien die ik van Opso heb gemaakt.
Heb ze gezien, echt heel mooi.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Hard om dit te zeggen voordat je ze hebt gezien.
Ja die zit ze al een paar dagen rond te dm'enquote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Heb een nieuw YouTube kanaal van mapima gekregen maar is nog beetje kaal, wel jammer.
Ja, raar figuurtje ook hequote:Op maandag 4 juli 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die zit ze al een paar dagen rond te dm'en
ja echt sick yoquote:
Dat maakte ik er van, zo hop in mijn hoofd, echt sickquote:
Insane in the brain.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maakte ik er van, zo hop in mijn hoofd, echt sick
Weenie of ik die verandering kan hendelen hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we maar eigen SC openen DP, wat een rare zooi hier
Doe maar gewoon normaalquote:Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weenie of ik die verandering kan hendelen hoor
Dit zijn juist de momenten dat je je moet laten gelden. Zo wordt de pikorde bepaald.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Noemen we het gewoon ook KLB SC tochquote:Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:27 schreef Germano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)za_stayin_alive.html![]()
![]()
heb mn plek als betaboi al geaccepteerdquote:Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit zijn juist de momenten dat je je moet laten gelden. Zo wordt de pikorde bepaald.
Zou je promoveren tot sidekick. Kun je met Zosk en mij bossen hier.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb mn plek als betaboi al geaccepteerd
nevermind zocht die van lekker belangrijkquote:
https://www.youtube.com/channel/UCmidd-vPz93DfUtpF7SI3Awquote:Op maandag 4 juli 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
wrm heb ik je youtube kanaal niet mapima ;s
Ja. Die twee uur was twee uur teveel.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
te lang buiten gezeten gisteren natuurlijk
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou je promoveren tot sidekick. Kun je met Zosk en mij bossen hier.
Hahahaquote:Op maandag 4 juli 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nevermind zocht die van lekker belangrijk
Op wat denk jequote:
eh okquote:Op maandag 4 juli 2016 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCmidd-vPz93DfUtpF7SI3Aw
quote:
Spuit11quote:Op maandag 4 juli 2016 12:33 schreef xcachet het volgende:
Inb4; zwanger. Hebben we die ook weer gehad
Waarom gaat het ineens over mij?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow is het Zosk gelukt om met zijn 6cm iemand te bevruchten?
hahaquote:
sow.quote:
O oke, ik hoop spoedig filmpjes te zien daar. Wellicht kan ze later een vlog opnemen met Bradderquote:
Ja ik kreeg hem van de week ookquote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Heb een nieuw YouTube kanaal van mapima gekregen maar is nog beetje kaal, wel jammer.
Geen probleem jongen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Mijn fout. Was fileermeisje aan het bekijken.
Das t lekkerst. Of grilworst.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er zelf meestal runderrookvlees op.
weenie ben niet echt bekend in de somaliërscenequote:
Oh dacht ikquote:Op maandag 4 juli 2016 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ben niet echt bekend in de somaliërscene
Gewoon doenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind salami en mosterd ook lekker, maar dat ruikt té hard.
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is ook lekker ja, maar heb ik nooit in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |