We gaan niet met mijn auto schat ik, ik heb sinds eergisteravond een benzinelampje wat aan is en geen geld meer op mijn rekening (niet genoeg meer voor brandstof) Dus ik zit tot het eind van de maand zonder waggoe.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeten ze ook benzinegeld betalen?
Als ik echt weer standaard vroeg eruit moet dan pas ik mijn ritme wel op tijd aan maar zo af en toe.. moeilijk hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja heb ik ook altijd op de zeldzame momenten dat ik op tijd op moet staan
weervrouwtje hoor dit, houd je ook logs bij enzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik loop de ochtendkranten. Dus ben elke ochtend om 5 uur op het distributiepunt en zie dus elke ochtend het verschil met de ochtend daarvoor.
Nee. Check alleen of t gaat regenen of niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
weervrouwtje hoor dit, houd je ook logs bij enzo?
Ik heb trouwens nog steeds mijn twijfels of jij wel legit bent.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
We gaan niet met mijn auto schat ik, ik heb sinds eergisteravond een benzinelampje wat aan is en geen geld meer op mijn rekening (niet genoeg meer voor brandstof) Dus ik zit tot het eind van de maand zonder waggoe.
Gaat je niks aan.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat was je TT?
BAM, dit is KLB. Zet het op je iPhone of je BB?
Wow.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
We gaan niet met mijn auto schat ik, ik heb sinds eergisteravond een benzinelampje wat aan is en geen geld meer op mijn rekening (niet genoeg meer voor brandstof) Dus ik zit tot het eind van de maand zonder waggoe.
Oke Niels.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Check alleen of t gaat regenen of niet.
HPLC gaat voor ochtendseks. Jij dus niet begrijp ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Boeit mij ook weinig dat ik de ochtend mis. Toch weinig aan.
Zo zijn al die weerlui begonnen he ;pquote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Check alleen of t gaat regenen of niet.
Wat zijn jouw twijfels NG?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog steeds mijn twijfels of jij wel legit bent.
ahh nice, maar koekoek 5 uur holyshitquote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik loop de ochtendkranten. Dus ben elke ochtend om 5 uur op het distributiepunt en zie dus elke ochtend het verschil met de ochtend daarvoor.
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HPLC gaat voor ochtendseks. Jij dus niet begrijp ik.
Ik vind ochtenden wel 10x beter dan de nachtquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
mwah, jullie hebben overlapquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind ochtenden wel 10x beter dan de nacht
haha mocht 'ie willenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HPLC gaat voor ochtendseks. Jij dus niet begrijp ik.
Ik niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
HPLC ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beide. Ik zie wel hoe t loopt. Als ik dat nieuwe werk niet leuk vindt dan heb ik altijd mijn bijbaantje nog. Ik 'werk' ook nog voor het bedrijf van m'n stiefma. Maar die uren mag ik zelf indelen. Heb echt geld nodigquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh nice, maar koekoek 5 uur holyshit
ga je daar mee stoppen nu je dat andere baantje hebt of nu gewoon beide dan?
quote:
Ja ik heb echt geen zin maar als ik het nu niet doe komt het er niet van.quote:
doe ff andere ui danquote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar G dat moet je niet hebben.
Lekker bezig welquote:Op zondag 3 juli 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beide. Ik zie wel hoe t loopt. Als ik dat nieuwe werk niet leuk vindt dan heb ik altijd mijn bijbaantje nog. Ik 'werk' ook nog voor het bedrijf van m'n stiefma. Maar die uren mag ik zelf indelen. Heb echt geld nodig![]()
koop gewoon nieuw serviesquote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen zin maar als ik het nu niet doe komt het er niet van.
dacquote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
stap na twaalven uit bed want ik haat een ochtendhumeur
hzaw weet
ja gaat hier ook een beetje tegenstaanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
Heb al genoeg voetbal gezien eigenlijk. Wedstrijd is toch al gespeeld.
gelukkig geen tientje op ijsland gezetquote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
waar kijk je naar uit? de pakketbezorger?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nieuw servies, kijk daar zo naar uit.
Hier nog zo een, werd wakker om 5 uur s'nachts met enorme buikpijn en toen was hetquote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens moeten braken in de nacht.
Kijk wel even als er weer een goal valt.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja gaat hier ook een beetje tegenstaan
Vliegopleiding. En anders heb ik graag altijd wat geld achter om spontaan wat leuks te doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker bezig wel
En waarvoor geld nodig?
dat maakt driequote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja gaat hier ook een beetje tegenstaan
Verstandig, na het Icesave debacle.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gelukkig geen tientje op ijsland gezet
'quote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
naar het uitzoeken van nieuw serviesquote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar kijk je naar uit? de pakketbezorger?
hehehequote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandig, na het Icesave debacle.
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vliegopleiding. En anders heb ik graag altijd wat geld achter om spontaan wat leuks te doen.
Ik ook niet. Wist dat ze tegen Frankrijk niet zouden stunten.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gelukkig geen tientje op ijsland gezet
oh ik wilde grapje maken 'ga je sparen voor vliegtuig' maar komt nog wel beetje in de buurtquote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vliegopleiding. En anders heb ik graag altijd wat geld achter om spontaan wat leuks te doen.
Ieder zijn hobbyquote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar het uitzoeken van nieuw servies
Vind servies leuk
1 is wel genoegquote:Op zondag 3 juli 2016 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik heb hier ook nog een kattenluikje, mag je zo hebben
sparen voor een vliegtuigquote:Op zondag 3 juli 2016 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wilde grapje maken 'ga je sparen voor vliegtuig' maar komt nog wel beetje in de buurt
slim![]()
en dat tweede is ook altijd wel handig he
wat zijn jouw hobby's eigenlijkquote:
awhhquote:
NOS journaal deed ons geloven dat ze een geweldig goede jeugd hebben.quote:
ja en die van mij is ook wel mega grootquote:
Heb ik gemist.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NOS journaal deed ons geloven dat ze een geweldig goede jeugd hebben.
Ik was om 14:00 wakker (geen wekker gezet en heel laat erin). En sindsdien niet gezien. Daarvoor ook al weg natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en die van mij is ook wel mega groot
maar hij is thuis dus, sjeetje nu pas.. ook lang weggeweest
gvdquote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
ik heb me wel aangekleed maar moet nog steeds wegliving on the edge dit hoor
ooooh, nou is lang tochquote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was om 14:00 wakker (geen wekker gezet en heel laat erin). En sindsdien niet gezien. Daarvoor ook al weg natuurlijk.
uhm nja dat je echt zeg maar urenlang naar servies zit te googlen en overal in allerlei winkeltjes zit te zoeken naar leuke motiefjesquote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Servies mn hobby? Hoe had je dat bedacht
Wat heb je aan?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
ik heb me wel aangekleed maar moet nog steeds wegliving on the edge dit hoor
Ja als ik buiten roep reageert ze ook niet, volgens mij gaat ze steeds verder van huis op padquote:
Ik zou ooit nog wel een zweefvliegtuig willen bouwen. Er bestaan bouwpakketten van. Leuk om te doen en heel betaalbaar.quote:
dat kan ook haast niet anders hè bij braddiequote:
haha, neequote:Op zondag 3 juli 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uhm nja dat je echt zeg maar urenlang naar servies zit te googlen en overal in allerlei winkeltjes zit te zoeken naar leuke motiefjes
je stiekem ook weleens iets bewust laat vallen zodat je weer kan speuren
Aparte hobby wel. Klinkt bijna als een fetisjquote:Op zondag 3 juli 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uhm nja dat je echt zeg maar urenlang naar servies zit te googlen en overal in allerlei winkeltjes zit te zoeken naar leuke motiefjes
je stiekem ook weleens iets bewust laat vallen zodat je weer kan speuren
Wilde eerst Keith Richards doenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook haast niet anders hè bij braddie
Ja ken het gevoelquote:Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, vervelend. Wil krabben, maar dan gaat het weer bloeden.
dat is ook wel ene baas ja, dat die nog leeftquote:
ben wel benieuwd waar ze dan helemaal naar toe zou gaanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als ik buiten roep reageert ze ook niet, volgens mij gaat ze steeds verder van huis op pad
quote:
Die staat op de nominatie lijst voor 2017quote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook wel ene baas ja, dat die nog leeft![]()
dp ookquote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staat op de nominatie lijst voor 2017
Ja, had het hem wel gegund, maar ja, zo is de sportquote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zuur voor die belg vanmiddag he
vind dat soort lijstjes altijd beetje creepyquote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. En ja, ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind dat soort lijstjes altijd beetje creepy
in gc heb je daar een topic over toch, voorspellen wie doodgaat?
maar wil club van 27 joinenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft wat mij betreft niet.
Ja bizar hequote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook wel ene baas ja, dat die nog leeft![]()
Dat roepen ze ook al jaren over Chuck Berryquote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wilde eerst voor 21 gaan net als Sid maar dat is niet gelukt dus jaquote:
Ken alleen dingleberry.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook al jaren over Chuck Berry
mss gaat het gwn vanzelf :squote:
je hebt je lichaam getraind om in barre omstandigheden te leven (weinig voedsel, weinig slaap, geen schoon drinkwater) dus dat heb je zelf verklootquote:
Ik denk dat een overdosis drugs wel de 'makkelijkste' manier is om te gaan. Het is ook de poging die het vaakst mislukt doordat de maag wordt leeggepomptquote:
Niet geklikt. Kan niet beter zijn dan The Boss.quote:
Matige cover van dat nummer van Marty McFlyquote:
maag leegpompenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat een overdosis drugs wel de 'makkelijkste' manier is om te gaan. Het is ook de poging die het vaakst mislukt doordat de maag wordt leeggepompt
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Matige cover van dat nummer van Marty McFly
Dit is MET the boss. (De E-Street band was namelijk zijn backup band tijdens dat concert..)quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet geklikt. Kan niet beter zijn dan The Boss.
Is dat zoiets als een golden shower?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maag leegpompeneen eckte overdosis doe je gwn met gouden shotje
Diepzinnig.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Drug het volgende:
[..]
de wereld is een gevangenis en de dood is de bevrijding
Golden brown?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zoietsquote:
Nou ja, zal wel. Ik care niet. Optyfen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is MET the boss. (De E-Street band was namelijk zijn backup band tijdens dat concert..)
Brokkenpiloot tochquote:Op zondag 3 juli 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt dan maar geen stuntpiloot.
bronquote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Drug het volgende:
[..]
de wereld is een gevangenis en de dood is de bevrijding
uiteraard, als je t doet moet je het wel goed doenquote:
hehehe ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Frankrijk heeft de discussie wedstrijd 20 minuten geleden al gewonnen
Daarmee zet je volgens mij als snel een overdosis.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
uiteraard, als je t doet moet je het wel goed doen
Gold strike?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
vgm ook jaquote:Op zondag 3 juli 2016 21:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Daarmee zet je volgens mij als snel een overdosis.
bahquote:
vind je dat srs lekker?quote:
Geloof er geen reet vanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat is veel meer dan ik er heb joh.
Kaneel is best lekker, eigenlijk nu al best lang niet gedronken. Maar kan het beter hebben dan Sambucaidsquote:
nee gekquote:
https://thuisserver.net/f(...)bfdfdf&tab=tab_graphquote:
ja eens, sambuca is echt tering ranzig, maar vind goldstrike ook niet echt goed te drinken ofzoquote:Op zondag 3 juli 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kaneel is best lekker, eigenlijk nu al best lang niet gedronken. Maar kan het beter hebben dan Sambucaids
Met jou weet je maar nooit. Ben zelf redelijk pussy op het gebied van drugs.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gek
wel lichtelijk geïnteresseerd in maar zou nooit naar op zoek gaan
ik ook best wel hoor, heb niet echt veel verschillende dingen gehad, gwn best veel speedquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Met jou weet je maar nooit. Ben zelf redelijk pussy op het gebied van drugs.
Platiniquote:Op zondag 3 juli 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IJsland heeft een dikke envelop gekregen voor deze wedstrijd.
quote:
Ik moet over het algemeen niets hebben van verslavende drugs.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook best wel hoor, heb niet echt veel verschillende dingen gehad, gwn best veel speed
maar heroïne heeft beetje duister mysterieuze sfeer eromheen, zou best eens een lijntje van willen pakken ofzo :s
Zou je eerder zeggen dat Platini Portugees isquote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijkste weg naar de finale.
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminstequote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet over het algemeen niets hebben van verslavende drugs.
heb wel eens heroïne gehadquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminste
lichamelijk iig
quote:
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou je eerder zeggen dat Platini Portugees is
Nou zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet van die vieze dingetjes ermee doen
De trip moet heerlijk zijn en de kater ook enorm kut. Vandaar dat het zo zou werken.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminste
lichamelijk iig
Volgens mij verbrand jij al als je 5 minuten buiten bentquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
Wat een zondag ook weerNiet buiten geweest, TDF gekeken en nu voetbal.
Je zou het niet zeggen aan mijn post gedrag, maar ik ben wel een flink deel buiten geweest.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
ja dat heb ik ook gehoord iddquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Germano het volgende:
[..]
De trip moet heerlijk zijn en de kater ook enorm kut. Vandaar dat het zo zou werken.
Je hoeft niet zo te pochen met je kansloze dag hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
Was gisteren wel verbrand ja, ghehe, was toen ruim 10 uur buiten, dus ik vind dat ik vandaag wel binnen mag blijvenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij verbrand jij al als je 5 minuten buiten bent
Ik geloof jequote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen aan mijn post gedrag, maar ik ben wel een flink deel buiten geweest.
Woon jij op jezelf?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gekookt en toen terug naar mn hamsterhol gegaan
Omfg wat ben jij voor een untermenschquote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gisteren wel verbrand ja, ghehe, was toen ruim 10 uur buiten, dus ik vind dat ik vandaag wel binnen mag blijven
wat heb je gegeten?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gekookt en toen terug naar mn hamsterhol gegaan
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omfg wat ben jij voor een untermensch
gwn in het algemeenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?
Beidequote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nopquote:
aardappeltjes met groente uit de oven met een godskolere lekkere salade erbij ga ik eten.quote:
Haha, ben je ook untermensch?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Strand, en nog beetje verbrand ook
Niet echt een verkooppraatje.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gehoord idd
plus dat je de eerste (paar) keer enorm ziek kunt worden tijdens het gebruik waardoor je het nog een keer wil proberen om het fatsoenlijk te ervaren
jammer.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nop
[..]
aardappeltjes met groente uit de oven met een godskolere lekkere salade erbij ga ik eten.
Haags gaf al antwoord.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha dan ben je echt dom.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, ben je ook untermensch?
Ik was vorige week nog op het strand, maar toen was het kutweer
nee i knowquote:
nee dat is niet mijn dingquote:
Ik niet. Wil graag mooi blijven.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee i knowmaar toch, een halve generatie is eraan verslaafd geraakt, ben toch beetje nieuwsgierig :$
wel zieke pigment statsquote:Op zondag 3 juli 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verbrand nooit terwijl ik ook niet bepaald nigger ben ofzo
hahahquote:
ik snap je wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verbrand nooit terwijl ik ook niet bepaald nigger ben ofzo
Welke lip?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Er heeft mij een mug op mn fucking lip geprikt #naturalbotox
schijnt zelfs een van de minst schadelijke drugs te zijn als je puur naar de drug zelf kijkt zonder verslavingsshit en verwaarlozing toch?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax
Fokkers zijn zolderkamerautistjes en zijn verre van mooi
je bent zelf ook een cavegirlquote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax
Fokkers zijn zolderkamerautistjes en zijn verre van mooi
ewaaquote:
ja het sloopt niet je organen zo drastisch als andere middelen die ontvankelijk voor misbruik zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijnt zelfs een van de minst schadelijke drugs te zijn als je puur naar de drug zelf kijkt zonder verslavingsshit en verwaarlozing toch?
ZEER GERUSTSTELLEND DIT.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen vrouwtjes muggen steken. Zal dus wel een lesbische mug zijn geweest Opso.
die tumor in je been?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb gewoon mijn levensverhaal verteld aan le_prof, negeert ie het.
Ik vond het zielig voor jequote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb gewoon mijn levensverhaal verteld aan le_prof, negeert ie het.
alleen jammer dat de levensstijl die je eromheen ontwikkelt bij misbruik nogal destructief is als je niet kkrijk bent en sicke discipline hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ja het sloopt niet je organen zo drastisch als andere middelen die ontvankelijk voor misbruik zijn
Je hebt 2 dingen in een wasmachine gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben ik nu klaar. Alleen nog 2 dingen uit de wasmachine ophangen over een uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |