gvdquote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
ik heb me wel aangekleed maar moet nog steeds wegliving on the edge dit hoor
ooooh, nou is lang tochquote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was om 14:00 wakker (geen wekker gezet en heel laat erin). En sindsdien niet gezien. Daarvoor ook al weg natuurlijk.
uhm nja dat je echt zeg maar urenlang naar servies zit te googlen en overal in allerlei winkeltjes zit te zoeken naar leuke motiefjesquote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Servies mn hobby? Hoe had je dat bedacht
Wat heb je aan?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
ik heb me wel aangekleed maar moet nog steeds wegliving on the edge dit hoor
Ja als ik buiten roep reageert ze ook niet, volgens mij gaat ze steeds verder van huis op padquote:
Ik zou ooit nog wel een zweefvliegtuig willen bouwen. Er bestaan bouwpakketten van. Leuk om te doen en heel betaalbaar.quote:
dat kan ook haast niet anders hè bij braddiequote:
haha, neequote:Op zondag 3 juli 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uhm nja dat je echt zeg maar urenlang naar servies zit te googlen en overal in allerlei winkeltjes zit te zoeken naar leuke motiefjes
je stiekem ook weleens iets bewust laat vallen zodat je weer kan speuren
Aparte hobby wel. Klinkt bijna als een fetisjquote:Op zondag 3 juli 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uhm nja dat je echt zeg maar urenlang naar servies zit te googlen en overal in allerlei winkeltjes zit te zoeken naar leuke motiefjes
je stiekem ook weleens iets bewust laat vallen zodat je weer kan speuren
Wilde eerst Keith Richards doenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook haast niet anders hè bij braddie
Ja ken het gevoelquote:Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, vervelend. Wil krabben, maar dan gaat het weer bloeden.
dat is ook wel ene baas ja, dat die nog leeftquote:
ben wel benieuwd waar ze dan helemaal naar toe zou gaanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als ik buiten roep reageert ze ook niet, volgens mij gaat ze steeds verder van huis op pad
quote:
Die staat op de nominatie lijst voor 2017quote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook wel ene baas ja, dat die nog leeft![]()
dp ookquote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staat op de nominatie lijst voor 2017
Ja, had het hem wel gegund, maar ja, zo is de sportquote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zuur voor die belg vanmiddag he
vind dat soort lijstjes altijd beetje creepyquote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. En ja, ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind dat soort lijstjes altijd beetje creepy
in gc heb je daar een topic over toch, voorspellen wie doodgaat?
maar wil club van 27 joinenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft wat mij betreft niet.
Ja bizar hequote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook wel ene baas ja, dat die nog leeft![]()
Dat roepen ze ook al jaren over Chuck Berryquote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wilde eerst voor 21 gaan net als Sid maar dat is niet gelukt dus jaquote:
Ken alleen dingleberry.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook al jaren over Chuck Berry
mss gaat het gwn vanzelf :squote:
je hebt je lichaam getraind om in barre omstandigheden te leven (weinig voedsel, weinig slaap, geen schoon drinkwater) dus dat heb je zelf verklootquote:
Ik denk dat een overdosis drugs wel de 'makkelijkste' manier is om te gaan. Het is ook de poging die het vaakst mislukt doordat de maag wordt leeggepomptquote:
Niet geklikt. Kan niet beter zijn dan The Boss.quote:
Matige cover van dat nummer van Marty McFlyquote:
maag leegpompenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat een overdosis drugs wel de 'makkelijkste' manier is om te gaan. Het is ook de poging die het vaakst mislukt doordat de maag wordt leeggepompt
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Matige cover van dat nummer van Marty McFly
Dit is MET the boss. (De E-Street band was namelijk zijn backup band tijdens dat concert..)quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet geklikt. Kan niet beter zijn dan The Boss.
Is dat zoiets als een golden shower?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
maag leegpompeneen eckte overdosis doe je gwn met gouden shotje
Diepzinnig.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Drug het volgende:
[..]
de wereld is een gevangenis en de dood is de bevrijding
Golden brown?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zoietsquote:
Nou ja, zal wel. Ik care niet. Optyfen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is MET the boss. (De E-Street band was namelijk zijn backup band tijdens dat concert..)
Brokkenpiloot tochquote:Op zondag 3 juli 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt dan maar geen stuntpiloot.
bronquote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef Drug het volgende:
[..]
de wereld is een gevangenis en de dood is de bevrijding
uiteraard, als je t doet moet je het wel goed doenquote:
hehehe ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Frankrijk heeft de discussie wedstrijd 20 minuten geleden al gewonnen
Daarmee zet je volgens mij als snel een overdosis.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
uiteraard, als je t doet moet je het wel goed doen
Gold strike?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
vgm ook jaquote:Op zondag 3 juli 2016 21:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Daarmee zet je volgens mij als snel een overdosis.
bahquote:
vind je dat srs lekker?quote:
Geloof er geen reet vanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat is veel meer dan ik er heb joh.
Kaneel is best lekker, eigenlijk nu al best lang niet gedronken. Maar kan het beter hebben dan Sambucaidsquote:
nee gekquote:
https://thuisserver.net/f(...)bfdfdf&tab=tab_graphquote:
ja eens, sambuca is echt tering ranzig, maar vind goldstrike ook niet echt goed te drinken ofzoquote:Op zondag 3 juli 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kaneel is best lekker, eigenlijk nu al best lang niet gedronken. Maar kan het beter hebben dan Sambucaids
Met jou weet je maar nooit. Ben zelf redelijk pussy op het gebied van drugs.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gek
wel lichtelijk geïnteresseerd in maar zou nooit naar op zoek gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |