Denk dat dit in haar voordeel werkt als het op verwerken aankomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel echt vreselijk dat Koen zijn dochtertje van 6 hem dood heeft gevonden. Dat meisje is gewoon in therapie.. ben je ook 6 jaar oud. Damn zeg.
wat werkt in haar voordeel?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat dit in haar voordeel werkt als het op verwerken aankomt.
oh zoquote:
Ik weet nog steeds dat mijn favoriete knuffel toen in de spaken van mijn wiel kwam waardoor hij helemaal onder het vet zat en weg moest. Ik vond dat vreselijk toen.. en dat weet ik nu nog.quote:
wel bewust, maar erg veerkrachtig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
al is 6 wel een leeftijd waarop je zoiets al heel bewust meemaakt denk ik
awhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds dat mijn favoriete knuffel toen in de spaken van mijn wiel kwam waardoor hij helemaal onder het vet zat en weg moest. Ik vond dat al vreselijk toen.. en dat weet ik nu nog.
dat is waar iddquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel bewust, maar erg veerkrachtig.
Dus ik kan mij best voorstellen dat als ik mij die knuffel nog goed kan herinneren dat zij ook altijd wel haar vader dood voor haar zal zien in een plas bloed. 6 is wel een leeftijd dat je dingen best wel bewust mee krijgt.quote:
ja is ook, maar het is ook wat prof zegt, kinderen veren op zich wel redelijk makkelijk terug na zoietsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ik kan mij best voorstellen dat als ik mij die knuffel nog goed kan herinneren dat zij ook altijd wel haar vader dood voor haar zal zien in een plas bloed. 6 is wel een leeftijd dat je dingen best wel bewust mee krijgt.
Zo weet ik nog dat toen ik 5 of 6 was, we op vakantie waren in Amerika en ik had op gegeven moment een ballon aan een touwtje om m'n pols en ik rende over de parkeerplaats, achter een auto langs en toen struikelde ik over een steen en toen viel ik en moest ik huilenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ik kan mij best voorstellen dat als ik mij die knuffel nog goed kan herinneren dat zij ook altijd wel haar vader dood voor haar zal zien in een plas bloed. 6 is wel een leeftijd dat je dingen best wel bewust mee krijgt.
Denk wel dat ze er sneller weer "boven op" is dan een ouder kind of volwassene. Maar dat beeld van haar vader op de grond zal ze nooit meer kwijt raken ben ik bang.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is ook, maar het is ook wat prof zegt, kinderen veren op zich wel redelijk makkelijk terug na zoiets
nee dat niet iddquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk wel dat ze er sneller weer "boven op" is dan een ouder kind of volwassene. Maar dat beeld van haar vader op de grond zal ze nooit meer kwijt raken ben ik bang.
Ik heb rond die leeftijd ook een zweefmolen stoel tegen mijn mond aan gehad. Hele boven gebit door mijn lip.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo weet ik nog dat toen ik 5 of 6 was, we op vakantie waren in Amerika en ik had op gegeven moment een ballon aan een touwtje om m'n pols en ik rende over de parkeerplaats, achter een auto langs en toen struikelde ik over een steen en toen viel ik en moest ik huilen
aaiiiiii, ik voel het bijnaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb rond die leeftijd ook een zweefmolen stoel tegen mijn mond aan gehad. Hele boven gebit door mijn lip.
Dat was wel pijnlijk ja. Volgens mij heb ik het hele attractiepark bij elkaar gegild van de pijnquote:
wat kansloosquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:26 schreef Oberkullie het volgende:
Jorans vriendin heet Lady en hun dochter heet Dushi
D'r kan ook vrij weinig gebeuren op je bureaustoel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig overkomen mij dat soort dingen niet heel vaak. Tijdje terug knie verdraaid. Maar op die twee dingen na nooit echt ongelukjes gehad ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |