quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon Afrikaans eten
Iedereen met een leeg bordje op schoot, scheelt weer afwas.
Alleen daarvoor zou ik al terug willenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo anders dan Chinees eten hier, datis gewoon ranzig
Ik zou echt terugwillen om nu `wel' op de juiste manier van de bounty-stranden te genieten en niet met stoelen die de lucht in waaienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen daarvoor zou ik al terug willen![]()
Ik zou wel terug willen naar Ko Lanta of Ko Lipe. Vooral Ko Lipe.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou echt terugwillen om nu `wel' op de juiste manier van de bounty-stranden te genieten en niet met stoelen die de lucht in waaien
Wel lekker gretig. Kan me voorbereiidingen herinneren waar ze nog liepen te klootviolen tegen amateursquote:
https://www.facebook.com/BackBenchWeb/videos/1131998493505287/quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen naar Ko Lanta of Ko Lipe. Vooral Ko Lipe.Ik overweeg nog steeds overigens om met 3 maanden naar Australie of NZ te gaan. KEUZES KEUZES KEUZES.
Einaudigodquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/BackBenchWeb/videos/1131998493505287/
wie is datquote:
De pianomuziekquote:
ooohquote:
Ik vind die wedstrijden tegen amateurs zo saai hè. Gaat nergens over.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lekker gretig. Kan me voorbereiidingen herinneren waar ze nog liepen te klootviolen tegen amateurs
Wil wel wat beelden zien jaquote:
Zolang het niet met een aardappel gefilmd is.quote:
wtf?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang het niet met een aardappel gefilmd is.
Maargoed, wat zou JanCees ook bij een oefenpotje van Feyenoord moeten.
Wat zit jij prive met mij te fokkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
wat zitten jullie te fokken met mijn prive
Ik kom mee !!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen naar Ko Lanta of Ko Lipe. Vooral Ko Lipe.Ik overweeg nog steeds overigens om met 3 maanden naar Australie of NZ te gaan. KEUZES KEUZES KEUZES.
28 worden is niet oudquote:
Ga je club 27 joinen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef Divje het volgende:
[..]
28 worden is niet oud
Voor zo'n jong bloempje als jij, is dat nog steeds jong genoeg
tfoequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neeheur je bent nog geen 28 huehue
nicequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
Volgens duolingo ben ik nu 2% fluent spanishlol
nu al 3%quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
nice
ik was er ook aan begonnen maar nooit doorgezet
Duolingo is wel aardig ja voor de basis.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nu al 3%
hoe ver was je gekomen? ook spaans?
cool, welke?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Duolingo is wel aardig ja voor de basis.
Heb er 2 talen "uitgespeeld"
Russisch en Fransquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
cool, welke?
is wel irritant dat je het via engels moet leren aangezien ze alleen nl-en hebben
dutch 9 german 5 spanish 3 russian 2 italian 1quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nu al 3%
hoe ver was je gekomen? ook spaans?
wow hoe kan je zoveel tegelijk doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
dutch 9 german 5 spanish 3 russian 2 italian 1
Vind je nu dat je het ook goed kan? Of kan je het alleen een beetje lezen ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |