Zo kun je het natuurlijk ook zien. Een weekend geen gelijkspelquote:
quote:Indiaas tienermeisje moet met zwerfhond trouwen
Een achttienjarig meisje uit India is door haar ouders gedwongen om met een zwerfhond te trouwen. Omdat ze door boze geesten bezeten zou zijn, was het huwelijk de enige oplossing.
Op deze manier wordt de vloek die op haar rust overgedragen aan de hond. Dat schrijft Mirror woensdag.
De hond, Sheru, werd met de auto naar de ceremonie gebracht. Het meisje, Mangli Munda, is niet blij met dit huwelijk. Ze vertelt dat ze alleen op deze manier haar lotsbestemming kan omkeren.
Het huwelijk zorgt ervoor dat de vloek op de hond wordt overgedragen. Wanneer de vrouw niet meer bezeten is, zal ze vrij zijn om te trouwen met een mens. “Hierna zal de man met wie ik ooit ga trouwen nog een lang leven voor zich hebben”, aldus Munda.
"Ondanks het feit dat de bruidegom een hond is, zullen we hem net zo respecteren als we zouden doen bij een normale bruidegom", vertelt haar moeder.
In het Hindoeïstische dorp zouden volgens de krant al meer 'behekste' meisjes hetzelfde ritueel gevolgd hebben en zij zouden nu een gelukkig leven leiden.
quote:Veltman traint met basisploeg bij Oranje
Joël Veltman traint zaterdagmiddag met de mogelijke basisploeg van het Nederlands elftal voor het eerste EK-kwalificatieduel met Tsjechië.
De verdediger van Ajax neemt de plaats in van Bruno Martins Indi, die afgelopen donderdag tijdens het door Oranje verloren oefenduel met Italië (2-0) een rode kaart kreeg.
Bondscoach Guus Hiddink liet Veltman tegen Italië direct invallen nadat Martins Indi uit het veld was gestuurd. De van Feyenoord naar FC Porto overgestapte verdediger kreeg niet alleen een rode kaart. Hij was in Bari ook betrokken bij beide tegentreffers.
Veltman draagt zaterdag een oranje hesje tijdens de training in Seefeld, net als de overige tien basisspelers van Oranje in het duel met Italië. De training van Oranje heeft tientallen Oostenrijke toeschouwers getrokken.
Oranje speelt dinsdagavond in Praag tegen Tsjechië.
Hoezo? Allebei zeer slecht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig niet Virgil van Dijk.
Ik vind Veltman ook geen bijzondere speler. Alleen ben ik blij dat Virgil van Dijk op de bank wordt gelaten, de hype rond die speler is ongekend walgelijk en nergens op gebaseerd.quote:
Van Dijk > Veltmanquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Veltman ook geen bijzondere speler. Alleen ben ik blij dat Virgil van Dijk op de bank wordt gelaten, de hype rond die speler is ongekend walgelijk en nergens op gebaseerd.
Oké... Jouw stream loopt nu wel heel verachter.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb geen idee wie Virgil van Dijk is. Klinkt als een Graafschap- of RKC-speler
Wilfried Kanon > Veltmanquote:
Heeft bij FC Groningen gespeeld. Niet zo opvallend. Sinds hij bij Celtic speelt, schijnt hij per se in Oranje te moeten omdat hij het daar 'goed' doet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb geen idee wie Virgil van Dijk is. Klinkt als een Graafschap- of RKC-speler
Oh, oké.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... Jouw stream loopt nu wel heel verachter.
Oud Groningen speler die vorig seizoen naar Celtic trok.
[..]
Kanon, ik denk dat Gijp dat ook een goede vindt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... Jouw stream loopt nu wel heel verachter.
Oud Groningen speler die vorig seizoen naar Celtic trok.
[..]
Wilfried Kanon > Veltman
Helemaal gekekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft bij FC Groningen gespeeld. Niet zo opvallend. Sinds hij bij Celtic speelt, schijnt hij per se in Oranje te moeten omdat hij het daar 'goed' doet.
De enige wedstrijd waarin ik hem goed heb zien spelen, was toen hij in werd gezet als spits.
Na die wedstrijd was ik 10 jaar ouder. Man man, dat even een stukje voetbalhistorie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft bij FC Groningen gespeeld. Niet zo opvallend. Sinds hij bij Celtic speelt, schijnt hij per se in Oranje te moeten omdat hij het daar 'goed' doet.
De enige wedstrijd waarin ik hem goed heb zien spelen, was toen hij in werd gezet als spits.
Omdat Joostje te vaak in de Bloopers is denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Waarom men Joost Broerse niet oproept is mij een raadsel. Dat is de man die Oranje achter in nodig heeft.
Wel een grote neger. Toch een beetje zijn fetisj.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon, ik denk dat Gijp dat ook een goede vindt.
Wat een lul dat hij zijn site offline heeft gehaald van zijn overleden vriendquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Waarom men Joost Broerse niet oproept is mij een raadsel. Dat is de man die Oranje achter in nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |