Ik neem mijn woorden terug. De laatste keer dat ik iemand's favo-artiest beledigde, werd ik telkens begroet met tumorquote:
haags is een rebelquote:
hahahquote:Op maandag 4 juli 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. De laatste keer dat ik iemand's favo-artiest beledigde, werd ik telkens begroet met tumor
2 centimeter ongeveer. Heb al een nieuwe besteld. Dit weekend heb ik sowieso aardig wat flappen nodig.quote:
Gaatje boren aan het eind van de scheur. Scheurt 'ie niet verder.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik deze week geen tijd voor. Zat een klein scheurtje in, maar niet in de buurt van de magneetstrip en de chip.
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
2 centimeter ongeveer. Heb al een nieuwe besteld. Dit weekend heb ik sowieso aardig wat flappen nodig.
Lijkt me dat een pinautomaat wel een beveiliging heeft daarvoor en het opmerktquote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaatje boren aan het eind van de scheur. Scheurt 'ie niet verder.
Hoi gezwelquote:Op maandag 4 juli 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. De laatste keer dat ik iemand's favo-artiest beledigde, werd ik telkens begroet met tumor
Hoeft niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaatje boren aan het eind van de scheur. Scheurt 'ie niet verder.
Ga je doen dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat? Net alsof iemand mij dit weekend 250 euro voorschiet als ik dat nodig heb.
Nog een wedstrijd dan is EK voorbij... Eindelijk denk ikquote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier kanjer gezwellig
3 wedstrijden ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog een wedstrijd dan is EK voorbij... Eindelijk denk ik
Dure hoertjequote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat? Net alsof iemand mij dit weekend 250 euro voorschiet als ik dat nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |