Ik zou dan samen het eeuwige leven willen hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik met Mortaxx op een onbewoond eiland moest leven dan zou ik mijzelf van kant maken
sof en ik hebben een hekel aan dit soort actsquote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou dan samen het eeuwige leven willen hebben
Maarja ik beteken niks voor Mortaxx, terwijl hij voor mij de hele wereld is
Sigwaardig.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Totaal NIET dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie zouden binnen 5 minuten neuken, wedden
aaaawwwh pax, dit klinkt sneuquote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit klinkt wel heel stalkerigquote:Op zondag 3 juli 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vond deze wel schattigquote:Op zondag 3 juli 2016 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof en ik hebben een hekel aan dit soort acts
dat doet ie vast om jou te vergetenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar tis allemaal fake
Hij neukt aan de lopende band Tinder boys
ik heb dan ook een gemiddeld uiterlijk, dus dat kan bestquote:Op zondag 3 juli 2016 02:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Jr ik zag een jongen bij de kermis, sippin' on his beer. En hij leek vieseng op jou.
Hmm neequote:Op zondag 3 juli 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb dan ook een gemiddeld uiterlijk, dus dat kan best
omdat jij telkens weer die gevoelige snaar bij hem weet te raken waardoor gevoelens weer aangewakkerd worden. Arme paxconquote:
dit is geniaal, ik kijk dit filmpje meestal 15x per dagquote:Op zondag 3 juli 2016 02:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind je dit oprecht grappig?
Dan is jouw IQ ongeveer mijn schoenmaat.
maar het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:16 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat jij telkens weer die gevoelige snaar bij hem weet te raken waardoor gevoelens weer aangewakkerd worden. Arme paxcon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |