rtquote:Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die tyfusbeesten moeten ze echt uitroeien.
swek, jatochquote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die in trainingspak over straat gaan
Een moslima met een hoofddoek en felroze adidas trainingsbroek aandoe ff normaal man
Fucking triest inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh poee nou sorry hoor dat ik niet bij Chin. Ind. Spec. Restaurant 'Paradijs' kom eten hoor
Facking geil.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Een moslima met een hoofddoek en felroze adidas trainingsbroek aandoe ff normaal man
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen shoarmatent openen in de ruimte. 100% heelal.
Heet je achmed of sjonnie?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.
Want? Je hoofd staat scheef ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
Meestal draag ik dan ook nog een petje diagonaal zeg maar xD
Vraag ff aan crip waarom ze dat doet danquote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
boeiequote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom doe je zo?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want? Je hoofd staat scheef ofzo?
Zie crip niet voor aanquote:Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag ff aan crip waarom ze dat doet dan
Het viel heel erg op juist.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
wrm überhaupt zo letten op wat random mensen voor kleding aanhebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |