ja toch, maatje liet hem gisteren horen, vond wel dikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:08 schreef deadprez het volgende:
vet nummer noel [ afbeelding ]
lijpe beat ook
Een hele tijd ook niet gehad trouwensquote:
wat zit je nou te janken als een wijfquote:
Het is dat ik eten besteld heb, anders had ik ze aangegeven.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken als een wijf
zeg gewoon wat je probleem is
ik ook al echt kei lang niet meer, ga het binnenkort ook maar weer eens eten denk ikquote:
geen zin in nws man sryquote:
quote:
hahah gvdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat ik er tegenwoordig lijkbleek eruitzie omdat ik nachten voor die jongen doorhaal maar hoi kan niet meer
alleen als het mij zo uitkomtquote:
curry als in de saus van remia?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
WTF MENSEN DIE GEEN CURRY ETENHeb heerlijk gekookt maar old skool mensen eten niet.
Als in Indiaas of de saus?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
WTF MENSEN DIE GEEN CURRY ETENHeb heerlijk gekookt maar old skool mensen eten niet.
omdat het 10 over 7 is?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu op? Nacht doorgehaald?
Ben net thuis, gek :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
srs tis echt helemaal dood hier waar is iedereen
ja geen disciplne om meer uit een carriere te halen. ik heb nog wel een trick up my sleeve en anders ga ik me over jaartje of 10 ook gewoon aan de maatschappij onttrekkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je toch veel te slim voor
willooooooowquote:
Nee!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
curry als in de saus van remia?
ik durf masala niet meer te googelen omdat dat ooit fout gingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee!
Met garam masala en kippendij en kokosmelk etc
quote:
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken als een wijf
zeg gewoon wat je probleem is
de struggles van een autodidact zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geen disciplne om meer uit een carriere te halen. ik heb nog wel een trick up my sleeve en anders ga ik me over jaartje of 10 ook gewoon aan de maatschappij onttrekken
Hoi willoowquote:
Och meiske tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.
Whyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf masala niet meer te googelen omdat dat ooit fout ging
o ja dan kan het wel maar dan tegen mij zeggen van ja haha je doet alleen lief tegen dames.. okequote:
nee gwn alleen tegen willoowquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja dan kan het wel maar dan tegen mij zeggen van ja haha je doet alleen lief tegen dames.. oke
Wat een kankergekankerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.
Je weet het zelf wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och meiske toch
Je begint toch zelf met tegen me bitchenjankzak
Welk topic heb je het over?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:14 schreef Wexler het volgende:
[..]
Remqo had je de referentie in mijn topic door?
check dat nummer dat noel net postte trouwens, denk dat je dat ook wel kan waarderenquote:
linkje?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
check dat nummer dat noel net postte trouwens, denk dat je dat ook wel kan waarderen
Misschien eindelijk eens een leuk feestje in Emmen.quote:De gemeente Emmen viert met een driedaags feest in september dat de vernieuwing van het centrum is afgerond.
Met het feest wil de gemeente bewoners en bezoekers bedanken voor hun begrip voor de overlast tijdens de vele werkzaamheden.
Op donderdagavond 8 september zijn er optredens van Jett Rebel en Di-rect op het vernieuwde Raadhuisplein. Voor de twee avonden daarop zijn ook al artiesten vastgelegd, maar daarvan maakt de gemeente de namen later bekend. Het gaat volgens de gemeente om Nederlandse artiesten die ook buiten de landsgrenzen bekend zijn. De vrijdag staat in het teken van de jeugd, de zaterdag is meer gericht op een brede doelgroep.
quote:
ja had hem allangquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja had hem allang
maar als noel hem gepost heeft ga ik sws zeggen dat ik hem kut vind
Las dat India in rep en roer is omdat ze dat nu niet kunnen bereiden vanwege de tomatenoogst.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is een mengeling. India meets Thailand.
mwah ben gewoon geen groot liefhebber van het wereldsequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de struggles van een autodidact zeker
ik vind jou wel wereldsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:17 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben gewoon geen groot liefhebber van het wereldse
quote:
Ik jou ookquote:
Clone van Lieutenant.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoezo loopt drug altijd minstens 5 minuten achter?
quote:
Oh ben jij het Ashquote:
Ludiek.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga, heb bday.
maatje van me is jarig. Ga bosje bloemen kopen voor hem huehue
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga, heb bday.
maatje van me is jarig. Ga bosje bloemen kopen voor hem huehue
Iedereen wil jouquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook? je bent gwn alleen hoor, lig voor het oprapen
ja lekker ander onderwerp. Zo gemakkelijk kom je er niet mee weg. Jij, als Gutmensch gebruikt het woord kanker tegen mij. Leg dat nou maar 'ns uit.quote:
Hou eens op met kankeren op dpquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja lekker ander onderwerp. Zo gemakkelijk kom je er niet mee weg. Jij, als Gutmensch gebruikt het woord kanker tegen mij. Leg dat nou maar 'ns uit.
Keep me apprised.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja lekker ander onderwerp. Zo gemakkelijk kom je er niet mee weg. Jij, als Gutmensch gebruikt het woord kanker tegen mij. Leg dat nou maar 'ns uit.
Keep me apprised.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Gewoon tomatenpurree ja tog.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:16 schreef Wexler het volgende:
[..]
Las dat India in rep en roer is omdat ze dat nu niet kunnen bereiden vanwege de tomatenoogst.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]Echt kanker van jou hoor, dp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Stfu ouwe smeerkeesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Keep me apprised.
quote:
Dan moeten ze er wel zijn, natuurlijkquote:
hoe laat heb je besteld?quote:
Ik heb niets besteld bij Los Pollos Hermanosquote:
Zo'n 50 minuten terugquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb niets besteld bij Los Pollos Hermanos
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]Precies. Makkelijk uitlullen met een smiley. Ik zie geen argumenten. Ehm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |