Ja oke, ik deel ook een sneer uit naar Jos Verstappen in m`n nieuwste vlogquote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat? juist niet, je moet kritisch zijn, zoals je gerard joling ook het nakijken gaf
ik wel. Dat zijn de beste. Echte zaadvragende ogen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat ;s hou jij van as black as your soul oogjes
goed bezig, zo zie ik het graag. mensen moeten geprikkeld wordenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, ik deel ook een sneer uit naar Jos Verstappen in m`n nieuwste vlog
als ik dit zou zeggen zou ik als pedoseksueel verbrand worden, maar h_k komt er zeker mee wegquote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel. Dat zijn de beste. Echte zaadvragende ogen.
Had meer een blond chickie met blauwe oogjes bij jou verwachtquote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wel. Dat zijn de beste. Echte zaadvragende ogen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed bezig, zo zie ik het graag. mensen moeten geprikkeld worden
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
als ik dit zou zeggen zou ik als pedoseksueel verbrand worden, maar h_k komt er zeker mee weg
Die heb ik ook al 11 jaar als vriendin.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had meer een blond chickie met blauwe oogjes bij jou verwacht
kan je zomaar die thumbnail gebruiken? is toch copyright picquote:
Heb je de ventilator aan of zo?quote:
Duh. Je hebt mensen die het echt menen (jij), en mensen die het als foute grap bedoelen (ik).quote:Op zondag 3 juli 2016 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
als ik dit zou zeggen zou ik als pedoseksueel verbrand worden, maar h_k komt er zeker mee weg
brad's gone roguequote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je zomaar die thumbnail gebruiken? is toch copyright pic
Ben je mal. Gewoon doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb net een cocktailjoint gedraaid met hasj, wiet en nootmuskaat. :s kan dat kwaad denk je
Pfoe zo lang alquote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al 11 jaar als vriendin.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je zomaar die thumbnail gebruiken? is toch copyright pic
Stond geen copyright op, en ja heb de ventilator aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |