Hou je bek.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahaha ik moest echt lachen
teringdom van je
ben jij echt een volwassen man?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1aByYM3DNp2
quote:
Mwa. Al ben ik momenteel wel ietwat hopeloos bezig. Het komt erop neer dat ik heel spoedig elke vorm van werk ga aannemen en dan vanzelf wel in de praktijk ontdek wat ik met mijn leven aanmoet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deze vraag wordt ontweken door LR.
Gelukkig ben je met dit moderatorschap wel goed bezig qua opbouw c.v.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mwa. Al ben ik momenteel wel ietwat hopeloos bezig. Het komt erop neer dat ik heel spoedig elke vorm van werk ga aannemen en dan vanzelf wel in de praktijk ontdek wat ik met mijn leven aanmoet.
Dieper dan dit ga ik er niet openbaar op in.
Dat was dan ook wel de hoofdreden om ja te zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig ben je met dit moderatorschap wel goed bezig qua opbouw c.v.
Kom WoW spelen dan schatjequote:Op zaterdag 6 september 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mwa. Al ben ik momenteel wel ietwat hopeloos bezig. Het komt erop neer dat ik heel spoedig elke vorm van werk ga aannemen en dan vanzelf wel in de praktijk ontdek wat ik met mijn leven aanmoet.
Dieper dan dit ga ik er niet openbaar op in.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had wel wat bier en whisky op maar dat was echt niet genoeg om tegen een betonnen paal aan te fietsen![]()
Nee ik snap het ook niet. Soort blackout of zo, geen idee
Heb je al een lvl 90 panda?quote:
homoquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken hetWas een keer toen ik 17 was uitgegaan in Hulst, beetje bier hijsen met m'n collega's van de Edah en wat maten. De dag erop zou ik op vakantie gaan, dus ik ging rond 1u maar een keer naar huis. Ik stap op m'n fiets en ben gewoon in slaap gesukkeld
Even later werd ik wakker, denkend dat ik in bed lag en dat iemand heel hard een tv aan had staan...
Wat bleek nou, ik was tegen het muurtje van de kerk aangereden en hing daar gewoon overheen. Honderd man stond toe te kijken en een agent was al 5 minuten aan het roepen om me bij zinnen te krijgenIk kon alle vragen beantwoorden (naam, leeftijd, datum, die zooi) zodat ze wisten dat ik niet zat was of drugs had gebruikt.
Ik was gewoon compleet afgepeigerd na een nacht niet slapen, een dag school en een avond lang werken. Als je dan ook wat bier naar binnen kegelt gaat het lampje gewoon uit.
Ik vind het een mooie anekdote, al zeg ik het zelf
Nee. Ik hoef geen Panda.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je al een lvl 90 panda?
Ik wacht nog op het krantenartikel. Maar ik stond dus binnen de seconde weer op mijn benen. Had mijn stuur in 2 seconden rechtgezet en vervolgde mijn fietstocht binnen 5 seconden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken hetWas een keer toen ik 17 was uitgegaan in Hulst, beetje bier hijsen met m'n collega's van de Edah en wat maten. De dag erop zou ik op vakantie gaan, dus ik ging rond 1u maar een keer naar huis. Ik stap op m'n fiets en ben gewoon in slaap gesukkeld
Even later werd ik wakker, denkend dat ik in bed lag en dat iemand heel hard een tv aan had staan...
Wat bleek nou, ik was tegen het muurtje van de kerk aangereden en hing daar gewoon overheen. Honderd man stond toe te kijken en een agent was al 5 minuten aan het roepen om me bij zinnen te krijgenIk kon alle vragen beantwoorden (naam, leeftijd, datum, die zooi) zodat ze wisten dat ik niet zat was of drugs had gebruikt.
Ik was gewoon compleet afgepeigerd na een nacht niet slapen, een dag school en een avond lang werken. Als je dan ook wat bier naar binnen kegelt gaat het lampje gewoon uit.
Je moeder is homo.quote:
de barman keek ook wel gek toen we afgelopen woensdag in de kroeg een rubberen bootje opbliezen en vroegen om een paar emmers water en ijs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het krantenartikel. Maar ik stond dus binnen de seconde weer op mijn benen. Had mijn stuur in 2 seconden rechtgezet en vervolgde mijn fietstocht binnen 5 seconden.
Al keek de barman wel ietwat raar toen ik hem met een druppelend oor van het bloed om ijs vroeg.
quote:
Sorry, maar jij hebt altijd van die saaie verhalen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een teringdebiel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sorry, maar jij hebt altijd van die saaie verhalen.
IS/Al Qaida trainingskamp?quote:
Ouch. Ouch. Ouch. Somebody got on his PENIS kicked!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een teringdebiel.
Vrij naar Stinho.
NSB'erquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ouch. Ouch. Ouch. Somebody got on his PENIS kicked!
doe normaal tegen drizzyquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Goeie zin wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Genaktquote:
Je probeert het te hard. Dit zet geen zoden aan de dijk, knul.quote:
het is dat wij een geschiedenis hebben anders zou ik nu hierop heftig reagerenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je probeert het te hard. Dit zet geen zoden aan de dijk, knul.
Ik kan me er anders vrij weinig van herinneren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het is dat wij een geschiedenis hebben anders zou ik nu hierop heftig reageren
Hij was de agent toen jij over dat muurtje hing bij de kerk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan me er anders vrij weinig van herinneren.
De ronde van Vlaanderenquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:17 schreef opperkleurder het volgende:
Goedemorgen, wat brengt de dag vandaag Knut.
Niet de godganse dag. Ga ook nog wat fietsen denk ik en wat dingen in het huis. Vrouw is paar dagen weg, dus ja moet het dan toch zelf doen.quote:
Waar ga je eten?quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag uit eten. Niks mis mee.
Saaie zaterdagavond zonder voetbal dus je moet wat te doen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |