De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)quote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een gedreig met "dan stop ik er mee" weer.
Moeten we vanaf nu maar bij elke verplaatsing direct aangeven "hier ligt ie?"
Dan is voor mij de lol er wel af. Het zoeken van de stok is juist een leuk onderdeel van het spel.
Dat ding neerknallen met coördinaten kan iedereen wel.
Daarom. Beetje eigen initiatief mag wel vind ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)
als deze reactie niet mag dan hoor ik dat graag van Kanovinnie in dm
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:36 schreef gedoes het volgende:
Kan het zijn dat dit geen officieel bord is?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Niet te ver weg hé, dan doe ik hem morgen of vanavond. Ben nu nog te brak
quote:
quote:
Niet helemaal natuurlijk, maar het zit er wel vlakbij in de buurt...quote:Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hèquote:Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
Daar weet jij alles vanquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hè
Klopt, de enige manier om de FOK!stok vanuit mijn huis te kunnen observerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Idd mooi filmpje. Kunnen we mooi trianguleren met de locaties van het dorpje, de molen, de boerderij etcquote:Op maandag 4 juli 2016 20:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Haha ik kijk nu het filmpje, prachtig
Regen stopt na 14:00quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:13 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wilde op de fiets gaan.. Maar het regent vet hardEn zonder precieze pinpoint vind ik het ook iets te spannend om op de fiets te gaan. Ik knor zo wel ff met de auto denk ik.
nieuwe toevoeging sinds deze rondequote:
Vooruit en achteruit in de tijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
nieuwe toevoeging sinds deze ronde
Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Na lang zoeken had ik geen tijd meer om te gaan; Ik kan morgen gaan, tenzij iemand nu nog wil?
Ik weet nu wel waar hij is.
Wie wil gaan?
Tikfoutje, ik pas het aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vooruit en achteruit in de tijd?
011: Zunderdorp (Noord-Holland) door MadMaster | 22-06-2016
012: Oene (Gelderland) door Spockjuh_ | 27-06-2016
013: 't Zand (Gelderland) door Spezza19 | 17-06-2016
circa 22 kmquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:16 schreef DeProf het volgende:
[..]
Ik heb misschien tijd, mits niet te ver vanaf de stad:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |