Niks, dat gaat je instructeur vertellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:47 schreef Fylax het volgende:
PTA / Vrijdag eerste rijles, wat moet ik van te voren weten?
randje hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
Mooi dat Deutschland door is, terecht ook.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Schweinsteiger nam die bal jankend volgens mij.
Frankrijk toch wel lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Benieuwd wat t morgen word, ijsland of frankrijk..
Ijsland moet je ook niet onderschatten..quote:
Omdat Frankrijk wel een niveautje hoger is dan die blunderende Engelsenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ijsland moet je ook niet onderschatten..
Ik bedoel ze hebben Engeland er uit geknikkerd, dus waarom frankrijk niet?
Dat wel maar in mijn ogen zein ze niet kansloosquote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Frankrijk wel een niveautje hoger is dan die blunderende Engelsen
Engeland was ruk en ze speelden met 10 man want Rooneyquote:Op zondag 3 juli 2016 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ijsland moet je ook niet onderschatten..
Ik bedoel ze hebben Engeland er uit geknikkerd, dus waarom frankrijk niet?
IJsland is STUGquote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wel maar in mijn ogen zein ze niet kansloos
ik heb net de film gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag er best wel goed uit in de trailer.
gewoon curiousquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je geen zelfstandig naamwoord verzinnen ervoor?
Blijkbaar vond je het toch boeiend genoegquote:Op zondag 3 juli 2016 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal afgekeken, waarom weet ik overigens niet..
Origineel onderwerp welquote:
Totaal geen origineel onderwerp, maar ik vind wel dat het bespreekbaar gemaakt moet worden (Weet niet of je serieus bent of niet though)quote:Op zondag 3 juli 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Origineel onderwerp wel
Belangrijk dat dit eindelijk eens bespreekbaar wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |