Dit had natuurlijk niemand verwacht.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:30 schreef matthias24 het volgende:
mijn klasgenoten waren gemeen. ik ben vaak gespest.
Geestelijk wel.quote:
lichamelijk aan ouderdom onderhevig?quote:
Toevallig al een week ziek. McGrath vroeg het denk ik omdat ie weet dat ik al een paar jaar aan het kwakkelen ben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
lichamelijk aan ouderdom onderhevig?
Topposter zijn op de beste website van internet begint natuurlijk gezien je leeftijd ook wel zijn tol te eisen denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig al een week ziek. McGrath vroeg het denk ik omdat ie weet dat ik al een paar jaar aan het kwakkelen ben.
24 uur per dag 100 % presteren idd. Dat vreet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Topposter zijn op de beste website van internet begint natuurlijk gezien je leeftijd ook wel zijn tol te eisen denk ik
Ik kijk er ook met plezier op terug. Maar mijn tofste periode is zeg maar 18-23quote:
Ik heb een prominente FOK!ster ge....quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:46 schreef Geralt het volgende:
18-23, man man man dat is lang geleden. Ik ben van 76. Jij nog ouder. Dus nog langer terug. Mooie tijden inderdaad.
Ik denk dat ik de mooiste tijden vond tussen 23 en 28 ofzo. Afgezien dan van de mooie tijd sinds ik met de nachtzuster van FOK! samenwoon natuurlijk![]()
Dat weet ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een prominente FOK!ster ge....
De Brennie van BB ?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik
Brennie was destijds ook wel prominent. Nog mod geweest ook. Volgens mij van LIF. Ik ben gelukkig
Herken je je in Terug naar Oegstgeest van Jan Wolkers ? Beschrijft ie Oegstgeest op een juiste wijze ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:52 schreef IDkaart het volgende:
Ik zat op een kakschool in Oegstgeest.![]()
Best wel veel klasgenoten van toen hebben nu nog steeds geen diploma vwo (of havo).
Ik herinner ze vooral als arrogant, wat de schuld is van de ouders. Ze hadden ook allemaal ontspoorde ambities.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |