Altijd hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet af. Denk dat de Duitsers de boel hebben gesaboteerd.
haha jellyquote:
Haha jouw leven is so originalquote:Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ja duitsergrappen tijdens het luchtalarm haha so original
Jaquote:
Groningen will never diequote:Op maandag 4 juli 2016 12:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie zouden gewoon al lang dood zijn hoor.![]()
Bij mij niet eens schuilen, kom er gewoon voor uit.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou mij aansluiten bij hun hoor. Diep van binnen schuilt er een SS'er in mij.
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou mij aansluiten bij hun hoor. Diep van binnen schuilt er een SS'er in mij.
Samen strotten doorsnijden.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij niet eens schuilen, kom er gewoon voor uit.
Ik? nee manquote:
Welke kant?quote:
Ja.quote:
Wij hadden een paar van die kleine negers in het hondenhok waar we ons op konden uitleven.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Mocht vroeger altijd oefenen op konijnen.
gvdquote:Op maandag 4 juli 2016 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Wij hadden een paar van die kleine negers in het hondenhok waar we ons op konden uitleven.
Binnenkortquote:Op maandag 4 juli 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer gaan we weer een keer Facetimen Opso?
Loopt een mof op 4 mei door Amsterdam heen. Komt ie op gegeven moment op de Dam aan en ziet een grote groep Nederlanders stil zijn. Nieuwsgierig als dat die mof is vraagt ie aan een Nederlander; zeg wat zijn jullie aan het doen? Nou zegt die Nederlander in de 2e wereldoorlog zijn veel van onze landgenoten omgekomen en die herdenken wij nu. Die mof zegt, leuk en aardig maar er zijn ook veel Duitsers omgekomen natuurlijk. Ja zegt die Nederlander dat vieren wij morgen.quote:
Ja dat was de volgende stap inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Wij hadden een paar van die kleine negers in het hondenhok waar we ons op konden uitleven.
Terechte feestdagquote:Op maandag 4 juli 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loopt een mof op 4 mei door Amsterdam heen. Komt ie op gegeven moment op de Dam aan en ziet een grote groep Nederlanders stil zijn. Nieuwsgierig als dat die mof is vraagt ie aan een Nederlander; zeg wat zijn jullie aan het doen? Nou zegt die Nederlander in de 2e wereldoorlog zijn veel van onze landgenoten omgekomen en die herdenken wij nu. Die mof zegt, leuk en aardig maar er zijn ook veel Duitsers omgekomen natuurlijk. Ja zegt die Nederlander dat vieren wij morgen.
Sorry hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 12:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier in godsnaam niet aan?
Germano is al populair.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Germano maakt zich niet populair hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |