We gaan niet met mijn auto schat ik, ik heb sinds eergisteravond een benzinelampje wat aan is en geen geld meer op mijn rekening (niet genoeg meer voor brandstof) Dus ik zit tot het eind van de maand zonder waggoe.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moeten ze ook benzinegeld betalen?
Als ik echt weer standaard vroeg eruit moet dan pas ik mijn ritme wel op tijd aan maar zo af en toe.. moeilijk hahaquote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja heb ik ook altijd op de zeldzame momenten dat ik op tijd op moet staan
weervrouwtje hoor dit, houd je ook logs bij enzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik loop de ochtendkranten. Dus ben elke ochtend om 5 uur op het distributiepunt en zie dus elke ochtend het verschil met de ochtend daarvoor.
Nee. Check alleen of t gaat regenen of niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
weervrouwtje hoor dit, houd je ook logs bij enzo?
Ik heb trouwens nog steeds mijn twijfels of jij wel legit bent.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
We gaan niet met mijn auto schat ik, ik heb sinds eergisteravond een benzinelampje wat aan is en geen geld meer op mijn rekening (niet genoeg meer voor brandstof) Dus ik zit tot het eind van de maand zonder waggoe.
Gaat je niks aan.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat was je TT?
BAM, dit is KLB. Zet het op je iPhone of je BB?
Wow.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
We gaan niet met mijn auto schat ik, ik heb sinds eergisteravond een benzinelampje wat aan is en geen geld meer op mijn rekening (niet genoeg meer voor brandstof) Dus ik zit tot het eind van de maand zonder waggoe.
Oke Niels.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Check alleen of t gaat regenen of niet.
HPLC gaat voor ochtendseks. Jij dus niet begrijp ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Boeit mij ook weinig dat ik de ochtend mis. Toch weinig aan.
Zo zijn al die weerlui begonnen he ;pquote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Check alleen of t gaat regenen of niet.
Wat zijn jouw twijfels NG?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog steeds mijn twijfels of jij wel legit bent.
ahh nice, maar koekoek 5 uur holyshitquote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik loop de ochtendkranten. Dus ben elke ochtend om 5 uur op het distributiepunt en zie dus elke ochtend het verschil met de ochtend daarvoor.
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HPLC gaat voor ochtendseks. Jij dus niet begrijp ik.
Ik vind ochtenden wel 10x beter dan de nachtquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
mwah, jullie hebben overlapquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind ochtenden wel 10x beter dan de nacht
haha mocht 'ie willenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HPLC gaat voor ochtendseks. Jij dus niet begrijp ik.
Ik niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
HPLC ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beide. Ik zie wel hoe t loopt. Als ik dat nieuwe werk niet leuk vindt dan heb ik altijd mijn bijbaantje nog. Ik 'werk' ook nog voor het bedrijf van m'n stiefma. Maar die uren mag ik zelf indelen. Heb echt geld nodigquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh nice, maar koekoek 5 uur holyshit
ga je daar mee stoppen nu je dat andere baantje hebt of nu gewoon beide dan?
quote:
Ja ik heb echt geen zin maar als ik het nu niet doe komt het er niet van.quote:
doe ff andere ui danquote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar G dat moet je niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |