Nou die piep die aangeeft dat de vaatwasser klaar is gaat om de 10 minuten 5 keer. En ben te lui om op te staan om zelfs dat al uit te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh
ik bedoel wrm je zeurt dat ie klaar is
je kan toch gwn erin laten staan
oh zoquote:Op maandag 4 juli 2016 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou die piep die aangeeft dat de vaatwasser klaar is gaat om de 10 minuten 5 keer. En ben te lui om op te staan om zelfs dat al uit te zetten.
Zeker niet, zitten super lekker. Maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo af en toe niks mis mee hoor.
Nee mja daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker niet, zitten super lekker. Maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.
moest lachen om die post van beach in t topic daaroverquote:Op maandag 4 juli 2016 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, FP zoekt nieuwe mensen en uiteraard waagt er zich niemand aan
Jij bent wel echt een baasje.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee mja daar heb ik schijt aan.
Terechte opmerking welquote:Op maandag 4 juli 2016 11:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
moest lachen om die post van beach in t topic daarover
Is dat niet gewoon een vreemde filter?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die Skaai in US ziet er letterlijk ziek uit.
Gaat vanzelf.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, waarom vergeet je dat steeds?
En jij?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die Skaai in US ziet er letterlijk ziek uit.
zijn wel wat figuren daar waar ik minder graag mee geassocieerd zou willen worden thoughquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen graag.
Het is net alsof ze technische instruktieboeken expres extra dik maken. 600+ pagina's voor een enkele navigatiesensor.quote:
lol, mja dat lijkt me sws al niet het meest interessante leesvoerquote:Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is net alsof ze technische instruktieboeken expres extra dik maken. 600+ pagina's voor een enkele navigatiesensor.
Het is mij gewoon te eenzijdig daar. Zal intern vast een handleiding zijn met 'Hoe schrijf je rechtse stukken?'quote:Op maandag 4 juli 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn wel wat figuren daar waar ik minder graag mee geassocieerd zou willen worden though
Je kunt ook gewoon 1 taal kiezen. In plaats van die 250 overige.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is net alsof ze technische instruktieboeken expres extra dik maken. 600+ pagina's voor een enkele navigatiesensor.
Dit betreft een systeem met gyrotollen. Best interessant, maar het mag wel wat minder.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
lol, mja dat lijkt me sws al niet het meest interessante leesvoer![]()
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is mij gewoon te eenzijdig daar. Zal intern vast een handleiding zijn met 'Hoe schrijf je rechtse stukken?'
Wie?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Ben wel srs blij dat hij niet meer afsluit met zijn duim.![]()
weenie hoor maar ik lees op de fp nog liever de mening van bijvoorbeeld harry64 in een van z'n stukjes dan een willekeurige comment :squote:Op maandag 4 juli 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
FOK! moet gewoon een hoop nieuws 1 op 1 kopiëren en hun eigen mening voor in de comments laten of helemaal niet delen.
Altijd die mening van de poster moeten aanzien.
succesquote:Op maandag 4 juli 2016 11:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga bij de crew om het rechtse geluid te versterken amouer faya
Ik lees alleen berichten van Djeez.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie hoor maar ik lees op de fp nog liever de mening van bijvoorbeeld harry64 in een van z'n stukjes dan een willekeurige comment :s
quote:
Nu al mee gestopt?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Ben wel srs blij dat hij niet meer afsluit met zijn duim.![]()
Ik lees helemaal niets op de Frontpage.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie hoor maar ik lees op de fp nog liever de mening van bijvoorbeeld harry64 in een van z'n stukjes dan een willekeurige comment :s
'ow en chloroquote:Op maandag 4 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Dat filmpje van Braddie over het gebruik van kanker als scheldwoord, diep geraakt.
Haha oh ja niet eens aan gedacht, dan moet zijn tante wel echt recentelijk zijn heengegaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
'ow en chloro
je bent een ...... '
Best hypocriet
Wie maakt een gifje van zijn afscheidsduimpje?quote:
Daar een vlog over maken, hoe diep kan iemand zinkenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oh ja niet eens aan gedacht, dan moet zijn tante wel echt recentelijk zijn heengegaan.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie maakt een gifje van zijn afscheidsduimpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |