Doet toch niets af aan de rest van mijn verhaal?quote:
Wilde niet lachen, maar gebeurde tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opstelling van IJsland vanavond is bekend.
[ afbeelding ]
Nee, maar jij zei ook iets over de prijs. Dat wilde ik even corrigeren.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan de rest van mijn verhaal?
nee, dat maakt het niet?quote:
hoe kom je aan deze info?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Zal ergens wel iets fout zijn gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Volgens mij betaal je voor een gram daarvan nog steeds niet meer dan voor een gram sosquote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar jij zei ook iets over de prijs. Dat wilde ik even corrigeren.
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opstelling van IJsland vanavond is bekend.
[ afbeelding ]
Bruine 15 per kilo en witte 40 à 45 per kilo.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat maakt het niet?
Je zegt dat je het als dealer moeilijk kwijt kan, waarom zou je het als dealer dan uberhaupt kopen?Zodat je klanten gevaar lopen zodat je minder klanten hebt
ja super logisch
Daarnaast is witte heroïne echt mega zuiver en daadwerkelijk echt veel meer geld waard dan bruine, dus wat je zegt.. het klopt gewoon niet. Ook niet wat je zegt over dat hij toch wel herkend zou worden, heb je die beelden uberhaupt zelf gezien?Het zijn namelijk ontzettend slechte beelden.
Omdat het bruut wordt versneden ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je voor een gram daarvan nog steeds niet meer dan voor een gram sos
Zit je buiten dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Als het zonnetje straks weg is wordt het wel frisjes
Vraag me echt oprecht af hoe die er aan komt hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Bruine 15 per kilo en witte 40 à 45 per kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |