nee wel harddrugsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Crack_ het volgende:
hebben jullie ook zo'n periode gehad dat je echt allemaal gekke weirde shit ging proberen met vrienden zoals nootmuskaat enzo![]()
![]()
haha
omdat? juist niet, je moet kritisch zijn, zoals je gerard joling ook het nakijken gafquote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.
ben ook niet zo bekend met hasj maar super polm vind ik wel chillquote:
ah mooiquote:Op zondag 3 juli 2016 19:14 schreef HPLC het volgende:
Hij scheld me ook uit, dus het gaat ook goed met hem
vanavond voetbal kijken?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:14 schreef HPLC het volgende:
Hij scheld me ook uit, dus het gaat ook goed met hem
o hasj is lastiger te onderscheiden qua soort. in ieder geval de hasj die ik rookte, namelijk marokkaanse. ik was daar wel kritisch mee, ik wilde alleen die zachte gouden brokken, anders vond ik het fucking ranzigquote:Op zondag 3 juli 2016 19:11 schreef Crack_ het volgende:
oke, maar welke hasj is lekker en hebben ze zowat in elke coffeeshop?
deze fijnproeverquote:Op zondag 3 juli 2016 19:16 schreef Drug het volgende:
[..]
o hasj is lastiger te onderscheiden qua soort. in ieder geval de hasj die ik rookte, namelijk marokkaanse. ik was daar wel kritisch mee, ik wilde alleen die zachte gouden brokken, anders vond ik het fucking ranzig
ja goeiequote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
Laat ik het zo formuleren: ik zet de tv aan en ga een poging wagen en dan zie ik wel of ik het uitkijk of niet
Neequote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
Laat ik het zo formuleren: ik zet de tv aan en ga een poging wagen en dan zie ik wel of ik het uitkijk of niet
Twisla.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Zal k hasj halen dan? Weet eigenlijk niet wat ik fijner vind. Wat vinden jullie fijner?
Ja oke, ik deel ook een sneer uit naar Jos Verstappen in m`n nieuwste vlogquote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat? juist niet, je moet kritisch zijn, zoals je gerard joling ook het nakijken gaf
ik wel. Dat zijn de beste. Echte zaadvragende ogen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat ;s hou jij van as black as your soul oogjes
goed bezig, zo zie ik het graag. mensen moeten geprikkeld wordenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, ik deel ook een sneer uit naar Jos Verstappen in m`n nieuwste vlog
als ik dit zou zeggen zou ik als pedoseksueel verbrand worden, maar h_k komt er zeker mee wegquote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel. Dat zijn de beste. Echte zaadvragende ogen.
Had meer een blond chickie met blauwe oogjes bij jou verwachtquote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel. Dat zijn de beste. Echte zaadvragende ogen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed bezig, zo zie ik het graag. mensen moeten geprikkeld worden
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
als ik dit zou zeggen zou ik als pedoseksueel verbrand worden, maar h_k komt er zeker mee weg
Die heb ik ook al 11 jaar als vriendin.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had meer een blond chickie met blauwe oogjes bij jou verwacht
kan je zomaar die thumbnail gebruiken? is toch copyright picquote:
Heb je de ventilator aan of zo?quote:
Duh. Je hebt mensen die het echt menen (jij), en mensen die het als foute grap bedoelen (ik).quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
als ik dit zou zeggen zou ik als pedoseksueel verbrand worden, maar h_k komt er zeker mee weg
brad's gone roguequote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je zomaar die thumbnail gebruiken? is toch copyright pic
Ben je mal. Gewoon doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb net een cocktailjoint gedraaid met hasj, wiet en nootmuskaat. :s kan dat kwaad denk je
Pfoe zo lang alquote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al 11 jaar als vriendin.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je zomaar die thumbnail gebruiken? is toch copyright pic
Stond geen copyright op, en ja heb de ventilator aan.quote:
Lijkt net alsof ik dan in de spiegel kijkquote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat ;s hou jij van as black as your soul oogjes
Vertel mij meerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef Crack_ het volgende:
verse nootmuskaat dan wel, geen aanrader. GEEN aanrader.
hoe kan je dat aantonen? hoeft er echt niet op te staan namelijkquote:Op zondag 3 juli 2016 19:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Stond geen copyright op, en ja heb de ventilator aan.
dat doet echter helemaal nietsquote:
smakelijk gquote:
Kan ik niet aantonenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kan je dat aantonen? hoeft er echt niet op te staan namelijk
Ga er over vloggen, en krijg views doordat andere depri mensen met ook een saai leven er naar gaan kijken omdat ze niets anders te doen hebben.quote:
ja ik kom hier serieus nu pas achterquote:
Oh het doet blijkbaar wel ietsquote:Effecten
Nootmuskaat begint pas na lange tijd te werken. Je moet 2 tot 5 uur wachten voordat er effecten optreden. Je voelt je high en sommige gebruikers krijgen het idee te zweven. Een enkele keer lijkt het alsof je geen ledematen meer hebt. Tijd en ruimte worden anders ervaren. De high neemt langzaam af, maar kan wel 1 tot 2 dagen aanhouden.
Al tijdens het gebruik kun je misselijk en duizelig worden en ook kun je hartkloppingen krijgen. De volgende dag heb je een kater. Gebruikers klagen over een gevoel van algehele malaise, hoofdpijn, duizeligheid, een droge mond en hartkloppingen. Bij overdosering is een psychose mogelijk.
Leukquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kom wel met je chillen in mijn zomervakantie.
helemaal verpestquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toevallig ook zwarte longen --> asbestose hihi
ja, dat dacht ik toen ook maar als ik nu terug denk.. en die shit op internet lees dan denk ik 'oke, toch welquote:
En een zwart leverquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toevallig ook zwarte longen --> asbestose hihi
ja ik zag het netquote:Op zondag 3 juli 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik toen ook maar als ik nu terug denk.. en die shit op internet lees dan denk ik 'oke, toch wel![]()
"
Hardopquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik kom hier serieus nu pas achter
maar had het ooit gerookt met vriend, in ons maisveldje![]()
maar was ons veldje en dat wist iedereen en ander meisje zocht mij en die wist dat ik met hem was (want duh, zeiden mn ouders) en dus die ging ook naar maisveldje.
Nu lees ik dus dat de effecten van nootmuskaat echt pas beginnen te werken na twee uur.. en ik werd toen helemaal gek. For real. Ik werd boos en toen gingen zij weg en toen zag ik shit en werd MEGA paranoide en kom er nu achter dat dat die fucking nootmuskaat was
![]()
![]()
![]()
haha dat was echt een hel
daarna dikke ruzie thuis. Ja ik was echt bietje gefilpt
ewaaquote:
Rare definitie van saai heb je trouwens. Die selecties zijn toch tofquote:
ey ouwe tyfuslijerquote:
Kom hier echt nu pas achter hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hardop![]()
Ik zie dit al HELEMAAL voor me
Dat is nog altijd beter dan onder het huis.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
En nu heb ik geen huissleutel en zit ik voot het huis.
Ja zoietsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is toch met ontstekingen overal?
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
Truequote:Op zondag 3 juli 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rare definitie van saai heb je trouwens. Die selecties zijn toch tofof je het nou haalt of niet.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
ga experimenteren met drugsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
True
Maar, buiten de selecties om. Ik heb niks te doen zo overdag na mijn krantenwijk. Wil dagje weg of zo. Iets leuks doen.
Selecties voor wat?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
True
Maar, buiten de selecties om. Ik heb niks te doen zo overdag na mijn krantenwijk. Wil dagje weg of zo. Iets leuks doen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga als een echte inbreker via regenpijp omhoog
Arme krekquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom hier echt nu pas achter he
Omg omg ben zo blij voor verklaring
omg omg omg heb eckte drugs mee gemaakt met shit en WOWOWOW nou was echt kut. Ik werd trouwens paranoide omdat die twee stiekem met elkaar weg zouden gaan en ik zag ze mij in de gaten houden en me uitdagen door te zoenen enzo want ik was verliefd op hem![]()
ik draaide écht doorze kwamen overigen gewoon later terug hoor, want ja je laat me toch niet zitten
![]()
toen was ik alsnog fucking boos en zij begrepen geen drol waarom want ja weten zij veel dat ik denk dat ze net mij hebben uitgedaagd
![]()
![]()
Wilde een grap maken, doe het niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga als een echte inbreker via regenpijp omhoog
quote:
quote:
Krijg dikke aidsquote:
ow noesquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow vind dit echt niet kunnen nu ga ik je baas mailen
gr gr die ene mongool
wat moet ik me voorstellen bij raar?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buren hebben hun muziek echt aso hard aan. Ik wil niet aanbellen want ik ben heel raar als ik boos ben.
Wat nu?
echt?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buren hebben hun muziek echt aso hard aan. Ik wil niet aanbellen want ik ben heel raar als ik boos ben.
Wat nu?
neeeee, maar als ik dit had geweten had ik het ook écht niet gedaanquote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme krekdaarna ooit nog gebruikt of nah
niceequote:
gewoon doenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde een grap maken, doe het niet.
moet kunnen lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan vast niet hard schreeuwen doe die kk muziek uit vieze hoer?
Mental. Boos. Opgefokt. Afstandelijk ook, omdat ik vrees iemand ooit aan te vliegen.quote:
met ooguitstekende psycho'squote:
ik ook niet, ben cleanquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godver, ben ik dan echt de enige hier die niet aan de teringzooi zit?
nootmuskaat?!quote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ghehe herkenbaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeeee, maar als ik dit had geweten had ik het ook écht niet gedaan![]()
![]()
Ik heb nog nooit andere drugs gebruikt dan wiet en hasj, want ik durf dat echt niet..![]()
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bazen zijn wijquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik ook niet, ben clean
wij zuipen gewoon pils
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mental. Boos. Opgefokt. Afstandelijk ook, omdat ik vrees iemand ooit aan te vliegen.
Ik heb echt psycho buien als ik boos ben.
weenie wat dat is maar terechtquote:Al ga ik volgende keer wel wraak nemen door Arabische ilahi te draaien
ik doe ook bijna geen drugsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee, gewoon via mondquote:Op zondag 3 juli 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over het algemeen komt dat niet binnen via mijn neus.
bijna?quote:
"Gebedsliedjes"quote:Op zondag 3 juli 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, dan zullen ze het iig niet nog een keer flikken om de muziek zo hard te zetten
[..]
weenie wat dat is maar terecht
ohquote:
Mits je de autopilot weet te vinden, ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag je onder invloed van paddo's vliegen?
Oh niks aan de hand dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mits je de autopilot weet te vinden, ja.
is dat gewoon één knop?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mits je de autopilot weet te vinden, ja.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk je dat je vanachter kan worden genomen zonder verdovende middelen?
waarom niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Dat is geen drugs
ja ergens ben ik er ook wel van overtuigd dat het andere inzichten kan geven over het leven enzo waar je in het eckte leven ook wat aan hebt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Dat is geen drugs
aighttquote:
ja, iddquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou oke dan doe ik dus blijkbaar aan harddrug he
Telt ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik het een paar heb gedaan in een ver verleden?
als ik hard ben bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou oke dan doe ik dus blijkbaar aan harddrug he
Ja daarom dus, vind het eng om er geen controle over te hebben.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ergens ben ik er ook wel van overtuigd dat het andere inzichten kan geven over het leven enzo waar je in het eckte leven ook wat aan hebt.
Maarja, je kunt niet echt filteren of sturen natuurlijk![]()
.
xtc tegenwoordig ook wel redelijkquote:
goede zinquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik het een paar heb gedaan in een ver verleden?
ja, ik ook. Ken mezelf, gaat vaak gewoon niet goedquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja daarom dus, vind het eng om er geen controle over te hebben.![]()
teaserquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bijna
moet daarna douchen en daarna kom ik wss weer hier soggen tho
gwn keertje mdma doenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ergens ben ik er ook wel van overtuigd dat het andere inzichten kan geven over het leven enzo waar je in het eckte leven ook wat aan hebt.
Maarja, je kunt niet echt filteren of sturen natuurlijk![]()
.
Soggen wat, heb je geen vakantie?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bijna
Jeetjequote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bijna
nee, misschien dat het wel prima gaat op het moment zelf maar aftershit hoef ik nietquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn keertje mdma doen
filteren of sturen is niet nodig, gwn genieten
dat valt ook reuze mee hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, misschien dat het wel prima gaat op het moment zelf maar aftershit hoef ik niet![]()
Heb eigen camperquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly. Volgens mij doe je er nog steeds aan.
yehquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja vgm ook. Op elk festivalletje wel te bekennen.
Zo lang het niet zelf gebrouwen is wel eentje waarbij je echt op de drugsveiligheid op aan kan. Alle delen van het proces zijn streng gecontroleerd enz. en samenstelling staat altijd aangegeven.quote:
ja zeer gevoelig, zo gevoelig dat ik nu al zoiets heb van nah lamaarquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat valt ook reuze mee hoor
paar dagen beetje moe, als je daar gevoelig voor bent misschien een beetje prikkelbaar of down
#ikkijkgeenseries #waarhebjijhetoverquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eigen camper
#bb #referentie #gus #ash #lt.
Meen je ditquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, heb nog een hele toetsweek voor de boeg
Ah ja, moet je dat in de lucht instellen of kan dat ook gewoon op de grondquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aan en uit zetten wel. Instellen is een bedieningspaneel.
Met zout en citroen? Drink het liever puurquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom samen ekte harddrugs zoals tequila's klappen
Bedanktquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico isquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang het niet zelf gebrouwen is wel eentje waarbij je echt op de drugsveiligheid op aan kan. Alle delen van het proces zijn streng gecontroleerd enz. en samenstelling staat altijd aangegeven.
Heb ze beiden gedaan, liever wel met zout en citroenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met zout en citroen? Drink het liever puur
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Meen je ditdacht dat je al examens had gehad
aight nja dan beter niet doen iddquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zeer gevoelig, zo gevoelig dat ik nu al zoiets heb van nah lamaar
Staat niet onder toezicht van de Nederlandse Drugs- en Warenautoriteit hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico is
Laatste keer was overigens uit een reageerbuis op studentenfeestquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ze beiden gedaan, liever wel met zout en citroen
Dit...dit is wel getroll tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.
coke snuiven als het heroïne is, dat soort dingen bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico is
watquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.
Nee dankje, alhoewel als het er niet goed uitziet mag ik dan een biopt vanuit je darmen nemen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Zal ik een foto van het resultaat maken?
Moet er vooral aan denken toen ik het zelf eerste keer deed, vond het echt overdreven spannendquote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je raakt er wel opgewonden van of niet
Gebeurt vooraf aan de vlucht. Ik weet het fijne er niet van hoor. Maar daarin voeren ze de route, gewenste snelheid, gewicht, hoeveelheid brandstof etc. Dat kunnen ze gedurende de vlucht natuurlijk nog wel aanpassen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, moet je dat in de lucht instellen of kan dat ook gewoon op de grond
Dat heeft niets met de productieveiligheid en de kwaliteit te maken, maar gewoon met een achterlijke toerist zijn die zijn shit op straat koopt en een tyfuslijer van een dealerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
coke snuiven als het heroïne is, dat soort dingen bedoel je?
HAHAHAHAH hahaha godver ook echt uit reageerbuisquote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatste keer was overigens uit een reageerbuis op studentenfeestWat een nerds waren we ook
Oh, hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet er vooral aan denken toen ik het zelf eerste keer deed, vond het echt overdreven spannend
The Intern.quote:
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gebeurt vooraf aan de vlucht. Ik weet het fijne er niet van hoor. Maar daarin voeren ze de route, gewenste snelheid, gewicht, hoeveelheid brandstof etc. Dat kunnen ze gedurende de vlucht natuurlijk nog wel aanpassen.
Het is dus niet zo dat ze met pen en papier uitrekenen hoeveel brandstof ze bijv. nodig hebben
Niet gezien nog.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Germano het volgende:
[..]
The Intern.
Leuk, mooi en motiverend. Heel apart. Had zelfs bij een fragment een brok in m'n keel.
tyfuslijer van een dealer, je denkt dat hij het wist?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de productieveiligheid te maken, maar gewoon met een achterlijke toerist zijn die zijn shit op straat koopt en een tyfuslijer van een dealer
Nee. Maar ik wist al vrij lang dat dat eraan zat te komen.quote:
Zo schattig, dat zelfs het woordenboek in mijn telefoon wietje niet kent.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wieltje![]()
![]()
ja ik snap dat dat fout is maar schattig
de helft van je eindexamen wordt afgelegd door schoolquote:
Wtf?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wist al vrij lang dat dat eraan zat te komen.
Enige reden dat ik nog terug naar de 5e moest was leerplicht.
Kkleerplicht.
balenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
de helft van je eindexamen wordt afgelegd door school
dat zijn bizar veel toetsen
als je achterloopt kun je dat op gegeven moment niet meer inhalen
OH zoquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hmm wat jammerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, diploma had ik niet meer kunnen halen omdat ik mijn schoolexamens niet had afgerond, dus dan is mijn examen gewoon niet compleet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf?Daar streeft leerplicht wel maximaal zijn doel voorbij. Als je nu niet terug moest had je gewoon je diploma gehaald en was je er vanaf geweest?
Die het aan toeristen verkocht, op straat, een pauperdealer dus. En ja, dat wist hij ongetwijfeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
het was geen toerist, het was een dealer. En tyfuslijer van een dealer, je denkt dat hij het wist?![]()
Heroïne heeft een veel kleinere markt aangezien het relatief weinig wordt gebruikt, dus dat kom je niet zomaar kwijt als kleine straatdealer. Sowieso is heroïne niet echt duurder in de aankoop dan coke.quote:Gast had fucking veel geld kunnen verdienen als hij het had verkocht als heroïne ipv coke he. Godverdomme hij had witte mega zuivere heroïne. Dus nee, ik denk echt NIET dat die dealer het uberhaupt wist.
Is sowieso fucked up als ze hun spul nooit laten testen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
@Deadprez, je weet dat die dealer zelf naar politie is gestapt toen hij erachter kwam dat hij het was he?![]()
Ja, kwestie van tijd voor hij gepakt werd, wss bang geworden en zich daarom gemeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
@Deadprez, je weet dat die dealer zelf naar politie is gestapt toen hij erachter kwam dat hij het was he?![]()
Gast, het gaat om WITTE heroine.... dat is zeldzaamquote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die het aan toeristen verkocht, op straat, een pauperdealer dus. En ja, dat wist hij ongetwijfeld.
[..]
Heroïne heeft een veel kleinere markt aangezien het relatief weinig wordt gebruikt, dus dat kom je niet zomaar kwijt als kleine straatdealer. Sowieso is heroïne niet echt duurder in de aankoop dan coke.
Ja, ben eerste helft van het jaar weinig op school geweest en de tweede helft is in het examenjaar veel korter, dus nauwelijks nog tijd om dingen in te halen.quote:
Dat maakt vrij weinig verschilquote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, het gaat om WITTE heroine.... dat is zeldzaam
gvdquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opstelling van IJsland vanavond is bekend.
[ afbeelding ]
Birkir moet cornetto zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Doet toch niets af aan de rest van mijn verhaal?quote:
Wilde niet lachen, maar gebeurde tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar jij zei ook iets over de prijs. Dat wilde ik even corrigeren.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan de rest van mijn verhaal?
nee, dat maakt het niet?quote:
hoe kom je aan deze info?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Zal ergens wel iets fout zijn gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Volgens mij betaal je voor een gram daarvan nog steeds niet meer dan voor een gram sosquote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar jij zei ook iets over de prijs. Dat wilde ik even corrigeren.
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine 15 per kilo en witte 40 à 45 per kilo.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat maakt het niet?
Je zegt dat je het als dealer moeilijk kwijt kan, waarom zou je het als dealer dan uberhaupt kopen?Zodat je klanten gevaar lopen zodat je minder klanten hebt
ja super logisch
Daarnaast is witte heroïne echt mega zuiver en daadwerkelijk echt veel meer geld waard dan bruine, dus wat je zegt.. het klopt gewoon niet. Ook niet wat je zegt over dat hij toch wel herkend zou worden, heb je die beelden uberhaupt zelf gezien?Het zijn namelijk ontzettend slechte beelden.
Omdat het bruut wordt versneden ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je voor een gram daarvan nog steeds niet meer dan voor een gram sos
Zit je buiten dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Als het zonnetje straks weg is wordt het wel frisjes
Vraag me echt oprecht af hoe die er aan komt hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Bruine 15 per kilo en witte 40 à 45 per kilo.
Zou wat zijn als het dan ineens tropisch werd ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Als het zonnetje straks weg is wordt het wel frisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |