Pogba gaat de lievelingsspeler van Gijp worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een grote neger. Toch een beetje zijn fetisj.
[..]
Wat een lul dat hij zijn site offline heeft gehaald van zijn overleden vriend
http://www.joostbroerse.nl/
Die rechter heb ik ook, leuk boekje. Al is het wel heel erg popi jopi geschrevenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, ik heb net twee toffe boeken besteld:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik had Parallel Worlds al en wil de rest van die baas ook lezen.
Ik ben na aflevering drie ook ff gestopt, gisteren maar weer verder gegaan en meteen 5 afleveringen gekeken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:52 schreef opperkleurder het volgende:
Op aanraden van Knut begonnen aan Mad Men. Leuk jaren 60 NYC sfeertje, aardig acteerwerk maar wanneer gaat het echt beginnen? Het kabbelt allemaal een beetje voort. Tweede aflevering is nu bijna klaar en heb niet de aandrang gelijk naar aflevering 3 te gaan.
Maar komt er nog plot wat je aan het kijken houdt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben na aflevering drie ook ff gestopt, gisteren maar weer verder gegaan en meteen 5 afleveringen gekeken.
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
HalloNormaal zie je dat alleen in films. Het had zo maar nog slechter kunnen aflopen, of lijkt het erger dan het is? Hoop dat je snel herstelt en er weinig blijvende schade aan over houdt.SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HalloHoly shit gapSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had wel slechter af kunnen lopen ja. Ben blij dat ik er nog zo vanaf ben gekomenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Normaal zie je dat alleen in films. Het had zo maar nog slechter kunnen aflopen, of lijkt het erger dan het is? Hoop dat je snel herstelt en er weinig blijvende schade aan over houdt.
Er was niemand bij toen dit gebeurde die kan vertellen over hoe je zo'n hoofdwond hebt gekregen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit had wel slechter af kunnen lopen ja. Ben blij dat ik er nog zo vanaf ben gekomen
Nope. waarschijnlijk een steen tijdens de val oidquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er was niemand bij toen dit gebeurde die kan vertellen over hoe je zo'n hoofdwond hebt gekregen?
Je "eigen schuld" dus en geen vechtpartij ofzo. Blijft wel balen, sterkte gast.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Nope. waarschijnlijk een steen tijdens de val oid
Ik volgde het vanmorgen niet, je bent dronken op je porum gegaan? Wel bizar ongelukkig gevallenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Nope. waarschijnlijk een steen tijdens de val oid
HalloDamn. Dit gun ik jou zelfs niet DvenSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Damn. Dit gun ik jou zelfs niet Dven![]()
Sterkte
Van een 'berg' gevallen. Uitgegleden door een steen ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik volgde het vanmorgen niet, je bent dronken op je porum gegaan? Wel bizar ongelukkig gevallen
HalloHoly shit gastSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuur gast. Alleen een wond of ook interne schade?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Van een 'berg' gevallen. Uitgegleden door een steen ofzo
Interne schade had ie al.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Zuur gast. Alleen een wond of ook interne schade?
HalloWat de fuckSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |