De trip moet heerlijk zijn en de kater ook enorm kut. Vandaar dat het zo zou werken.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
verslavingsgevaar bij heroïne wordt volgens mij ook wel behoorlijk overdreven, als je niet spuit tenminste
lichamelijk iig
Volgens mij verbrand jij al als je 5 minuten buiten bentquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
Wat een zondag ook weerNiet buiten geweest, TDF gekeken en nu voetbal.
Je zou het niet zeggen aan mijn post gedrag, maar ik ben wel een flink deel buiten geweest.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
ja dat heb ik ook gehoord iddquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Germano het volgende:
[..]
De trip moet heerlijk zijn en de kater ook enorm kut. Vandaar dat het zo zou werken.
Je hoeft niet zo te pochen met je kansloze dag hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef HPLC het volgende:
Was gisteren wel verbrand ja, ghehe, was toen ruim 10 uur buiten, dus ik vind dat ik vandaag wel binnen mag blijvenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij verbrand jij al als je 5 minuten buiten bent
Ik geloof jequote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen aan mijn post gedrag, maar ik ben wel een flink deel buiten geweest.
Woon jij op jezelf?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gekookt en toen terug naar mn hamsterhol gegaan
Omfg wat ben jij voor een untermenschquote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gisteren wel verbrand ja, ghehe, was toen ruim 10 uur buiten, dus ik vind dat ik vandaag wel binnen mag blijven
wat heb je gegeten?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gekookt en toen terug naar mn hamsterhol gegaan
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omfg wat ben jij voor een untermensch
gwn in het algemeenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?
Beidequote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik buiten was of omdat ik ben verbrand?
Nopquote:
aardappeltjes met groente uit de oven met een godskolere lekkere salade erbij ga ik eten.quote:
Haha, ben je ook untermensch?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Strand, en nog beetje verbrand ook
Niet echt een verkooppraatje.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gehoord idd
plus dat je de eerste (paar) keer enorm ziek kunt worden tijdens het gebruik waardoor je het nog een keer wil proberen om het fatsoenlijk te ervaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |