neuken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dankje. meestal vinden ze groen/bruine eng
Niels=niet normaal. Nooit. Ga me uitleggen wat 'normaal' is. Gangbaar dus wat de meeste mensen vinden. Prima man.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
wat zit je de hele tijd raar te doen man
En wij hetzelfde gegeten hebben. Dit kan niet meer mis. Liefde op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik lichtgroene ogen heb?
ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebt kerelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niels=niet normaal. Nooit. Ga me uitleggen wat 'normaal' is. Gangbaar dus wat de meeste mensen vinden. Prima man.
Ja da's wel minder aan zulk soort voor. I'll stick with my own kitchen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je Mac eet heb je meestal na 2 uur weer honger ofzo.
oh no thenk youquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wij hetzelfde gegeten hebben. Dit kan niet meer mis. Liefde op het eerste gezicht.
Ja beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja da's wel minder aan zulk soort voor. I'll stick with my own kitchen.
echte vrienden respecteren elkaars keuzes en verschillenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het komt weinig voor dat DP en ik het niet eens zijn. Doet best even pijn.
Maar echte vriendschap is hier tegen bestand.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte vrienden respecteren elkaars keuzes en verschillen
Je snapt het wel. You just refuse to see it.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar je het allemaal over hebt kerel
kfc is altijd beter dan mac.quote:
Ohquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je snapt het wel. You just refuse to see it.
jij weetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kfc is altijd beter dan mac.
kip. fucking kip.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jelly. Maar toch hou ik van je.
doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |