quote:Ook voor wie niets met voetbal heeft is er genoeg te kijken tijdens Duitsland - Italië vanavond.
rtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:38 schreef xcachet het volgende:
Noel, koop een iPhone. Die van mij doet het al 6 jaar perfect.
ben geen fanboyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:38 schreef xcachet het volgende:
Noel, koop een iPhone. Die van mij doet het al 6 jaar perfect.
Waarom zou ik voor een iPhone moeten gaan volgens jullie?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was ik ook niet, totdat ik er één nam
kwaliteit, nooit geen gekut, designquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor een iPhone moeten gaan volgens jullie?
altijd gekut dus, lekker danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kwaliteit, nooit geen gekut, design
Makkelijk in gebruik, goede kwaliteit, mooi model.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor een iPhone moeten gaan volgens jullie?
beschrijf je nu jezelf?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Makkelijk in gebruik, goede kwaliteit, mooi model.
wel makkelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet echt makkelijk in gebruik
Sws. Alleen al dat het peperdure horloge van die conehead bij hem thuis lagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-tenniscoach-begint Zou hij het wel of niet gedaan hebben? Denk het wel eigenlijk.
Lees ook net dit in het topic:quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws. Alleen al dat het peperdure horloge van die conehead bij hem thuis lag
quote:De officier van justitie vindt dat er genoeg redenen zijn om De J. lopende het onderzoek vast te houden. Zo zijn in het huis van De J. drie keukenmessen van Everink gevonden, is in de auto van De J. een bloedspoor van Everink aangetroffen, had De J. een schuld van ruim 43 duizend euro bij Everink en zou tennisprof Haase hebben verklaard dat hierover wel degelijk ruzie was. Op de dag van de moord zou De J. dit volgens Haase terugbetalen. Bovendien had De J. tot zijn aanhouding met niemand over over kidnappers gesproken.
Ik vind het toch altijd handig zo'n topicquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat zijn toch wel bewijzen hoor
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws. Alleen al dat het peperdure horloge van die conehead bij hem thuis lag
Ja, echt hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd handig zo'n topicScheelt veel linkjes zoeken, bijna alles staat daar wel. Net als met aanslagen enz.
beetje pokeren met z'n celgenoten, beetje opscheppen over z'n moorden, peukjes roken prima tochquote:
quote:In de gevangenis heeft Mark de J. tegen zijn bezoekende ouders gefluisterd dat het horloge bij hem thuis lag en dat ze het moesten wegmaken. 'Dat gesprek is opgenomen', aldus de officier.
Ondertussen heeft hij ook een kind.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje pokeren met z'n celgenoten, beetje opscheppen over z'n moorden, peukjes roken prima toch
wat is dat voor retard danquote:
Denk dat dit in haar voordeel werkt als het op verwerken aankomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel echt vreselijk dat Koen zijn dochtertje van 6 hem dood heeft gevonden. Dat meisje is gewoon in therapie.. ben je ook 6 jaar oud. Damn zeg.
wat werkt in haar voordeel?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat dit in haar voordeel werkt als het op verwerken aankomt.
oh zoquote:
Ik weet nog steeds dat mijn favoriete knuffel toen in de spaken van mijn wiel kwam waardoor hij helemaal onder het vet zat en weg moest. Ik vond dat vreselijk toen.. en dat weet ik nu nog.quote:
wel bewust, maar erg veerkrachtig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
al is 6 wel een leeftijd waarop je zoiets al heel bewust meemaakt denk ik
awhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds dat mijn favoriete knuffel toen in de spaken van mijn wiel kwam waardoor hij helemaal onder het vet zat en weg moest. Ik vond dat al vreselijk toen.. en dat weet ik nu nog.
dat is waar iddquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel bewust, maar erg veerkrachtig.
Dus ik kan mij best voorstellen dat als ik mij die knuffel nog goed kan herinneren dat zij ook altijd wel haar vader dood voor haar zal zien in een plas bloed. 6 is wel een leeftijd dat je dingen best wel bewust mee krijgt.quote:
ja is ook, maar het is ook wat prof zegt, kinderen veren op zich wel redelijk makkelijk terug na zoietsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ik kan mij best voorstellen dat als ik mij die knuffel nog goed kan herinneren dat zij ook altijd wel haar vader dood voor haar zal zien in een plas bloed. 6 is wel een leeftijd dat je dingen best wel bewust mee krijgt.
Zo weet ik nog dat toen ik 5 of 6 was, we op vakantie waren in Amerika en ik had op gegeven moment een ballon aan een touwtje om m'n pols en ik rende over de parkeerplaats, achter een auto langs en toen struikelde ik over een steen en toen viel ik en moest ik huilenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ik kan mij best voorstellen dat als ik mij die knuffel nog goed kan herinneren dat zij ook altijd wel haar vader dood voor haar zal zien in een plas bloed. 6 is wel een leeftijd dat je dingen best wel bewust mee krijgt.
Denk wel dat ze er sneller weer "boven op" is dan een ouder kind of volwassene. Maar dat beeld van haar vader op de grond zal ze nooit meer kwijt raken ben ik bang.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is ook, maar het is ook wat prof zegt, kinderen veren op zich wel redelijk makkelijk terug na zoiets
nee dat niet iddquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk wel dat ze er sneller weer "boven op" is dan een ouder kind of volwassene. Maar dat beeld van haar vader op de grond zal ze nooit meer kwijt raken ben ik bang.
Ik heb rond die leeftijd ook een zweefmolen stoel tegen mijn mond aan gehad. Hele boven gebit door mijn lip.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo weet ik nog dat toen ik 5 of 6 was, we op vakantie waren in Amerika en ik had op gegeven moment een ballon aan een touwtje om m'n pols en ik rende over de parkeerplaats, achter een auto langs en toen struikelde ik over een steen en toen viel ik en moest ik huilen
aaiiiiii, ik voel het bijnaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb rond die leeftijd ook een zweefmolen stoel tegen mijn mond aan gehad. Hele boven gebit door mijn lip.
Dat was wel pijnlijk ja. Volgens mij heb ik het hele attractiepark bij elkaar gegild van de pijnquote:
wat kansloosquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:26 schreef Oberkullie het volgende:
Jorans vriendin heet Lady en hun dochter heet Dushi
D'r kan ook vrij weinig gebeuren op je bureaustoel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig overkomen mij dat soort dingen niet heel vaak. Tijdje terug knie verdraaid. Maar op die twee dingen na nooit echt ongelukjes gehad ofzo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
D'r kan ook vrij weinig gebeuren op je bureaustoel.
Valt nog mee idd. Sommige mensen hebben echt een abonnement op het ziekenhuisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig overkomen mij dat soort dingen niet heel vaak. Tijdje terug knie verdraaid. Maar op die twee dingen na nooit echt ongelukjes gehad ofzo.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie bepaalde users hier ook zo geheimzinnig?
NAMEN DAN GVDquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie bepaalde users hier ook zo geheimzinnig?
zal er de volgende keer niet meer zo hard op zuigen sorryquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn tepels zijn pijnlijk gevoelig ;s
wtfquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
en keer gebroken oogkas en hersenschudding omdat iemand me met een staaf tegen m'n harses sloeg
Gebroken oogkas?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt nog mee idd. Sommige mensen hebben echt een abonnement op het ziekenhuis
zelf alleen keer pols gebroken toen ik met quad tegen een rioolduiker aanreeden keer gebroken oogkas en hersenschudding omdat iemand me met een staaf tegen m'n harses sloeg
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja hommootje durfde niet af met z'n blote mannenklauwen
2 weken later was driekwart van m'n gezicht bont en blauw. Iedereen me aankijken op schoolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gebroken oogkas?Dat klinkt heel erg pijnlijk.
Damn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 weken later was driekwart van m'n gezicht bont en blauw. Iedereen me aankijken op school
Wat zei je; "Ik heb Badr Hari neergeklapt?"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 weken later was driekwart van m'n gezicht bont en blauw. Iedereen me aankijken op school
Nee ik zei 'jongens, we moeten iemand klappen'quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zei je; "Ik heb Badr Hari neergeklapt?"
wat wat watquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Schrok me ook wel kapot toen ik foto van Dven zag nadat hij was gevallen.
Ghehequote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ik zei 'jongens, we moeten iemand klappen'
en, hebben jullie die flikkertje nog te pakken gekregenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ik zei 'jongens, we moeten iemand klappen'
quote:
Foto staat hier: VBL / [VBL Slowchat #3477] Vermeer is een Feyenoorderquote:En nee, ik was niet aan het klimmen. Ik liep (aangeschoten, wat ook voordelig was) naar huis maar er was die dag enorme wateroverlast. Veel overstromingen, stukken grond weggespoeld, doden etc. Enfin, ik liep dus over een stuk waar de grond onder de tegels was weggespoeld. Daar zakte ik doorheen en zo ben ik een meter of 10 lager terecht gekomen.
teringquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Foto staat hier: VBL / [VBL Slowchat #3477] Vermeer is een Feyenoorder
wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Foto staat hier: VBL / [VBL Slowchat #3477] Vermeer is een Feyenoorder
waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was dan
Ja met alcohol op nog meer kans op een subduraal hematoomquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was dan
Ik was ook nog bij de hema vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja met alcohol op nog meer kans op een subduraal hematoom
quote:
btr kfcquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mac Donalds eten. Viesdik! En het interesseert me geen reet
heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was ook nog bij de hema vandaag
Boeit jou dat nou tbh?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]denk dat dat weinig uitmaakt bij zoiets tbh
big Mac menuquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan![]()
wat ga je eten
watquote:
quote:
Extra burgertje en een shake. Zit je wel lekker vol. Ook een ecto.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ai baas. ik nam dat ook . Dikke vieze fissa in mijn maag.quote:
tof. Heb ik al gezegd dat je hele mooie ogen hebt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ai baas. ik nam dat ook . Dikke vieze fissa in mijn maag.
Als je Mac eet heb je meestal na 2 uur weer honger ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Extra burgertje en een shake. Zit je wel lekker vol. Ook een ecto.
jawel jongequote:
dankje. meestal vinden ze groen/bruine engquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tof. Heb ik al gezegd dat je hele mooie ogen hebt?
neuken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dankje. meestal vinden ze groen/bruine eng
Niels=niet normaal. Nooit. Ga me uitleggen wat 'normaal' is. Gangbaar dus wat de meeste mensen vinden. Prima man.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
wat zit je de hele tijd raar te doen man
En wij hetzelfde gegeten hebben. Dit kan niet meer mis. Liefde op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik lichtgroene ogen heb?
ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebt kerelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niels=niet normaal. Nooit. Ga me uitleggen wat 'normaal' is. Gangbaar dus wat de meeste mensen vinden. Prima man.
Ja da's wel minder aan zulk soort voor. I'll stick with my own kitchen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je Mac eet heb je meestal na 2 uur weer honger ofzo.
oh no thenk youquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wij hetzelfde gegeten hebben. Dit kan niet meer mis. Liefde op het eerste gezicht.
Ja beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja da's wel minder aan zulk soort voor. I'll stick with my own kitchen.
echte vrienden respecteren elkaars keuzes en verschillenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het komt weinig voor dat DP en ik het niet eens zijn. Doet best even pijn.
Maar echte vriendschap is hier tegen bestand.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden respecteren elkaars keuzes en verschillen
Je snapt het wel. You just refuse to see it.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebt kerel
kfc is altijd beter dan mac.quote:
Ohquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je snapt het wel. You just refuse to see it.
jij weetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kfc is altijd beter dan mac.
kip. fucking kip.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jelly. Maar toch hou ik van je.
doeiquote:
hoe bedoel je slechte kwaliteitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
de kip in kfc is wel lekker ja
maar mijn ervaring in de kfc is dat altidj alles zo slecht kwaliteit is
maar komt misschien door de vestiging zelf
ik had een keer in de bijlmer gegeten bij de kfcquote:
oh hier is t altijd gwn chillquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had een keer in de bijlmer gegeten bij de kfc
en de kip was koud, oud, en taai, maar ik proefde wel de potentie
verder weet ik nooit echt wat ik moet kopen bij de kfc
zinger met 6 hotwingsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh hier is t altijd gwn chill
ik neem altijd de zinger burger, die is echt heerlijkbeetje spicy en zo
hou je kkbek nou eens dicht man zatlapquote:
ja die is echt chillquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh hier is t altijd gwn chill
ik neem altijd de zinger burger, die is echt heerlijkbeetje spicy en zo
quote:
ja swsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja die is echt chill
maar moet wel frietjes en andere dingen erbij anders is het zo saai
als jij betaaltquote:
We zullen zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je kkbek nou eens dicht man zatlap
laat maar danquote:
ik ook wel hoorquote:
komt omdat ie belasting betaalt voor gespuis als jijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook wel hoor
hij lijkt alleen boos op me te zijn ofzo, voor zover ik kan opmaken uit wat ie allemaal uitkraamt
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt omdat ie belasting betaalt voor gespuis als jij
krijg helemaal niets van zijn belastingcentenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
welke had je nou gehaald? die van 25?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
noel die zwarte schoenen die ik gekocht had he
die zijn kk strak man wow
nee jack jones zwart van 30quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
welke had je nou gehaald? die van 25?
voor iemand als dp lever ik graag wat inquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh wow :$quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
voor iemand als dp lever ik graag wat in
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey kerel waar blijf je nou?? dat was een grapje lul, we hebben je nodig!
Ici.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
srs tis echt helemaal dood hier waar is iedereen
Iedereen heeft ineens een leven gekregen volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
ff checkenquote:
ik wacht op m'n spareribsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
ja lijkt het wel opquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen heeft ineens een leven gekregen volgens mij
wat doe je voor de kost?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
voor iemand als dp lever ik graag wat in
spareribsquote:
ja toch, maatje liet hem gisteren horen, vond wel dikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:08 schreef deadprez het volgende:
vet nummer noel [ afbeelding ]
lijpe beat ook
Een hele tijd ook niet gehad trouwensquote:
wat zit je nou te janken als een wijfquote:
Het is dat ik eten besteld heb, anders had ik ze aangegeven.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken als een wijf
zeg gewoon wat je probleem is
ik ook al echt kei lang niet meer, ga het binnenkort ook maar weer eens eten denk ikquote:
geen zin in nws man sryquote:
quote:
hahah gvdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat ik er tegenwoordig lijkbleek eruitzie omdat ik nachten voor die jongen doorhaal maar hoi kan niet meer
alleen als het mij zo uitkomtquote:
curry als in de saus van remia?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
WTF MENSEN DIE GEEN CURRY ETENHeb heerlijk gekookt maar old skool mensen eten niet.
Als in Indiaas of de saus?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
WTF MENSEN DIE GEEN CURRY ETENHeb heerlijk gekookt maar old skool mensen eten niet.
omdat het 10 over 7 is?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu op? Nacht doorgehaald?
Ben net thuis, gek :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
ja geen disciplne om meer uit een carriere te halen. ik heb nog wel een trick up my sleeve en anders ga ik me over jaartje of 10 ook gewoon aan de maatschappij onttrekkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je toch veel te slim voor
willooooooowquote:
Nee!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
curry als in de saus van remia?
ik durf masala niet meer te googelen omdat dat ooit fout gingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee!
Met garam masala en kippendij en kokosmelk etc
quote:
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken als een wijf
zeg gewoon wat je probleem is
de struggles van een autodidact zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geen disciplne om meer uit een carriere te halen. ik heb nog wel een trick up my sleeve en anders ga ik me over jaartje of 10 ook gewoon aan de maatschappij onttrekken
Hoi willoowquote:
Och meiske tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.
Whyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf masala niet meer te googelen omdat dat ooit fout ging
o ja dan kan het wel maar dan tegen mij zeggen van ja haha je doet alleen lief tegen dames.. okequote:
nee gwn alleen tegen willoowquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja dan kan het wel maar dan tegen mij zeggen van ja haha je doet alleen lief tegen dames.. oke
Wat een kankergekankerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.
Je weet het zelf wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och meiske toch
Je begint toch zelf met tegen me bitchenjankzak
Welk topic heb je het over?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:14 schreef Wexler het volgende:
[..]
Remqo had je de referentie in mijn topic door?
check dat nummer dat noel net postte trouwens, denk dat je dat ook wel kan waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |