nee wel harddrugsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Crack_ het volgende:
hebben jullie ook zo'n periode gehad dat je echt allemaal gekke weirde shit ging proberen met vrienden zoals nootmuskaat enzo![]()
![]()
haha
omdat? juist niet, je moet kritisch zijn, zoals je gerard joling ook het nakijken gafquote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik in m`n vlogs ga zeggen dat die Enzo Knol een klootzak is, die het doet voor de aandacht, en die uit is op views en geld dan kijken er minder mensen, haken ze sneller af.
ben ook niet zo bekend met hasj maar super polm vind ik wel chillquote:
ah mooiquote:Op zondag 3 juli 2016 19:14 schreef HPLC het volgende:
Hij scheld me ook uit, dus het gaat ook goed met hem
vanavond voetbal kijken?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:14 schreef HPLC het volgende:
Hij scheld me ook uit, dus het gaat ook goed met hem
o hasj is lastiger te onderscheiden qua soort. in ieder geval de hasj die ik rookte, namelijk marokkaanse. ik was daar wel kritisch mee, ik wilde alleen die zachte gouden brokken, anders vond ik het fucking ranzigquote:Op zondag 3 juli 2016 19:11 schreef Crack_ het volgende:
oke, maar welke hasj is lekker en hebben ze zowat in elke coffeeshop?
deze fijnproeverquote:Op zondag 3 juli 2016 19:16 schreef Drug het volgende:
[..]
o hasj is lastiger te onderscheiden qua soort. in ieder geval de hasj die ik rookte, namelijk marokkaanse. ik was daar wel kritisch mee, ik wilde alleen die zachte gouden brokken, anders vond ik het fucking ranzig
ja goeiequote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
Laat ik het zo formuleren: ik zet de tv aan en ga een poging wagen en dan zie ik wel of ik het uitkijk of niet
Neequote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
Laat ik het zo formuleren: ik zet de tv aan en ga een poging wagen en dan zie ik wel of ik het uitkijk of niet
Twisla.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Zal k hasj halen dan? Weet eigenlijk niet wat ik fijner vind. Wat vinden jullie fijner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |