Het sfeervolle Sweet Lake Cityquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Zoetermeer ergens, dacht ik.
Kut voor je man. Heeft ze een andere? Neger zeker. Once you go black...quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet de godganse dag. Ga ook nog wat fietsen denk ik en wat dingen in het huis. Vrouw is paar dagen weg, dus ja moet het dan toch zelf doen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
Wakker geworden in het ziekenhuis. Twee naalden in m'n arm. Gezicht in het verband. Kan niet meer lopen. Politie kwam voor een ondervraging.
Geen idee wat er gebeurd is maar het moet wel goed zijn.
Geen idee wat er gebeurd is. Politie heeft me wel netjes thuis gebracht.quote:
Waarvan precies last? Kan je lekker rondlopen als Manke Dvenniequote:Op zaterdag 6 september 2014 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurd is. Politie heeft me wel netjes thuis gebracht.
Geen boete voor zonder idee, openbare dronkenschap et. etc.
Wel last met lopen
Gezicht, hoofd, linkerknie, onderrurg. Handen. Overal eigenlijk welquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvan precies last? Kan je lekker rondlopen als Manke Dvennie
Ze reist veel voor het werk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kut voor je man. Heeft ze een andere? Neger zeker. Once you go black...
Ziet er niet lekker uit zo'n tulband. Of ondersteun je het Kalifaat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezicht, hoofd, linkerknie, onderrurg. Handen. Overal eigenlijk wel
[ afbeelding ]
Paar bekers melk en je wonden verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezicht, hoofd, linkerknie, onderrurg. Handen. Overal eigenlijk wel
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
Wakker geworden in het ziekenhuis. Twee naalden in m'n arm. Gezicht in het verband. Kan niet meer lopen. Politie kwam voor een ondervraging.
Geen idee wat er gebeurd is maar het moet wel goed zijn.
Doe eens normaal joh, debiel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
HAHAHABen je verminkt voor het leven?
Rot op joh, idioot.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, kankerdebiel.
miep miep miepquote:
Aldus jij. Als we het over jou hebben, is de wereld te klein. Rot lekker op joh, vervelende treurwilg.quote:
Precies, beetje muziek, praten over die libi.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker toch. Potje bier, jointje alles
Ja jullie twaalfjarige zullen vast veel te vertellen hebben over het leven.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, beetje muziek, praten over die libi.
Zo, daar heb je me goed te pakken zeg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja jullie twaalfjarige zullen vast veel te vertellen hebben over het leven.
Dit verhaal zal het goed doen vanavond.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo, daar heb je me goed te pakken zeg.
Ik ga hier even van bijkomen.
Ah! Waarom denk je dat ik die reactie gaf op Dven? Niet, omdat hij altijd zo aardig doet tegen mij...quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij. Als we het over jou hebben, is de wereld te klein. Rot lekker op joh, vervelende treurwilg.
Doe normaal vlerkquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
In Bulgarije ga je juist zo met je vrienden om. Die kunnen het hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah! Waarom denk je dat ik die reactie gaf op Dven? Niet, omdat hij altijd zo aardig doet tegen mij...
Het was gewoon een vraag... Hij heeft toch iets aan zijn hoofd, dus kan hij voor het leven verminkt zijn?quote:
Kan, maar dan hoef je niet zo intens triest te reageren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag... Hij heeft toch iets aan zijn hoofd, dus kan hij voor het leven verminkt zijn?
Ja, welke wedstrijden zijn er?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog meer lui die vanavond eredivisievoetbal verwachten?
Geen, want interlandweekquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, welke wedstrijden zijn er?
Against modern football.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht.
Nog steeds interlands half november![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |