Ik merk het.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Vind zulke grappen maar matig altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
[..]
Juist, en dan nog zo duur hè.
Je hebt gelijk wb EKquote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind zulke grappen maar matig altijd
Lekker boeiend. Gaat er alleen even om dat hij weet tegen wie hij stoer kan doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind zulke grappen maar matig altijd
das ook nie zo moeilijk verderquote:
Dit zeg je bij elke TT die jij niet hebt gemaakt volgens mijquote:
Succes.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Brb even mijzelf aanmelden om columns te schrijven voor FP. #nieuweHenkSpaan
jij weet niks van voetbalquote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 juli 2016 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
zou kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elke TT die jij niet hebt gemaakt volgens mij
Dat je dit nu al doorhebtquote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zeg je bij elke TT die jij niet hebt gemaakt volgens mij
quote:
Ik zeg het nu pas. Heeft niets met doorhebben te maken.quote:
Oeeeeeeh jaweeeeelquote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik weet dat ik naar IJsland wil verhuizen voor Birkirquote:
Zit kaas in hequote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
geen idee wat kunefe is trouwens maar het ziet er wel eetbaar uit
ik steun je,quote:Op maandag 4 juli 2016 11:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeeeeeeh jaweeeeel
[..]
Ik weet dat ik naar IJsland wil verhuizen voor Birkir. Oh en zou sowieso twee fans hebben als ik zou schrijven over Cristiano
maak het voor mijquote:
Als het negatief is lees ik het ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeeeeeeh jaweeeeel
[..]
Ik weet dat ik naar IJsland wil verhuizen voor Birkir. Oh en zou sowieso twee fans hebben als ik zou schrijven over Cristiano
Die langharige teckel.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ik dan ook schrijven over zn exliefdes zoals Irina Shayk inclusief bikinipics?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als het negatief is lees ik het ook wel.
Ik heb het maar 1 x gemaakt ...quote:
Thanksquote:
geeft niet, ik vertrouw op jequote:
Nee Cristiano toch.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
noem je birkir nou een langharige teckel gvd
alleen pics is genoeg dan? ik kan me niet voorstellen dat je inhoudelijk over zo'n persoon kan schrijven.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ik dan ook schrijven over zn exliefdes zoals Irina Shayk inclusief bikinipics?
[..]
Ik heb het maar 1 x gemaakt ...
[..]
Thanks
Euhm modellencarriere maybequote:Op maandag 4 juli 2016 11:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen pics is genoeg dan? ik kan me niet voorstellen dat je inhoudelijk over zo'n persoon kan schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |