ik ook best wel hoor, heb niet echt veel verschillende dingen gehad, gwn best veel speedquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Met jou weet je maar nooit. Ben zelf redelijk pussy op het gebied van drugs.
Platiniquote:Op zondag 3 juli 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IJsland heeft een dikke envelop gekregen voor deze wedstrijd.
quote:
Ik moet over het algemeen niets hebben van verslavende drugs.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook best wel hoor, heb niet echt veel verschillende dingen gehad, gwn best veel speed
maar heroïne heeft beetje duister mysterieuze sfeer eromheen, zou best eens een lijntje van willen pakken ofzo :s
Zou je eerder zeggen dat Platini Portugees isquote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijkste weg naar de finale.
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminstequote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet over het algemeen niets hebben van verslavende drugs.
heb wel eens heroïne gehadquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminste
lichamelijk iig
quote:
lolquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou je eerder zeggen dat Platini Portugees is
Nou zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet van die vieze dingetjes ermee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |