Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.quote:
Topplan!quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:50 schreef ErkendFokker het volgende:
Evt. kan ik vrijdag weer een nieuwe plaatsen. Heb nog genoeg materiaal thuis om een stok van te bouwen.
Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nuquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.
Kunnen we eindelijk iets doen met dat gemopper van de oosterlingen dat er in het Westen niets gebeurt.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noord Holland, als ik het eerder goed gelezen heb.
Kunnen we eindelijk iets doen met dat gemopper van de oosterlingen dat er in het Westen niets gebeurt.
Mits er een stok aanwezig is, uiteraard...
Met een OscarMopperkont is ons middenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nu
Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het gezien de users die nu wegblijven wel mee zal vallen met het gemopper vanaf nu
Geheel volgens de regelsquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...
Zoals alle verplaatsingen tot nu toe.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, net als ik bij Zunderdorp...
Het was voor mij gewoon te ver rijden om tussendoor te kunnen doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zoekpuzzel in de weilanden van Groningen door TARAraboemdijee was natuurlijk de limit voor de niet puzzelaars onder ons...
Met de juiste pillen ben je er in een uur. Alleen terug op deze wereld komen duurt wat langer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het was voor mij gewoon te ver rijden om tussendoor te kunnen doen.
hij zal vast wel weer een kloon stand by gezet hebben of al ingewerkt hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft account door shredder gedaan.
oh wat gezellig dat je daarvoor speciaal naar het topic komtquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zal vast wel weer een kloon stand by gezet hebben of al ingewerkt hebben
Jup, na 24 uur geen melding, hij is echt weg.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:57 schreef Stokslag12 het volgende:
Is de stok nu echt weg?
Wat nu? Ik heb nog niet eens de kans gehad om 'm op te pikken.
Is het dan een erkende Fokstok?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, na 24 uur geen melding, hij is echt weg.
ErkendFokker heeft al aangegeven een nieuwe te gaan maken
Erkend Fokker Fok!-stok, volgens de bond van Fokkersquote:
niet relevantquote:
quote:
Nee oh nee, zeer zeker niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]als in 'ik heb de stok verplaatst zonder het te zeggen' ?
Oke gelukkig, die 1-smiley reacties zijn vaak voor meerdere uitleggen vatbaarquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee oh nee, zeer zeker niet.
Ik vind het komisch dat de Stok in een grasmaaier is fijngemalen.
Ik heb de stok niet.
dan moet je er wel eerst 1 hebben om de stok in te stoppenquote:
Wattan?quote:
Hoezo dan?quote:
Doet 'ie het al weer?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:50 schreef ErkendFokker het volgende:
Duurt ff wat langer want action verkoopt geen codesloten meer..
* just me wil wel wat doneren indien nodigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:50 schreef ErkendFokker het volgende:
Duurt ff wat langer want action verkoopt geen codesloten meer..
Je hebt nog een kant en klare stok met slot in de aanbieding?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:37 schreef just me het volgende:
[..]
* just me wil wel wat doneren indien nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |