ja ik kom hier serieus nu pas achterquote:
Oh het doet blijkbaar wel ietsquote:Effecten
Nootmuskaat begint pas na lange tijd te werken. Je moet 2 tot 5 uur wachten voordat er effecten optreden. Je voelt je high en sommige gebruikers krijgen het idee te zweven. Een enkele keer lijkt het alsof je geen ledematen meer hebt. Tijd en ruimte worden anders ervaren. De high neemt langzaam af, maar kan wel 1 tot 2 dagen aanhouden.
Al tijdens het gebruik kun je misselijk en duizelig worden en ook kun je hartkloppingen krijgen. De volgende dag heb je een kater. Gebruikers klagen over een gevoel van algehele malaise, hoofdpijn, duizeligheid, een droge mond en hartkloppingen. Bij overdosering is een psychose mogelijk.
Leukquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kom wel met je chillen in mijn zomervakantie.
helemaal verpestquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toevallig ook zwarte longen --> asbestose hihi
ja, dat dacht ik toen ook maar als ik nu terug denk.. en die shit op internet lees dan denk ik 'oke, toch welquote:
En een zwart leverquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toevallig ook zwarte longen --> asbestose hihi
ja ik zag het netquote:Op zondag 3 juli 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik toen ook maar als ik nu terug denk.. en die shit op internet lees dan denk ik 'oke, toch wel![]()
"
Hardopquote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik kom hier serieus nu pas achter
maar had het ooit gerookt met vriend, in ons maisveldje![]()
maar was ons veldje en dat wist iedereen en ander meisje zocht mij en die wist dat ik met hem was (want duh, zeiden mn ouders) en dus die ging ook naar maisveldje.
Nu lees ik dus dat de effecten van nootmuskaat echt pas beginnen te werken na twee uur.. en ik werd toen helemaal gek. For real. Ik werd boos en toen gingen zij weg en toen zag ik shit en werd MEGA paranoide en kom er nu achter dat dat die fucking nootmuskaat was
![]()
![]()
![]()
haha dat was echt een hel
daarna dikke ruzie thuis. Ja ik was echt bietje gefilpt
ewaaquote:
Rare definitie van saai heb je trouwens. Die selecties zijn toch tofquote:
ey ouwe tyfuslijerquote:
Kom hier echt nu pas achter hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hardop![]()
Ik zie dit al HELEMAAL voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |