Lekker bezig welquote:Op zondag 3 juli 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beide. Ik zie wel hoe t loopt. Als ik dat nieuwe werk niet leuk vindt dan heb ik altijd mijn bijbaantje nog. Ik 'werk' ook nog voor het bedrijf van m'n stiefma. Maar die uren mag ik zelf indelen. Heb echt geld nodig![]()
koop gewoon nieuw serviesquote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen zin maar als ik het nu niet doe komt het er niet van.
dacquote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
stap na twaalven uit bed want ik haat een ochtendhumeur
hzaw weet
ja gaat hier ook een beetje tegenstaanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
Heb al genoeg voetbal gezien eigenlijk. Wedstrijd is toch al gespeeld.
gelukkig geen tientje op ijsland gezetquote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
waar kijk je naar uit? de pakketbezorger?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nieuw servies, kijk daar zo naar uit.
Hier nog zo een, werd wakker om 5 uur s'nachts met enorme buikpijn en toen was hetquote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens moeten braken in de nacht.
Kijk wel even als er weer een goal valt.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja gaat hier ook een beetje tegenstaan
Vliegopleiding. En anders heb ik graag altijd wat geld achter om spontaan wat leuks te doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker bezig wel
En waarvoor geld nodig?
dat maakt driequote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja gaat hier ook een beetje tegenstaan
Verstandig, na het Icesave debacle.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gelukkig geen tientje op ijsland gezet
'quote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
naar het uitzoeken van nieuw serviesquote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar kijk je naar uit? de pakketbezorger?
hehehequote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandig, na het Icesave debacle.
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vliegopleiding. En anders heb ik graag altijd wat geld achter om spontaan wat leuks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |