jammer.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nop
[..]
aardappeltjes met groente uit de oven met een godskolere lekkere salade erbij ga ik eten.
Haags gaf al antwoord.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?
haha dan ben je echt dom.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, ben je ook untermensch?
Ik was vorige week nog op het strand, maar toen was het kutweer
nee i knowquote:
nee dat is niet mijn dingquote:
Ik niet. Wil graag mooi blijven.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee i knowmaar toch, een halve generatie is eraan verslaafd geraakt, ben toch beetje nieuwsgierig :$
wel zieke pigment statsquote:Op zondag 3 juli 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verbrand nooit terwijl ik ook niet bepaald nigger ben ofzo
hahahquote:
ik snap je wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verbrand nooit terwijl ik ook niet bepaald nigger ben ofzo
Welke lip?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Er heeft mij een mug op mn fucking lip geprikt #naturalbotox
schijnt zelfs een van de minst schadelijke drugs te zijn als je puur naar de drug zelf kijkt zonder verslavingsshit en verwaarlozing toch?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax
Fokkers zijn zolderkamerautistjes en zijn verre van mooi
je bent zelf ook een cavegirlquote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoax
Fokkers zijn zolderkamerautistjes en zijn verre van mooi
ewaaquote:
ja het sloopt niet je organen zo drastisch als andere middelen die ontvankelijk voor misbruik zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijnt zelfs een van de minst schadelijke drugs te zijn als je puur naar de drug zelf kijkt zonder verslavingsshit en verwaarlozing toch?
ZEER GERUSTSTELLEND DIT.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen vrouwtjes muggen steken. Zal dus wel een lesbische mug zijn geweest Opso.
die tumor in je been?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb gewoon mijn levensverhaal verteld aan le_prof, negeert ie het.
Ik vond het zielig voor jequote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb gewoon mijn levensverhaal verteld aan le_prof, negeert ie het.
alleen jammer dat de levensstijl die je eromheen ontwikkelt bij misbruik nogal destructief is als je niet kkrijk bent en sicke discipline hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ja het sloopt niet je organen zo drastisch als andere middelen die ontvankelijk voor misbruik zijn
Je hebt 2 dingen in een wasmachine gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben ik nu klaar. Alleen nog 2 dingen uit de wasmachine ophangen over een uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |