bohhh lekker zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke vette schnitzel met bacon en kaas en daarvoor een voorgerecht met allerlei soorten vis.
wat zei je moeder toen je haar feliciteerde namens mij?quote:
"oh oke grappig"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zei je moeder toen je haar feliciteerde namens mij?
Uurtje wachten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja man, kon alleen geen dessert meer op
ja hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik zei dat een paar mensen van een forum haar feliciteerden.
even kotsen danquote:
Misselijke figurenquote:
Dan zij.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou echt zo agressief worden als ik dat met mijn eigen ogen zou zien dat ik niet na zou denken dat ik een ergere straf zou krijgen dan hun denk ik
Hunniequote:
Die reacties op fp vind ik dan wel weer zorgwekkend. Mensen passen hier blijkbaar graag de doodstraf voor toe...quote:
Hebben zij andere vrienden dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik merk echt dat ik altijd degene ben die vrienden vraag om wat te doenbest irritant
jaquote:
reacties op fp zijn altijd erg discutabel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die reacties op fp vind ik dan wel weer zorgwekkend. Mensen passen hier blijkbaar graag de doodstraf voor toe...
Vermoeiend is dat ja, dat jij de enige bent die initiatief neemtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik merk echt dat ik altijd degene ben die vrienden vraag om wat te doenbest irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |