Nou die piep die aangeeft dat de vaatwasser klaar is gaat om de 10 minuten 5 keer. En ben te lui om op te staan om zelfs dat al uit te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh
ik bedoel wrm je zeurt dat ie klaar is
je kan toch gwn erin laten staan
oh zoquote:Op maandag 4 juli 2016 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou die piep die aangeeft dat de vaatwasser klaar is gaat om de 10 minuten 5 keer. En ben te lui om op te staan om zelfs dat al uit te zetten.
Zeker niet, zitten super lekker. Maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo af en toe niks mis mee hoor.
Nee mja daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker niet, zitten super lekker. Maar het ziet er gewoon niet uit vind ik.
moest lachen om die post van beach in t topic daaroverquote:Op maandag 4 juli 2016 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, FP zoekt nieuwe mensen en uiteraard waagt er zich niemand aan
Jij bent wel echt een baasje.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee mja daar heb ik schijt aan.
Terechte opmerking welquote:Op maandag 4 juli 2016 11:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
moest lachen om die post van beach in t topic daarover
Is dat niet gewoon een vreemde filter?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die Skaai in US ziet er letterlijk ziek uit.
Gaat vanzelf.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, waarom vergeet je dat steeds?
En jij?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Die Skaai in US ziet er letterlijk ziek uit.
zijn wel wat figuren daar waar ik minder graag mee geassocieerd zou willen worden thoughquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor dat soort dingen graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |