quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
D'r kan ook vrij weinig gebeuren op je bureaustoel.
Valt nog mee idd. Sommige mensen hebben echt een abonnement op het ziekenhuisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig overkomen mij dat soort dingen niet heel vaak. Tijdje terug knie verdraaid. Maar op die twee dingen na nooit echt ongelukjes gehad ofzo.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie bepaalde users hier ook zo geheimzinnig?
NAMEN DAN GVDquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
Vinden jullie bepaalde users hier ook zo geheimzinnig?
zal er de volgende keer niet meer zo hard op zuigen sorryquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn tepels zijn pijnlijk gevoelig ;s
wtfquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
en keer gebroken oogkas en hersenschudding omdat iemand me met een staaf tegen m'n harses sloeg
Gebroken oogkas?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt nog mee idd. Sommige mensen hebben echt een abonnement op het ziekenhuis
zelf alleen keer pols gebroken toen ik met quad tegen een rioolduiker aanreeden keer gebroken oogkas en hersenschudding omdat iemand me met een staaf tegen m'n harses sloeg
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja hommootje durfde niet af met z'n blote mannenklauwen
2 weken later was driekwart van m'n gezicht bont en blauw. Iedereen me aankijken op schoolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gebroken oogkas?Dat klinkt heel erg pijnlijk.
Damn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 weken later was driekwart van m'n gezicht bont en blauw. Iedereen me aankijken op school
Wat zei je; "Ik heb Badr Hari neergeklapt?"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 weken later was driekwart van m'n gezicht bont en blauw. Iedereen me aankijken op school
Nee ik zei 'jongens, we moeten iemand klappen'quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zei je; "Ik heb Badr Hari neergeklapt?"
wat wat watquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Schrok me ook wel kapot toen ik foto van Dven zag nadat hij was gevallen.
Ghehequote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ik zei 'jongens, we moeten iemand klappen'
en, hebben jullie die flikkertje nog te pakken gekregenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ik zei 'jongens, we moeten iemand klappen'
quote:
Foto staat hier: VBL / [VBL Slowchat #3477] Vermeer is een Feyenoorderquote:En nee, ik was niet aan het klimmen. Ik liep (aangeschoten, wat ook voordelig was) naar huis maar er was die dag enorme wateroverlast. Veel overstromingen, stukken grond weggespoeld, doden etc. Enfin, ik liep dus over een stuk waar de grond onder de tegels was weggespoeld. Daar zakte ik doorheen en zo ben ik een meter of 10 lager terecht gekomen.
teringquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Foto staat hier: VBL / [VBL Slowchat #3477] Vermeer is een Feyenoorder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |