Jeetjequote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bijna
moet daarna douchen en daarna kom ik wss weer hier soggen tho
nee, misschien dat het wel prima gaat op het moment zelf maar aftershit hoef ik nietquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn keertje mdma doen
filteren of sturen is niet nodig, gwn genieten
dat valt ook reuze mee hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, misschien dat het wel prima gaat op het moment zelf maar aftershit hoef ik niet![]()
Heb eigen camperquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly. Volgens mij doe je er nog steeds aan.
yehquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja vgm ook. Op elk festivalletje wel te bekennen.
Zo lang het niet zelf gebrouwen is wel eentje waarbij je echt op de drugsveiligheid op aan kan. Alle delen van het proces zijn streng gecontroleerd enz. en samenstelling staat altijd aangegeven.quote:
ja zeer gevoelig, zo gevoelig dat ik nu al zoiets heb van nah lamaarquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat valt ook reuze mee hoor
paar dagen beetje moe, als je daar gevoelig voor bent misschien een beetje prikkelbaar of down
#ikkijkgeenseries #waarhebjijhetoverquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eigen camper
#bb #referentie #gus #ash #lt.
Meen je ditquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, heb nog een hele toetsweek voor de boeg
Ah ja, moet je dat in de lucht instellen of kan dat ook gewoon op de grondquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aan en uit zetten wel. Instellen is een bedieningspaneel.
Met zout en citroen? Drink het liever puurquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom samen ekte harddrugs zoals tequila's klappen
Bedanktquote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico isquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang het niet zelf gebrouwen is wel eentje waarbij je echt op de drugsveiligheid op aan kan. Alle delen van het proces zijn streng gecontroleerd enz. en samenstelling staat altijd aangegeven.
Heb ze beiden gedaan, liever wel met zout en citroenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met zout en citroen? Drink het liever puur
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Meen je ditdacht dat je al examens had gehad
aight nja dan beter niet doen iddquote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zeer gevoelig, zo gevoelig dat ik nu al zoiets heb van nah lamaar
Staat niet onder toezicht van de Nederlandse Drugs- en Warenautoriteit hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico is
Laatste keer was overigens uit een reageerbuis op studentenfeestquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ze beiden gedaan, liever wel met zout en citroen
Dit...dit is wel getroll tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.
coke snuiven als het heroïne is, dat soort dingen bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof de veiligheid bij illegale drugs in Nederland echt een risico is
watquote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ben teruggegaan naar de vijfde net voordat de examens begonnen omdat ik schoolexamens niet meer af zou kunnen ronden.
Nee dankje, alhoewel als het er niet goed uitziet mag ik dan een biopt vanuit je darmen nemen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Zal ik een foto van het resultaat maken?
Moet er vooral aan denken toen ik het zelf eerste keer deed, vond het echt overdreven spannendquote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je raakt er wel opgewonden van of niet
Gebeurt vooraf aan de vlucht. Ik weet het fijne er niet van hoor. Maar daarin voeren ze de route, gewenste snelheid, gewicht, hoeveelheid brandstof etc. Dat kunnen ze gedurende de vlucht natuurlijk nog wel aanpassen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, moet je dat in de lucht instellen of kan dat ook gewoon op de grond
Dat heeft niets met de productieveiligheid en de kwaliteit te maken, maar gewoon met een achterlijke toerist zijn die zijn shit op straat koopt en een tyfuslijer van een dealerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
coke snuiven als het heroïne is, dat soort dingen bedoel je?
HAHAHAHAH hahaha godver ook echt uit reageerbuisquote:Op zondag 3 juli 2016 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatste keer was overigens uit een reageerbuis op studentenfeestWat een nerds waren we ook
Oh, hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet er vooral aan denken toen ik het zelf eerste keer deed, vond het echt overdreven spannend
The Intern.quote:
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gebeurt vooraf aan de vlucht. Ik weet het fijne er niet van hoor. Maar daarin voeren ze de route, gewenste snelheid, gewicht, hoeveelheid brandstof etc. Dat kunnen ze gedurende de vlucht natuurlijk nog wel aanpassen.
Het is dus niet zo dat ze met pen en papier uitrekenen hoeveel brandstof ze bijv. nodig hebben
Niet gezien nog.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Germano het volgende:
[..]
The Intern.
Leuk, mooi en motiverend. Heel apart. Had zelfs bij een fragment een brok in m'n keel.
tyfuslijer van een dealer, je denkt dat hij het wist?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de productieveiligheid te maken, maar gewoon met een achterlijke toerist zijn die zijn shit op straat koopt en een tyfuslijer van een dealer
Nee. Maar ik wist al vrij lang dat dat eraan zat te komen.quote:
Zo schattig, dat zelfs het woordenboek in mijn telefoon wietje niet kent.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wieltje![]()
![]()
ja ik snap dat dat fout is maar schattig
de helft van je eindexamen wordt afgelegd door schoolquote:
Wtf?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wist al vrij lang dat dat eraan zat te komen.
Enige reden dat ik nog terug naar de 5e moest was leerplicht.
Kkleerplicht.
balenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
de helft van je eindexamen wordt afgelegd door school
dat zijn bizar veel toetsen
als je achterloopt kun je dat op gegeven moment niet meer inhalen
OH zoquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hmm wat jammerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, diploma had ik niet meer kunnen halen omdat ik mijn schoolexamens niet had afgerond, dus dan is mijn examen gewoon niet compleet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf?Daar streeft leerplicht wel maximaal zijn doel voorbij. Als je nu niet terug moest had je gewoon je diploma gehaald en was je er vanaf geweest?
Die het aan toeristen verkocht, op straat, een pauperdealer dus. En ja, dat wist hij ongetwijfeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
het was geen toerist, het was een dealer. En tyfuslijer van een dealer, je denkt dat hij het wist?![]()
Heroïne heeft een veel kleinere markt aangezien het relatief weinig wordt gebruikt, dus dat kom je niet zomaar kwijt als kleine straatdealer. Sowieso is heroïne niet echt duurder in de aankoop dan coke.quote:Gast had fucking veel geld kunnen verdienen als hij het had verkocht als heroïne ipv coke he. Godverdomme hij had witte mega zuivere heroïne. Dus nee, ik denk echt NIET dat die dealer het uberhaupt wist.
Is sowieso fucked up als ze hun spul nooit laten testen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
@Deadprez, je weet dat die dealer zelf naar politie is gestapt toen hij erachter kwam dat hij het was he?![]()
Ja, kwestie van tijd voor hij gepakt werd, wss bang geworden en zich daarom gemeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:47 schreef Crack_ het volgende:
@Deadprez, je weet dat die dealer zelf naar politie is gestapt toen hij erachter kwam dat hij het was he?![]()
Gast, het gaat om WITTE heroine.... dat is zeldzaamquote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die het aan toeristen verkocht, op straat, een pauperdealer dus. En ja, dat wist hij ongetwijfeld.
[..]
Heroïne heeft een veel kleinere markt aangezien het relatief weinig wordt gebruikt, dus dat kom je niet zomaar kwijt als kleine straatdealer. Sowieso is heroïne niet echt duurder in de aankoop dan coke.
Ja, ben eerste helft van het jaar weinig op school geweest en de tweede helft is in het examenjaar veel korter, dus nauwelijks nog tijd om dingen in te halen.quote:
Dat maakt vrij weinig verschilquote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, het gaat om WITTE heroine.... dat is zeldzaam
gvdquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opstelling van IJsland vanavond is bekend.
[ afbeelding ]
Birkir moet cornetto zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Doet toch niets af aan de rest van mijn verhaal?quote:
Wilde niet lachen, maar gebeurde tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar jij zei ook iets over de prijs. Dat wilde ik even corrigeren.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan de rest van mijn verhaal?
nee, dat maakt het niet?quote:
hoe kom je aan deze info?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Zal ergens wel iets fout zijn gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Volgens mij betaal je voor een gram daarvan nog steeds niet meer dan voor een gram sosquote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar jij zei ook iets over de prijs. Dat wilde ik even corrigeren.
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine 15 per kilo en witte 40 à 45 per kilo.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat maakt het niet?
Je zegt dat je het als dealer moeilijk kwijt kan, waarom zou je het als dealer dan uberhaupt kopen?Zodat je klanten gevaar lopen zodat je minder klanten hebt
ja super logisch
Daarnaast is witte heroïne echt mega zuiver en daadwerkelijk echt veel meer geld waard dan bruine, dus wat je zegt.. het klopt gewoon niet. Ook niet wat je zegt over dat hij toch wel herkend zou worden, heb je die beelden uberhaupt zelf gezien?Het zijn namelijk ontzettend slechte beelden.
Omdat het bruut wordt versneden ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je voor een gram daarvan nog steeds niet meer dan voor een gram sos
Zit je buiten dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Als het zonnetje straks weg is wordt het wel frisjes
Vraag me echt oprecht af hoe die er aan komt hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Bruine 15 per kilo en witte 40 à 45 per kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |