curry als in de saus van remia?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
WTF MENSEN DIE GEEN CURRY ETENHeb heerlijk gekookt maar old skool mensen eten niet.
Als in Indiaas of de saus?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
WTF MENSEN DIE GEEN CURRY ETENHeb heerlijk gekookt maar old skool mensen eten niet.
omdat het 10 over 7 is?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:11 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu op? Nacht doorgehaald?
Ben net thuis, gek :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
srs tis echt helemaal dood hier waar is iedereen
ja geen disciplne om meer uit een carriere te halen. ik heb nog wel een trick up my sleeve en anders ga ik me over jaartje of 10 ook gewoon aan de maatschappij onttrekkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je toch veel te slim voor
willooooooowquote:
Nee!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
curry als in de saus van remia?
ik durf masala niet meer te googelen omdat dat ooit fout gingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee!
Met garam masala en kippendij en kokosmelk etc
quote:
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je nou te janken als een wijf
zeg gewoon wat je probleem is
de struggles van een autodidact zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geen disciplne om meer uit een carriere te halen. ik heb nog wel een trick up my sleeve en anders ga ik me over jaartje of 10 ook gewoon aan de maatschappij onttrekken
Hoi willoowquote:
Och meiske tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.
Whyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf masala niet meer te googelen omdat dat ooit fout ging
o ja dan kan het wel maar dan tegen mij zeggen van ja haha je doet alleen lief tegen dames.. okequote:
nee gwn alleen tegen willoowquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja dan kan het wel maar dan tegen mij zeggen van ja haha je doet alleen lief tegen dames.. oke
Wat een kankergekankerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat het schijnbaar normaal is dat mensen het woord 'kanker' tegen elkaar bezigen wil niet zeggen dat je dat tegen mij doet. TR gedaan dus. Snap eigenlijk niet dat je hier nog bent. Ik heb het niet uitgelokt.
Je weet het zelf wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och meiske toch
Je begint toch zelf met tegen me bitchenjankzak
Welk topic heb je het over?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:14 schreef Wexler het volgende:
[..]
Remqo had je de referentie in mijn topic door?
check dat nummer dat noel net postte trouwens, denk dat je dat ook wel kan waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |