Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop er niet voor in het zand.
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.
Lukt het?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen. Houdt niet op, niet vanzelf.
wat ben je allemaal aan het lezenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen. Houdt niet op, niet vanzelf.
Moet jij weten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.
Korte post voor zoske.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:57 schreef Zosk het volgende:
Ik lees niet zo graag, ik vermijd lange posts meestal ook.
Zou er ook nog eens bij moeten komen dat iemand anders dat gaat bepalen. :squote:
de vaat loopt niet weg hoor :squote:
Ik ook en dan ook nog rubberen klompen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.
Sandalenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga echt niet vertellen wat ik voor "schoenen" aan heb dan.![]()
huhquote:
Crocs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Crocs.Ik heb ook Crocs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
haha gelukkig maar dacht alquote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
Maar wel alleen als ik ze ff snel laat plassen aan de overkant van de straat, niet als ik er mee ga lopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |