Kom jij ook even janken anders. Begint zelf.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Germano maakt zich niet populair hier.
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom jij ook even janken anders. Begint zelf.
Tegen mij nooit eigenlijk. Is het niet een soort kift?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo reageer ik tegen bijna iedereen hoor.
Ik ben het anders niet van je gewend ;squote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo reageer ik tegen bijna iedereen hoor.
Jaquote:Op maandag 4 juli 2016 12:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Binnenkort
Je nichtje is vgm al VEEUL groter geworden ofniet
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tegen mij nooit eigenlijk. Is het niet een soort kift?
Variatie is wel zo belangrijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben het anders niet van je gewend ;s
Bij mn enkelquote:Op maandag 4 juli 2016 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zou jij een kusje willen?
Zeker weten? het komt wel zo over... je deed veel leuker tegen haar toen NG nog niet date met haarquote:Op maandag 4 juli 2016 12:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Variatie is wel zo belangrijk.
Ik mag je niet meerquote:Op maandag 4 juli 2016 12:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Variatie is wel zo belangrijk.
Jij geeft ook niet op hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten? het komt wel zo over... je deed veel leuker tegen haar toen NG nog niet date met haar
Hoe bedoel je?quote:
Maak er maar van wat jij wilt Noot.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten? het komt wel zo over... je deed veel leuker tegen haar toen NG nog niet date met haar
quote:
is goed ;pquote:
Onzin, ik vrij met hem.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
#confession ik ben al jaren gelukkig met Zosk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |