Nooit kinderen krijgen jij.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef Oberkullie het volgende:
Op mijn vrije dag om 07.30 opgestaan. Wat duurt de ochtend dan ineens lang
i feel your painquote:Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef Oberkullie het volgende:
Op mijn vrije dag om 07.30 opgestaan. Wat duurt de ochtend dan ineens lang
Wat je goed noemt.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
en die goede genen dan gewoon laten uitsterven?
ja daaromquote:
Je bent waarschijnlijk pas net wakker en het is over 20 minuten al 11 uur.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zit je dan. Wil je lkkr winkelen, vergeten dat het maandag is. Winkels pas om 11:00u open.
zou iig niet graag met zo ene als ik opgescheept zitten :squote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van ik was dat liever niet geweest?
nog 20 minuten, duurt niet zo lang meerquote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zit je dan. Wil je lkkr winkelen, vergeten dat het maandag is. Winkels pas om 11:00u open.
Dat kan ik me wel voorstellen, denk nu nog steeds niet of wel?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou iig niet graag met zo ene als ik opgescheept zitten :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
ik ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou iig niet graag met zo ene als ik opgescheept zitten :s
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, denk nu nog steeds niet of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ben al uren wakkerquote:Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk pas net wakker en het is over 20 minuten al 11 uur.
rtquote:Op maandag 4 juli 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die tyfusbeesten moeten ze echt uitroeien.
swek, jatochquote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die in trainingspak over straat gaan
Een moslima met een hoofddoek en felroze adidas trainingsbroek aandoe ff normaal man
Fucking triest inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh poee nou sorry hoor dat ik niet bij Chin. Ind. Spec. Restaurant 'Paradijs' kom eten hoor
Facking geil.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Een moslima met een hoofddoek en felroze adidas trainingsbroek aandoe ff normaal man
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen shoarmatent openen in de ruimte. 100% heelal.
Heet je achmed of sjonnie?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.
Want? Je hoofd staat scheef ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
Meestal draag ik dan ook nog een petje diagonaal zeg maar xD
Vraag ff aan crip waarom ze dat doet danquote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
boeiequote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom doe je zo?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want? Je hoofd staat scheef ofzo?
Zie crip niet voor aanquote:Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag ff aan crip waarom ze dat doet dan
Het viel heel erg op juist.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
wrm überhaupt zo letten op wat random mensen voor kleding aanhebben
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hebben ze daar internetverbinding?
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hebben ze daar internetverbinding?
Oké jammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een tyfusbui. MOoooooooooooooiiii
boeit mij ook echt geen ene reet.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
wrm überhaupt zo letten op wat random mensen voor kleding aanhebben
Mij wel, vind het jammer dat niemand naakt over straat gaat.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
boeit mij ook echt geen ene reet.
quote:
Ik woon best vlakbij een naaktstrand. Dat is dan wel geen straat, maar als jij mensen naakt wil zien kan ik je aanraden daar eens heen te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij wel, vind het jammer dat niemand naakt over straat gaat.
pffff zo hot. Zou rakenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef Zosk het volgende:
En ook eentje custom made met de J van Johan.
komen vast geen lkkre chimeids, of wel?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon best vlakbij een naaktstrand. Dat is dan wel geen straat, maar als jij mensen naakt wil zien kan ik je aanraden daar eens heen te gaan.
Kom jij dan ook?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon best vlakbij een naaktstrand. Dat is dan wel geen straat, maar als jij mensen naakt wil zien kan ik je aanraden daar eens heen te gaan.
Daar woon ik ook. Wat toevalligquote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Die keer dat ik er per ongeluk overheen liep... Gadverdammequote:Op maandag 4 juli 2016 10:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
komen vast geen lkkre chimeids, of wel?
daar is wch dus geblevenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Wat toevallig
Zijn alleen enge oude mannen te zien die toevallig ook nog homofiele wensen hebben
Oh dat vind Zosk niet erg.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Wat toevallig
Zijn alleen enge oude mannen te zien die toevallig ook nog homofiele wensen hebben
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop er niet voor in het zand.
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.
Lukt het?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen. Houdt niet op, niet vanzelf.
wat ben je allemaal aan het lezenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Lezen, lezen, lezen, lezen, lezen. Houdt niet op, niet vanzelf.
Moet jij weten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik ook nie, steek er liever wat anders in.
Korte post voor zoske.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:57 schreef Zosk het volgende:
Ik lees niet zo graag, ik vermijd lange posts meestal ook.
Zou er ook nog eens bij moeten komen dat iemand anders dat gaat bepalen. :squote:
de vaat loopt niet weg hoor :squote:
Ik ook en dan ook nog rubberen klompen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik laat bijna altijd de hond uit in een trainingsbroek of joggingsbroek.
Sandalenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga echt niet vertellen wat ik voor "schoenen" aan heb dan.![]()
huhquote:
Crocs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Crocs.Ik heb ook Crocs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
haha gelukkig maar dacht alquote:Op maandag 4 juli 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
Maar wel alleen als ik ze ff snel laat plassen aan de overkant van de straat, niet als ik er mee ga lopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |