ik ook best wel hoor, heb niet echt veel verschillende dingen gehad, gwn best veel speedquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Met jou weet je maar nooit. Ben zelf redelijk pussy op het gebied van drugs.
Platiniquote:Op zondag 3 juli 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IJsland heeft een dikke envelop gekregen voor deze wedstrijd.
quote:
Ik moet over het algemeen niets hebben van verslavende drugs.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook best wel hoor, heb niet echt veel verschillende dingen gehad, gwn best veel speed
maar heroïne heeft beetje duister mysterieuze sfeer eromheen, zou best eens een lijntje van willen pakken ofzo :s
Zou je eerder zeggen dat Platini Portugees isquote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijkste weg naar de finale.
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminstequote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet over het algemeen niets hebben van verslavende drugs.
heb wel eens heroïne gehadquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminste
lichamelijk iig
quote:
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou je eerder zeggen dat Platini Portugees is
Nou zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet van die vieze dingetjes ermee doen
De trip moet heerlijk zijn en de kater ook enorm kut. Vandaar dat het zo zou werken.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminste
lichamelijk iig
Volgens mij verbrand jij al als je 5 minuten buiten bentquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
Wat een zondag ook weerNiet buiten geweest, TDF gekeken en nu voetbal.
Je zou het niet zeggen aan mijn post gedrag, maar ik ben wel een flink deel buiten geweest.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
ja dat heb ik ook gehoord iddquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Germano het volgende:
[..]
De trip moet heerlijk zijn en de kater ook enorm kut. Vandaar dat het zo zou werken.
Je hoeft niet zo te pochen met je kansloze dag hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
Was gisteren wel verbrand ja, ghehe, was toen ruim 10 uur buiten, dus ik vind dat ik vandaag wel binnen mag blijvenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij verbrand jij al als je 5 minuten buiten bent
Ik geloof jequote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen aan mijn post gedrag, maar ik ben wel een flink deel buiten geweest.
Woon jij op jezelf?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gekookt en toen terug naar mn hamsterhol gegaan
Omfg wat ben jij voor een untermenschquote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gisteren wel verbrand ja, ghehe, was toen ruim 10 uur buiten, dus ik vind dat ik vandaag wel binnen mag blijven
wat heb je gegeten?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gekookt en toen terug naar mn hamsterhol gegaan
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omfg wat ben jij voor een untermensch
gwn in het algemeenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?
Beidequote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nopquote:
aardappeltjes met groente uit de oven met een godskolere lekkere salade erbij ga ik eten.quote:
Haha, ben je ook untermensch?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Strand, en nog beetje verbrand ook
Niet echt een verkooppraatje.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gehoord idd
plus dat je de eerste (paar) keer enorm ziek kunt worden tijdens het gebruik waardoor je het nog een keer wil proberen om het fatsoenlijk te ervaren
jammer.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nop
[..]
aardappeltjes met groente uit de oven met een godskolere lekkere salade erbij ga ik eten.
Haags gaf al antwoord.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha dan ben je echt dom.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, ben je ook untermensch?
Ik was vorige week nog op het strand, maar toen was het kutweer
nee i knowquote:
nee dat is niet mijn dingquote:
Ik niet. Wil graag mooi blijven.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee i knowmaar toch, een halve generatie is eraan verslaafd geraakt, ben toch beetje nieuwsgierig :$
wel zieke pigment statsquote:Op zondag 3 juli 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verbrand nooit terwijl ik ook niet bepaald nigger ben ofzo
hahahquote:
ik snap je wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verbrand nooit terwijl ik ook niet bepaald nigger ben ofzo
Welke lip?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Er heeft mij een mug op mn fucking lip geprikt #naturalbotox
schijnt zelfs een van de minst schadelijke drugs te zijn als je puur naar de drug zelf kijkt zonder verslavingsshit en verwaarlozing toch?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax
Fokkers zijn zolderkamerautistjes en zijn verre van mooi
je bent zelf ook een cavegirlquote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax
Fokkers zijn zolderkamerautistjes en zijn verre van mooi
ewaaquote:
ja het sloopt niet je organen zo drastisch als andere middelen die ontvankelijk voor misbruik zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijnt zelfs een van de minst schadelijke drugs te zijn als je puur naar de drug zelf kijkt zonder verslavingsshit en verwaarlozing toch?
ZEER GERUSTSTELLEND DIT.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen vrouwtjes muggen steken. Zal dus wel een lesbische mug zijn geweest Opso.
die tumor in je been?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb gewoon mijn levensverhaal verteld aan le_prof, negeert ie het.
Ik vond het zielig voor jequote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb gewoon mijn levensverhaal verteld aan le_prof, negeert ie het.
alleen jammer dat de levensstijl die je eromheen ontwikkelt bij misbruik nogal destructief is als je niet kkrijk bent en sicke discipline hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ja het sloopt niet je organen zo drastisch als andere middelen die ontvankelijk voor misbruik zijn
Je hebt 2 dingen in een wasmachine gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben ik nu klaar. Alleen nog 2 dingen uit de wasmachine ophangen over een uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |