wie?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Fakegate met sylv, raf en dat ene wijf cachet, germano en NG
SPANNING EN SENSATIE
Hard gelachenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
#confession ik ben al jaren gelukkig met Zosk
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
#confession ik ben al jaren gelukkig met Zosk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Lijkt me sterk. Lik hem over het algemeen goed schoon.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat verklaart al die sjankers op z'n pielemuisje
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.Wat flik je mij nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.Ik ben een AfrikaantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder details aubquote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lik hem over het algemeen goed schoon.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dat verklaart al die sjankers op z'n pielemuisje
Ehmquote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dit nu over de top gay doen om zo je verdriet te maskeren?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Ik regel altijd shit zonder dat ik er iets vanaf weet.Opso is echt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf nog even doorkankeren en ik zal jou eens trollen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit nu over de top gay doen om zo je verdriet te maskeren?
sow het zit diep allemaalquote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Blijf nog even doorkankeren en ik zal jou eens trollen.
kkquote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dit nu over de top gay doen om zo je verdriet te maskeren?
ALLE AFRIKANEN ZIJN BLACK BIG BEAUTIFUL WOMEN TOCHquote:Op maandag 4 juli 2016 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dus? Wat moet ik hier nou mee zonder foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |