ja preciesquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
Marvel baseert slechterik op Donald Trump
ja bedankt hèquote:Op maandag 4 juli 2016 03:22 schreef defokkingfoker het volgende:
Veel plezier met dit kuttopic... ik ga slapen
de strijders blijven overquote:Op maandag 4 juli 2016 03:22 schreef defokkingfoker het volgende:
Veel plezier met dit kuttopic... ik ga slapen
Ik zit in de garage.quote:Op maandag 4 juli 2016 04:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nachtzuster, wat moet ik zonder jou beginnen, nachtzuster ik brand van binnen, nachtzuster doe iets aan de pijn
Heb je al vette sound in de Twingo?quote:Op maandag 4 juli 2016 04:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh chill!
Ik heb net de laatste aflevering van dit seizoen Top Gear gekeken, viel niet tegen.
Mwa, 1 van de 2 speakers die ik had gekocht in Maart of April is al stuk, dus heb de oudere speakers weer gemonteerd (Setje pioneers) En met de nieuwe radio die ik heb geïnstalleerd klinkt het een stukje prettiger. Er is ook daadwerkelijk een beetje laag te bekennen, wat ik heel fijn vind.quote:Op maandag 4 juli 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je al vette sound in de Twingo?
Watje.quote:Op maandag 4 juli 2016 05:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
En nu is het toch echt tijd om te gaan slapen
Welterusten allen.
Prima standpunten naar mijn idee, maar niet voldoende om mijn stem te krijgen.quote:
Dat komt nog wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 05:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima standpunten naar mijn idee, maar niet voldoende om mijn stem te krijgen.
quote:Waarom ik lieg over FOK!? Schaamte denk ik, iets anders is't niet. Omdat ik mij toch vaak niet echt van een hele vriendelijke/normale kant liet/laat zien op dat forum.
Haha, ja was wel een heel goed idee eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Cachie had 'n tweeweken-vlog moeten maken. Vlieglessen en blowen, top vlogs
Haagsquote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 3 juli 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1000 haags_kwartiertje
02. 0937 deadprez
03. 0540 hetzalallemaalwel
04. 0421 Amarantha
05. 0322 Mexicanobakker
06. 0289 HPLC
06. 0289 Ajacied422
08. 0286 Drug
09. 0266 Mister-Bradge
10. 0243 Opsonisatie
11. 0217 Willoow
12. 0198 Crack_
13. 0185 franklop
14. 0184 markvanrinsum
15. 0181 kkka3
16. 0177 Kaas-
16. 0177 Zosk
18. 0171 Le_Professeur
19. 0167 Chai
20. 0166 Mortaxx
20. 0166 Ghostbuster
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats
quote:Op maandag 4 juli 2016 07:21 schreef xcachet het volgende:
Ben niet gaan zwemmen vanmorgen. Vies lui
Maar ga wel skates kopen
Moest net mijn auto naar APK brengen. Eén keer raden wat voor auto ik mee kreeg om naar mijn werk te rijdenquote:
Twingo?!quote:Op maandag 4 juli 2016 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moest net mijn auto naar APK brengen. Eén keer raden wat voor auto ik mee kreeg om naar mijn werk te rijden
7 km lopen is wel te doen hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 09:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, voelt wel een beetje als zo'n ouwewijvenkar, maar ja, beter dan 7 km lopen
Wie?quote:
quote:
quote:
quote:
doe dat danquote:Op maandag 4 juli 2016 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd zin om te eten bij een sterrenrestaurant bohhhhhh
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Fijn een jaar van te voren reserveren.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoi Noelquote:Op maandag 4 juli 2016 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga mijn eigen shoarmatent openen in de ruimte. 100% heelal.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fijn een jaar van te voren reserveren.
Godverdomme wat slecht.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen shoarmatent openen in de ruimte. 100% heelal.
Nooit kinderen krijgen jij.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef Oberkullie het volgende:
Op mijn vrije dag om 07.30 opgestaan. Wat duurt de ochtend dan ineens lang
i feel your painquote:Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef Oberkullie het volgende:
Op mijn vrije dag om 07.30 opgestaan. Wat duurt de ochtend dan ineens lang
Wat je goed noemt.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
en die goede genen dan gewoon laten uitsterven?
ja daaromquote:
Je bent waarschijnlijk pas net wakker en het is over 20 minuten al 11 uur.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zit je dan. Wil je lkkr winkelen, vergeten dat het maandag is. Winkels pas om 11:00u open.
zou iig niet graag met zo ene als ik opgescheept zitten :squote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van ik was dat liever niet geweest?
nog 20 minuten, duurt niet zo lang meerquote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zit je dan. Wil je lkkr winkelen, vergeten dat het maandag is. Winkels pas om 11:00u open.
Dat kan ik me wel voorstellen, denk nu nog steeds niet of wel?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou iig niet graag met zo ene als ik opgescheept zitten :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
ik ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou iig niet graag met zo ene als ik opgescheept zitten :s
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, denk nu nog steeds niet of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ben al uren wakkerquote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk pas net wakker en het is over 20 minuten al 11 uur.
rtquote:Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die tyfusbeesten moeten ze echt uitroeien.
swek, jatochquote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die in trainingspak over straat gaan
Een moslima met een hoofddoek en felroze adidas trainingsbroek aandoe ff normaal man
Fucking triest inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh poee nou sorry hoor dat ik niet bij Chin. Ind. Spec. Restaurant 'Paradijs' kom eten hoor
Facking geil.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Een moslima met een hoofddoek en felroze adidas trainingsbroek aandoe ff normaal man
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen shoarmatent openen in de ruimte. 100% heelal.
Heet je achmed of sjonnie?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.
Want? Je hoofd staat scheef ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
Meestal draag ik dan ook nog een petje diagonaal zeg maar xD
Vraag ff aan crip waarom ze dat doet danquote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
boeiequote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom doe je zo?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want? Je hoofd staat scheef ofzo?
Zie crip niet voor aanquote:Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag ff aan crip waarom ze dat doet dan
Het viel heel erg op juist.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
wrm überhaupt zo letten op wat random mensen voor kleding aanhebben
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hebben ze daar internetverbinding?
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hebben ze daar internetverbinding?
Oké jammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een tyfusbui. MOoooooooooooooiiii
boeit mij ook echt geen ene reet.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
wrm überhaupt zo letten op wat random mensen voor kleding aanhebben
Mij wel, vind het jammer dat niemand naakt over straat gaat.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
boeit mij ook echt geen ene reet.
quote:
Ik woon best vlakbij een naaktstrand. Dat is dan wel geen straat, maar als jij mensen naakt wil zien kan ik je aanraden daar eens heen te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij wel, vind het jammer dat niemand naakt over straat gaat.
pffff zo hot. Zou rakenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef Zosk het volgende:
En ook eentje custom made met de J van Johan.
komen vast geen lkkre chimeids, of wel?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon best vlakbij een naaktstrand. Dat is dan wel geen straat, maar als jij mensen naakt wil zien kan ik je aanraden daar eens heen te gaan.
Kom jij dan ook?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon best vlakbij een naaktstrand. Dat is dan wel geen straat, maar als jij mensen naakt wil zien kan ik je aanraden daar eens heen te gaan.
Daar woon ik ook. Wat toevalligquote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Die keer dat ik er per ongeluk overheen liep... Gadverdammequote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
komen vast geen lkkre chimeids, of wel?
daar is wch dus geblevenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Wat toevallig
Zijn alleen enge oude mannen te zien die toevallig ook nog homofiele wensen hebben
Oh dat vind Zosk niet erg.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Wat toevallig
Zijn alleen enge oude mannen te zien die toevallig ook nog homofiele wensen hebben
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop er niet voor in het zand.
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.
Lukt het?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen. Houdt niet op, niet vanzelf.
wat ben je allemaal aan het lezenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen. Houdt niet op, niet vanzelf.
Moet jij weten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.
Korte post voor zoske.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:57 schreef Zosk het volgende:
Ik lees niet zo graag, ik vermijd lange posts meestal ook.
Zou er ook nog eens bij moeten komen dat iemand anders dat gaat bepalen. :squote:
de vaat loopt niet weg hoor :squote:
Ik ook en dan ook nog rubberen klompen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.
Sandalenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga echt niet vertellen wat ik voor "schoenen" aan heb dan.![]()
huhquote:
Crocs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Crocs.Ik heb ook Crocs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
haha gelukkig maar dacht alquote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
Maar wel alleen als ik ze ff snel laat plassen aan de overkant van de straat, niet als ik er mee ga lopen.![]()
Nou die piep die aangeeft dat de vaatwasser klaar is gaat om de 10 minuten 5 keer. En ben te lui om op te staan om zelfs dat al uit te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh
ik bedoel wrm je zeurt dat ie klaar is
je kan toch gwn erin laten staan
oh zoquote:Op maandag 4 juli 2016 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou die piep die aangeeft dat de vaatwasser klaar is gaat om de 10 minuten 5 keer. En ben te lui om op te staan om zelfs dat al uit te zetten.
Zeker niet, zitten super lekker. Maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo af en toe niks mis mee hoor.
Nee mja daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker niet, zitten super lekker. Maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.
moest lachen om die post van beach in t topic daaroverquote:Op maandag 4 juli 2016 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, FP zoekt nieuwe mensen en uiteraard waagt er zich niemand aan
Jij bent wel echt een baasje.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee mja daar heb ik schijt aan.
Terechte opmerking welquote:Op maandag 4 juli 2016 11:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
moest lachen om die post van beach in t topic daarover
Is dat niet gewoon een vreemde filter?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die Skaai in US ziet er letterlijk ziek uit.
Gaat vanzelf.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, waarom vergeet je dat steeds?
En jij?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die Skaai in US ziet er letterlijk ziek uit.
zijn wel wat figuren daar waar ik minder graag mee geassocieerd zou willen worden thoughquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen graag.
Het is net alsof ze technische instruktieboeken expres extra dik maken. 600+ pagina's voor een enkele navigatiesensor.quote:
lol, mja dat lijkt me sws al niet het meest interessante leesvoerquote:Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is net alsof ze technische instruktieboeken expres extra dik maken. 600+ pagina's voor een enkele navigatiesensor.
Het is mij gewoon te eenzijdig daar. Zal intern vast een handleiding zijn met 'Hoe schrijf je rechtse stukken?'quote:Op maandag 4 juli 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn wel wat figuren daar waar ik minder graag mee geassocieerd zou willen worden though
Je kunt ook gewoon 1 taal kiezen. In plaats van die 250 overige.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is net alsof ze technische instruktieboeken expres extra dik maken. 600+ pagina's voor een enkele navigatiesensor.
Dit betreft een systeem met gyrotollen. Best interessant, maar het mag wel wat minder.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
lol, mja dat lijkt me sws al niet het meest interessante leesvoer![]()
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is mij gewoon te eenzijdig daar. Zal intern vast een handleiding zijn met 'Hoe schrijf je rechtse stukken?'
Wie?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Ben wel srs blij dat hij niet meer afsluit met zijn duim.![]()
weenie hoor maar ik lees op de fp nog liever de mening van bijvoorbeeld harry64 in een van z'n stukjes dan een willekeurige comment :squote:Op maandag 4 juli 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
FOK! moet gewoon een hoop nieuws 1 op 1 kopiëren en hun eigen mening voor in de comments laten of helemaal niet delen.
Altijd die mening van de poster moeten aanzien.
succesquote:Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga bij de crew om het rechtse geluid te versterken amouer faya
Ik lees alleen berichten van Djeez.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie hoor maar ik lees op de fp nog liever de mening van bijvoorbeeld harry64 in een van z'n stukjes dan een willekeurige comment :s
quote:
Nu al mee gestopt?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Ben wel srs blij dat hij niet meer afsluit met zijn duim.![]()
Ik lees helemaal niets op de Frontpage.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie hoor maar ik lees op de fp nog liever de mening van bijvoorbeeld harry64 in een van z'n stukjes dan een willekeurige comment :s
'ow en chloroquote:Op maandag 4 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Dat filmpje van Braddie over het gebruik van kanker als scheldwoord, diep geraakt.
Haha oh ja niet eens aan gedacht, dan moet zijn tante wel echt recentelijk zijn heengegaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
'ow en chloro
je bent een ...... '
Best hypocriet
Wie maakt een gifje van zijn afscheidsduimpje?quote:
Daar een vlog over maken, hoe diep kan iemand zinkenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oh ja niet eens aan gedacht, dan moet zijn tante wel echt recentelijk zijn heengegaan.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie maakt een gifje van zijn afscheidsduimpje?
Ja best bizar.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar een vlog over maken, hoe diep kan iemand zinken
wow heeft hermann die al gezienquote:Op maandag 4 juli 2016 11:24 schreef HPLC het volgende:
Ik vind trouwens zijn vlog over Taylor Swift wel één van de betere, hij kan beter Engels dan Nederlands lijkt wel
Ja dat zei ik net toch al.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
wat, heeft hij een vlog over kanker gemaakt
Gewoon een nieuwe aanvragenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
Iemand ervaring met het repareren van een pinpas met plakband?
Gewoon nieuwe vragen...quote:Op maandag 4 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
Iemand ervaring met het repareren van een pinpas met plakband?
weenie lette niet echt op ;squote:
Teylor Schwift.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:24 schreef HPLC het volgende:
Ik vind trouwens zijn vlog over Taylor Swift wel één van de betere, hij kan beter Engels dan Nederlands lijkt wel
Doe eens.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie lette niet echt op ;s
even checken hoor
Heb ik deze week geen tijd voor. Zat een klein scheurtje in, maar niet in de buurt van de magneetstrip en de chip.quote:
Straks slokt de machine het op en heb je helemaal niks meerquote:Op maandag 4 juli 2016 11:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik deze week geen tijd voor. Zat een klein scheurtje in, maar niet in de buurt van de magneetstrip en de chip.
Goed punt.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks slokt de machine het op en heb je helemaal niks meer
nietquote:
Dacht dat die grappen niet mochtenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan zijn moeder.
Ik neem mijn woorden terug. De laatste keer dat ik iemand's favo-artiest beledigde, werd ik telkens begroet met tumorquote:
haags is een rebelquote:
hahahquote:Op maandag 4 juli 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. De laatste keer dat ik iemand's favo-artiest beledigde, werd ik telkens begroet met tumor
2 centimeter ongeveer. Heb al een nieuwe besteld. Dit weekend heb ik sowieso aardig wat flappen nodig.quote:
Gaatje boren aan het eind van de scheur. Scheurt 'ie niet verder.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik deze week geen tijd voor. Zat een klein scheurtje in, maar niet in de buurt van de magneetstrip en de chip.
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
2 centimeter ongeveer. Heb al een nieuwe besteld. Dit weekend heb ik sowieso aardig wat flappen nodig.
Lijkt me dat een pinautomaat wel een beveiliging heeft daarvoor en het opmerktquote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaatje boren aan het eind van de scheur. Scheurt 'ie niet verder.
Hoi gezwelquote:Op maandag 4 juli 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug. De laatste keer dat ik iemand's favo-artiest beledigde, werd ik telkens begroet met tumor
Hoeft niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaatje boren aan het eind van de scheur. Scheurt 'ie niet verder.
Ga je doen dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat? Net alsof iemand mij dit weekend 250 euro voorschiet als ik dat nodig heb.
Nog een wedstrijd dan is EK voorbij... Eindelijk denk ikquote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier kanjer gezwellig
3 wedstrijden ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog een wedstrijd dan is EK voorbij... Eindelijk denk ik
Dure hoertjequote:Op maandag 4 juli 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat? Net alsof iemand mij dit weekend 250 euro voorschiet als ik dat nodig heb.
wowowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |