jaquote:
Waarom zou ik in hemelsnaam iets gaan kijken waar ik totaal niet blij van word?quote:
Misschien ga je het wel waarderenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam iets gaan kijken waar ik totaal niet blij van word?
quote:
Dan maar avondje Gossip Girl tochquote:
Waarom maak jij elke 2 weken een nieuw account aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Vidura het volgende:
[..]
mannenkonten in beeld, wat wil een vrouw nog meer?
Ik weet niet waar jij last van hebt. Ik post gewoon een berichtje, ongeacht onder welke nicknaam.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom maak jij elke 2 weken een nieuw account aan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij last van hebt. Ik post gewoon een berichtje, ongeacht onder welke nicknaam.
Het boeit toch verder ook niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon een vraagje hoor
Gelijk aanvallend reageren
Nee hoor, was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Vidura het volgende:
[..]
Het boeit toch verder ook niet?Zolang ik maar niet aandacht kom halen met "KIJK MIJ EENS, HIER BEN IK HIHIHHIUIShfsidbfsdhbv" lijkt me.
dat doe ik al heel de week, prima, genietenquote:
mannenkonten kan ik ook op google zien als ik dat in typquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:08 schreef Vidura het volgende:
[..]
mannenkonten in beeld, wat wil een vrouw nog meer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mannenkonten kan ik ook op google zien als ik dat in typ
Zag er best wel goed uit in de trailer.quote:
Ja, ik twijfel of ik straks ga of niet, verveel me de pleurisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag er best wel goed uit in de trailer.
ga voetbal kijken dan voor de mannenkontenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:20 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel of ik straks ga of niet, verveel me de pleuris
Ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ga voetbal kijken dan voor de mannenkonten
quote:
Welke zou jij het geven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |