jaquote:
Waarom zou ik in hemelsnaam iets gaan kijken waar ik totaal niet blij van word?quote:
Misschien ga je het wel waarderenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam iets gaan kijken waar ik totaal niet blij van word?
quote:
Dan maar avondje Gossip Girl tochquote:
Waarom maak jij elke 2 weken een nieuw account aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Vidura het volgende:
[..]
mannenkonten in beeld, wat wil een vrouw nog meer?
Ik weet niet waar jij last van hebt. Ik post gewoon een berichtje, ongeacht onder welke nicknaam.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom maak jij elke 2 weken een nieuw account aan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij last van hebt. Ik post gewoon een berichtje, ongeacht onder welke nicknaam.
Het boeit toch verder ook niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon een vraagje hoor
Gelijk aanvallend reageren
Nee hoor, was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Vidura het volgende:
[..]
Het boeit toch verder ook niet?Zolang ik maar niet aandacht kom halen met "KIJK MIJ EENS, HIER BEN IK HIHIHHIUIShfsidbfsdhbv" lijkt me.
dat doe ik al heel de week, prima, genietenquote:
mannenkonten kan ik ook op google zien als ik dat in typquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Vidura het volgende:
[..]
mannenkonten in beeld, wat wil een vrouw nog meer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mannenkonten kan ik ook op google zien als ik dat in typ
Zag er best wel goed uit in de trailer.quote:
Ja, ik twijfel of ik straks ga of niet, verveel me de pleurisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag er best wel goed uit in de trailer.
ga voetbal kijken dan voor de mannenkontenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:20 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik straks ga of niet, verveel me de pleuris
Ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ga voetbal kijken dan voor de mannenkonten
quote:
Welke zou jij het geven?quote:
kan je geen zelfstandig naamwoord verzinnen ervoor?quote:
Neukertjesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je geen zelfstandig naamwoord verzinnen ervoor?
fuckbuddyquote:
Heyquote:
kano, wil je alsjeblieft de tt fixen naar hoe die eerst was met nummer?quote:
U hoeft maar te vragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
kano, wil je alsjeblieft de tt fixen naar hoe die eerst was met nummer?
Nog beetje gezopen met die bengelsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben echt een ouwe lul geworden zeg. Gister een avondje gekampeerd met de jeugd van de sportclub. Tot half 4 spookverhalen verteld en gedanst op chi chi wa.
Heb van 6 tot 10 minuten terug op de bank met de laptop op schoot liggen slapen
sixpackje bier. Blikjes uiteraard in het vuur en daarna onderste boven in een emmer water. Dan is het nog wetenschappelijk verantwoord bier drinken.quote:
dankjewelquote:
lol ofquote:
jullie interviewen een oude man over dingen die jullie zelf doen?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jullie interviewen een oude man over dingen die jullie zelf doen?
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Er was een neuselbeurs ofoz dus wij gingen naar binnen en die man interviewen
dat is niet van mijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
zijn jullie erg bekend, straathyena's?
Oooh, ik dacht dat jullie dat warenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat is niet van mij
is gwn een insta account van allemaal kansenparels die ruiten ingooien enzo zonder reden
direct 'vind u' ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |