Ja. Maar niet alleen door duolingo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je nu dat je het ook goed kan? Of kan je het alleen een beetje lezen ofzo?
Het is - of +quote:
oh coolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:47 schreef JanCees het volgende:
Ja sof, bovenin bij vlaggetje en dan add new course
Ja doequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:47 schreef JanCees het volgende:
je hebt ook polish he inso
zou ik die leren
Ja dat klopt, alleen ben ik zo'n iemand die het eng vindt om een andere taal te sprekenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar niet alleen door duolingo.
Gebruikte alleen om snel een basis met woorden te leggen. Maar uiteindelijk leer je het echt door die basis in praktijk te gebruiken door veel te lezen en luisteren
Ohquote:
Ja russisch ben ik met mams gaan oefenen eerstquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alleen ben ik zo'n iemand die het eng vindt om een andere taal te spreken
Gheheh neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Dacht dat je min of meer wilde uitdrukken
ga weg viespeukquote:
Cool, kom je zo vaak russen tegen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja russisch ben ik met mams gaan oefenen eerst
En nu spreek ik wel basisdingen redelijk met russen zoals de weg uitleggen en basis gesprek
zo goed kan ik het niet. Maar als je paar jaar elke dag een beetje oefent gaat snel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Waar haal jij je tijd vandaan Inso![]()
Je hebt je werk, je studie, je vriendin, je fokt veel, je leest heel veel, je sport veel, en dan ook nog 2 talen leren?
ohja is ook zoquote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
In het Pools gebruiken ze geen lidwoorden toch
wij gaan naar winkel met autoquote:
oh, dacht ikquote:
We mochten zelf iemand uitkiezen, en dat meisje reageerde en ze is erg aardig. dus hebben we haar gekozenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom krijg je italiaanse huisgenoot sof
Artezquote:
Zoals je het nu uitbeeld zou ik eerder denken dat het een privilege voor varkens isquote:
Dikke vette schnitzel met bacon en kaas en daarvoor een voorgerecht met allerlei soorten vis.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals je het nu uitbeeld zou ik eerder denken dat het een privilege voor varkens is
Wat heb je op?
bohhh lekker zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke vette schnitzel met bacon en kaas en daarvoor een voorgerecht met allerlei soorten vis.
wat zei je moeder toen je haar feliciteerde namens mij?quote:
"oh oke grappig"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zei je moeder toen je haar feliciteerde namens mij?
Uurtje wachten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja man, kon alleen geen dessert meer op
ja hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik zei dat een paar mensen van een forum haar feliciteerden.
even kotsen danquote:
Misselijke figurenquote:
Dan zij.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou echt zo agressief worden als ik dat met mijn eigen ogen zou zien dat ik niet na zou denken dat ik een ergere straf zou krijgen dan hun denk ik
Hunniequote:
Die reacties op fp vind ik dan wel weer zorgwekkend. Mensen passen hier blijkbaar graag de doodstraf voor toe...quote:
Hebben zij andere vrienden dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik merk echt dat ik altijd degene ben die vrienden vraag om wat te doenbest irritant
jaquote:
reacties op fp zijn altijd erg discutabel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die reacties op fp vind ik dan wel weer zorgwekkend. Mensen passen hier blijkbaar graag de doodstraf voor toe...
Vermoeiend is dat ja, dat jij de enige bent die initiatief neemtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik merk echt dat ik altijd degene ben die vrienden vraag om wat te doenbest irritant
Ja, ze geven het vaak ook gewoon toe dat zij niet zo zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat ja, dat jij de enige bent die initiatief neemt
Ja dat is wel kut ja, dan zijn zij meer vriend van jou dan jij van hen. Heb ik ook met sommige mensen.quote:
Dat nog niet eens zozeer, meer dat ze niet zo van het initiatief nemen zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut ja, dan zijn zij meer vriend van jou dan jij van hen. Heb ik ook met sommige mensen.
Ik heb twee vriendengroepen en losse vrienden, maar die groepen zijn allebei niet heel erg hecht. We gaan niet samen op vakantie ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:41 schreef supersof het volgende:
Of dat ze een vriendengroep hebben en dan daar vaker mee afpreken
vind het wel jammer dat ik niet zo'n groep heb, heb alleen maar losse vriendinnen
Heb wel een vriendinnengroepje op school, maar we zijn niet zo hecht meer omdat we met groepsopdrachten soms echt bitches zijn danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb twee vriendengroepen en losse vrienden, maar die groepen zijn allebei niet heel erg hecht. We gaan niet samen op vakantie ofzo.
Ah right, sommige van mijn vrienden ken ik wel via school maar ik heb wel een onderscheid tussen vrienden en schoolvrienden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb wel een vriendinnengroepje op school, maar we zijn niet zo hecht meer omdat we met groepsopdrachten soms echt bitches zijn dan
Ja dat heb ik ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ah right, sommige van mijn vrienden ken ik wel via school maar ik heb wel een onderscheid tussen vrienden en schoolvrienden.
Ik niet per se. Of ik doe het zo dat iedereen het doet zoals ik het graag zie en dan gebeurt het ook wel op die manier, of ik denk: oke laat maar zitten deze, zeg maar wat ik moet doen en ik lever het minimale en bemoei me nergens meequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
Gezamelijke opdrachten haat ik sowieso.
Met vrouwen samenwerken is sowieso een hel, altijd passief agressief.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet per se. Of ik doe het zo dat iedereen het doet zoals ik het graag zie en dan gebeurt het ook wel op die manier, of ik denk: oke laat maar zitten deze, zeg maar wat ik moet doen en ik lever het minimale en bemoei me nergens mee
meestal met eerste scenario wel ruzie
En laat ik nu net met 140 vrouwen en 10 mannen in mijn leerjaar zitten en 0 mannen in mijn klasquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met vrouwen samenwerken is sowieso een hel, altijd passief agressief.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
En laat ik nu net met 140 vrouwen en 10 mannen in mijn leerjaar zitten en 0 mannen in mijn klas
ja die zullen wel genieten van de catfights hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
Wel nice om andere redenen voor die 10 guys btw
saaiquote:
De meeste doen dat ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:54 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat jullie mannen voetbal konden kijken en fokken tegelijk
wie spelen er danquote:
Duitsland-Italie,kwartfinalequote:
oh vandaar dat het hier zo rustig isquote:
Ga ook lekker kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh vandaar dat het hier zo rustig is
ik?quote:
jaquote:
Waarom zou ik in hemelsnaam iets gaan kijken waar ik totaal niet blij van word?quote:
Misschien ga je het wel waarderenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam iets gaan kijken waar ik totaal niet blij van word?
quote:
Dan maar avondje Gossip Girl tochquote:
Waarom maak jij elke 2 weken een nieuw account aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Vidura het volgende:
[..]
mannenkonten in beeld, wat wil een vrouw nog meer?
Ik weet niet waar jij last van hebt. Ik post gewoon een berichtje, ongeacht onder welke nicknaam.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom maak jij elke 2 weken een nieuw account aan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij last van hebt. Ik post gewoon een berichtje, ongeacht onder welke nicknaam.
Het boeit toch verder ook niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon een vraagje hoor
Gelijk aanvallend reageren
Nee hoor, was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Vidura het volgende:
[..]
Het boeit toch verder ook niet?Zolang ik maar niet aandacht kom halen met "KIJK MIJ EENS, HIER BEN IK HIHIHHIUIShfsidbfsdhbv" lijkt me.
dat doe ik al heel de week, prima, genietenquote:
mannenkonten kan ik ook op google zien als ik dat in typquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Vidura het volgende:
[..]
mannenkonten in beeld, wat wil een vrouw nog meer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mannenkonten kan ik ook op google zien als ik dat in typ
Zag er best wel goed uit in de trailer.quote:
Ja, ik twijfel of ik straks ga of niet, verveel me de pleurisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag er best wel goed uit in de trailer.
ga voetbal kijken dan voor de mannenkontenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:20 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik straks ga of niet, verveel me de pleuris
Ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ga voetbal kijken dan voor de mannenkonten
quote:
Welke zou jij het geven?quote:
kan je geen zelfstandig naamwoord verzinnen ervoor?quote:
Neukertjesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je geen zelfstandig naamwoord verzinnen ervoor?
fuckbuddyquote:
Heyquote:
kano, wil je alsjeblieft de tt fixen naar hoe die eerst was met nummer?quote:
U hoeft maar te vragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
kano, wil je alsjeblieft de tt fixen naar hoe die eerst was met nummer?
Nog beetje gezopen met die bengelsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben echt een ouwe lul geworden zeg. Gister een avondje gekampeerd met de jeugd van de sportclub. Tot half 4 spookverhalen verteld en gedanst op chi chi wa.
Heb van 6 tot 10 minuten terug op de bank met de laptop op schoot liggen slapen
sixpackje bier. Blikjes uiteraard in het vuur en daarna onderste boven in een emmer water. Dan is het nog wetenschappelijk verantwoord bier drinken.quote:
dankjewelquote:
lol ofquote:
jullie interviewen een oude man over dingen die jullie zelf doen?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jullie interviewen een oude man over dingen die jullie zelf doen?
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Er was een neuselbeurs ofoz dus wij gingen naar binnen en die man interviewen
dat is niet van mijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
zijn jullie erg bekend, straathyena's?
Oooh, ik dacht dat jullie dat warenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat is niet van mij
is gwn een insta account van allemaal kansenparels die ruiten ingooien enzo zonder reden
direct 'vind u' ookquote:
Niks, dat gaat je instructeur vertellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:47 schreef Fylax het volgende:
PTA / Vrijdag eerste rijles, wat moet ik van te voren weten?
randje hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
Mooi dat Deutschland door is, terecht ook.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schweinsteiger nam die bal jankend volgens mij.
Frankrijk toch wel lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Benieuwd wat t morgen word, ijsland of frankrijk..
Ijsland moet je ook niet onderschatten..quote:
Omdat Frankrijk wel een niveautje hoger is dan die blunderende Engelsenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ijsland moet je ook niet onderschatten..
Ik bedoel ze hebben Engeland er uit geknikkerd, dus waarom frankrijk niet?
Dat wel maar in mijn ogen zein ze niet kansloosquote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Frankrijk wel een niveautje hoger is dan die blunderende Engelsen
Engeland was ruk en ze speelden met 10 man want Rooneyquote:Op zondag 3 juli 2016 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ijsland moet je ook niet onderschatten..
Ik bedoel ze hebben Engeland er uit geknikkerd, dus waarom frankrijk niet?
IJsland is STUGquote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wel maar in mijn ogen zein ze niet kansloos
ik heb net de film gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag er best wel goed uit in de trailer.
gewoon curiousquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je geen zelfstandig naamwoord verzinnen ervoor?
Blijkbaar vond je het toch boeiend genoegquote:Op zondag 3 juli 2016 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal afgekeken, waarom weet ik overigens niet..
Origineel onderwerp welquote:
Totaal geen origineel onderwerp, maar ik vind wel dat het bespreekbaar gemaakt moet worden (Weet niet of je serieus bent of niet though)quote:Op zondag 3 juli 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Origineel onderwerp wel
Belangrijk dat dit eindelijk eens bespreekbaar wordt
Lekker boeiendquote:Op zondag 3 juli 2016 00:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Totaal geen origineel onderwerp, maar ik vind wel dat het bespreekbaar gemaakt moet worden (Weet niet of je serieus bent of niet though)
Vind het belachelijk dat iedereen maar te pas en on te pas kanker gebruikt in een zin alsof het niks is.
Hey hai hoi ik ook gr grquote:Op zondag 3 juli 2016 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
he alle nieuwe mensen tjek mij vlog
lang en saaiquote:
die kijk ik ook nietquote:Op zondag 3 juli 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan ken je de vlogs van Enzo Knol zeker niet
Maar jij vind dit interessant voor mensen?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan ken je de vlogs van Enzo Knol zeker niet
quote:Op zondag 3 juli 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij vind dit interessant voor mensen?
quote:Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.
Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mócht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.
Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.
Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneemÉn omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem
)
Okequote:
fokkie vind je mij filpje wel beetje intressant denkje voor mensen met weinig iq zoquote:Op zondag 3 juli 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij vind dit interessant voor mensen?
Wel leuk dat je die ouwe vent wat vragen stelt, maar die gast achter je moet natuurlijk gewoon z'n mond houden om het serieuzer over te laten komenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
fokkie vind je mij filpje wel beetje intressant denkje voor mensen met weinig iq zo
even kijken dan
dat ben ik denkikquote:Op zondag 3 juli 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk dat je die ouwe vent wat vragen stelt, maar die gast achter je moet natuurlijk gewoon z'n mond houden om het serieuzer over te laten komen
waar?quote:
dit smaakt naar meerquote:
was een woordgrapjequote:
wat is er?quote:
ja alles gaat goed, met jou ook?quote:
wat is er aan de hand?quote:
word je van sap draaierig ja?quote:Op zondag 3 juli 2016 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik drink sap beetje dus beetje draaierig
Oh lekkerquote:
Nee is echt een flesquote:Op zondag 3 juli 2016 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh lekker
Nog nooit gezien. Of heb je dat zelf gemixt?
OPSO!quote:Op zondag 3 juli 2016 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben terug van de kermis. Snap niet waarom ik nog steeds in de breakdancer ga.
wat een kkmongooltjesquote:Op zondag 3 juli 2016 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
OPSO!
kijk mij vlog
je gaat sws lachen
en liken aub schat
Ik heb geen youtube accountquote:Op zondag 3 juli 2016 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
OPSO!
kijk mij vlog
je gaat sws lachen
en liken aub schat
hou je bek joh lol waarom mongooltjes nou weer dan idioot?quote:Op zondag 3 juli 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die filmer en die ventjes die je soms ziet
omdat ze dom doenquote:Op zondag 3 juli 2016 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hou je bek joh lol waarom mongooltjes nou weer dan idioot?
doe aardig tegen hem teringdebielquote:Op zondag 3 juli 2016 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hou je bek joh lol waarom mongooltjes nou weer dan idioot?
die normaal ofquote:Op zondag 3 juli 2016 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga lekker zuigen in openbare groningen toilet, ha gay
wie, OF? Hij hoort bij de oude kliek johhquote:
o nee die ken ik nietquote:Op zondag 3 juli 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wie, OF? Hij hoort bij de oude kliek johh
wie bedoel je dan met backstabber?quote:
niet echt een verband, was gwn een dag klote en al het (semi) grappige heb ik erin gelatenquote:Op zondag 3 juli 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, snapte verband tussen al die filmpjes niet..
niet echtquote:Op zondag 3 juli 2016 01:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie er te fleeky uit om te gaan slapen
niffa meenemenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb echt zin om een rondje te gaan lopen buiten maar is onveilig
hij is meer die wat is uw bestelling? typequote:Op zondag 3 juli 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
Braddie jij bent duidelijk niet van de straat
quote:Op zondag 3 juli 2016 02:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hij is meer die wat is uw bestelling? type
hahahhahaquote:
dan eet ik je opquote:Op zondag 3 juli 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik met Mortaxx op een onbewoond eiland moest leven dan zou ik mijzelf van kant maken
Linker of rechter?quote:Op zondag 3 juli 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik met Mortaxx op een onbewoond eiland moest leven dan zou ik mijzelf van kant maken
gvdquote:
jullie zouden binnen 5 minuten neuken, weddenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou dan samen het eeuwige leven willen hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
sof en ik hebben een hekel aan dit soort actsquote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou dan samen het eeuwige leven willen hebben
Maarja ik beteken niks voor Mortaxx, terwijl hij voor mij de hele wereld is
Sigwaardig.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Totaal NIET dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie zouden binnen 5 minuten neuken, wedden
aaaawwwh pax, dit klinkt sneuquote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit klinkt wel heel stalkerigquote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vond deze wel schattigquote:Op zondag 3 juli 2016 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof en ik hebben een hekel aan dit soort acts
dat doet ie vast om jou te vergetenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar tis allemaal fake
Hij neukt aan de lopende band Tinder boys
ik heb dan ook een gemiddeld uiterlijk, dus dat kan bestquote:Op zondag 3 juli 2016 02:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Jr ik zag een jongen bij de kermis, sippin' on his beer. En hij leek vieseng op jou.
Hmm neequote:Op zondag 3 juli 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb dan ook een gemiddeld uiterlijk, dus dat kan best
omdat jij telkens weer die gevoelige snaar bij hem weet te raken waardoor gevoelens weer aangewakkerd worden. Arme paxconquote:
dit is geniaal, ik kijk dit filmpje meestal 15x per dagquote:Op zondag 3 juli 2016 02:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind je dit oprecht grappig?
Dan is jouw IQ ongeveer mijn schoenmaat.
maar het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:16 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat jij telkens weer die gevoelige snaar bij hem weet te raken waardoor gevoelens weer aangewakkerd worden. Arme paxcon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |