Dit iddquote:Op maandag 4 juli 2016 12:37 schreef Rezania het volgende:
Lekker boeien. Cum laude wordt het toch niet meer.
wil gewoon weten wat andere mensen zouden doen als ze een tentamen MOGEN herkansen maar dat niet hoevenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef imikethat het volgende:
Wil je gewoon bevestiging van ons of wat
Mapima wil aandacht. Enkel en alleen aandacht.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef imikethat het volgende:
Wil je gewoon bevestiging van ons of wat
En daarom geef je het antwoord zelf alquote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
wil gewoon weten wat andere mensen zouden doen als ze een tentamen MOGEN herkansen maar dat niet hoeven
Waar geef ik dat antwoord?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:45 schreef imikethat het volgende:
[..]
En daarom geef je het antwoord zelf al
Dat herkansingen noet beter worden gemaakt heb ik gemerkt bij de drie enige herkansingen ooit...quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef DoubleDip het volgende:
Ik zou het niet doen maar dat zeg ik alleen omdat ik blij ben vakken te halen. Maar het hangt ook af van de zwaarte van het vak. Als je een acht kan halen maar het door omstandigheden een zes is geworden kan je de gok wel wagen. Meestal worden herkansingen echter niet veel beter gemaakt dan de eerste kans. Zeker in de master is het vaak om te huilen.
Dat is ook mijn ervaring ja, maar dat zal vast niet altijd geldenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:19 schreef PaarseStabilo het volgende:
Heb ook het idee dat tentamens moeilijker lijken bij herkansingen maar dat is net raar dat kan toch niet kloppen
dat is positief!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Heb het aan de RUG twee keer gedaan.
Voor Europees Recht van een 6 naar een 8 en voor Bestuursrecht 2 (hoofdvak materieel) van een 6 naar een 9.
Zou best kunnen hoor, op mijn opleiding merk ik dat vaak wel. Gewoon tentamen is dan 50% en herkansing 15% ofzo. Niet altijd maar best wel een paar keer gemerkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:19 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat tentamens moeilijker lijken bij herkansingen maar dat is net raar dat kan toch niet kloppen
Huh, bij ons is het nu zo dat het hoogste cijfer geldt (B1). Waarom was dat vorig jaar anders?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:22 schreef PaarseStabilo het volgende:
ging van een 5 naar een 4 (laatste cijfer geldt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 23:54:11 ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Huh, bij ons is het nu zo dat het hoogste cijfer geldt (B1). Waarom was dat vorig jaar anders?Die 4 telde ook niet mee maar ok haalde een lager cijfer bij de herkansingen en die staat nog steeds in OsirisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindlijst staat wel het hoogste cijfer
Ja, alles wordt geregistreerd in Osiris.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:35 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Die 4 telde ook niet mee maar ok haalde een lager cijfer bij de herkansingen en die staat nog steeds in Osiris![]()
Eindlijst staat wel het hoogste cijfer
Het is voor rechten dan ook een pauperuni.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:08 schreef wimjongil het volgende:
Wacht even, je kunt aan de EUR dus een diploma halen met een paar 4.5en erop?
Wat een shame dat zoiets kan eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:08 schreef wimjongil het volgende:
Wacht even, je kunt aan de EUR dus een diploma halen met een paar 4.5en erop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |