zo stond ie in de op waaruit ik hem heb gekopieerdquote:
Echt zonde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nogal. Heb de bon ook niet meer ofzo, dus ik kan niks. 25 euro weggegooid
fokkie zeker weerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
zo stond ie in de op waaruit ik hem heb gekopieerd
Zijn gewoon vragen waar geen meerdere antwoorden op mogelijk zijnquote:
Ik was plankjes aan het slopen die op van die houders liggen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Naam: drug
Leeftijd: 33 freemason
Religie: in nevelen gehulde
Burgerlijke staat: jasminezoekende
Hoogst genoten opleiding: weinig van genoten tbh
Woonplaats/province: rotterdam
Voetbalclub: vermaak voor het plebs
Favoriete eten: mijn piemel, proef maar
Favoriete drankje: water
Favoriete film: godfather
Voorkeur muziekgenre: veel meer dan 1
Lievelingsdier: mens
Lievelingskleur: turkoois
Politieke voorkeur: platonisch aristocratisch
Favoriete user: alle jasmine's (maar er is er maar 1 de echte)
no cure no payquote:
lolquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn gewoon vragen waar geen meerdere antwoorden op mogelijk zijn
Meteen puntjesverliezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol
eerste wedstrijd is Groningen - Feyenoord
Ja, dat is wel slim. Maar deze was echt van glas enzo, zag er goed uit. Maar helaas kon hij ijs niet handlen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt zonde.
Ik had laatst ook bijna een blender gekocht.
Maar vond het toch een beter idee om het voorlopig nog met staafmixer te doen en dan voor een echte goede te gaan als ik straks misschien werk en geld heb.
Hahahaha,quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahah waarom gaan basisscholen met boef meezingen
sowieso dat je je kinderen niet naar openbare scholen moet sturen dus .
Wat is die generatie compleet verkankerd zegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die generatie compleet verkankerd zeg
Mensonterende muziekquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Au, pijnlijk. Je moest vandaag eigenlijk ook toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was plankjes aan het slopen die op van die houders liggen.
Dus had de plankies eraf.
Hurkte om wat dingen van de grond te pakken. Sta ik op bam tegen de punt van zon houdertje.
Ik naar die bedrijfshulpverlener.
"ja, beetje ontsmetten en pleistertje erop en je kan door"
maar ik denk dat het niet gaat genezen.
dabben?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is die generatie compleet verkankerd zegWat is trouwens dat gebaar wat ze allemaal doen met hun handen naar de zijkant
ik vind jou raar en viesquote:
kan ik de resultaten van anderen op dat lijstje ergens terugvinden?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Je moest vandaag eigenlijk ook toch?
Ja. Was ook aanwezig, maar er was gedoe met vergunningen enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Je moest vandaag eigenlijk ook toch?
Je klinkt nu echt oud en verzuurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is die generatie compleet verkankerd zegWat is trouwens dat gebaar wat ze allemaal doen met hun handen naar de zijkant
Oh ja dat was het.quote:
Best wel. Vooral omdat jongeren altijd anders zijn dan de oudere generaties en het uiteindelijk wel goed komt.quote:
quote:
misschien als je goed kan mycroftenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
kan ik de resultaten van anderen op dat lijstje ergens terugvinden?
Klopt. Al heb je in elke generatie vooral veel rotzooi maar dat is een probleem van elke generatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Best wel. Vooral omdat jongeren altijd anders zijn dan de oudere generaties en het uiteindelijk wel goed komt.
Ahh, oke. Zal dan toch maar even naar laten kijken dan jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Was ook aanwezig, maar er was gedoe met vergunningen enzo
Bouwleefgod.
Dus misschien morgen.
ik heb nooit ingevuldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn om al die reacties te bundelen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
lsd?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is echt mijn lievelingskleur.
Maar dat is niet de schuld van mijn wansmaak maar van de LSD
ja maak eerst even foto voor mn moeder die moet maar oordelen of ik moet gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh, oke. Zal dan toch maar even naar laten kijken dan ja
er zijn mensen die graag naar 90s music luisteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alle kinderen hebben toch een vreselijke smaak en geen idee wat ze nu eigenlijk meezingen.
Bij sommige gaat het over, bij veel niet, niets nieuws hoor.
Weet je vriendin zulke dingen niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maak eerst even foto voor mn moeder die moet maar oordelen of ik moet gaan
die weet zulke dingen
Lievelingsfood: bitterballenquote:
Ja, weet ik wel. Maar vind eigenlijk wel gewoon dat je op de basischool nog niet bezig hoort te zijn met Social Mediaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alle kinderen hebben toch een vreselijke smaak en geen idee wat ze nu eigenlijk meezingen.
dit is waarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Die is niet aanwezig sinds GISTERENAVOND.quote:
Er klopt er maar eentjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lievelingsfood: bitterballen
Drinken: speciaalbier
Voebalclub: fcg
Hier, heb het al gedeeltelijk voor jou ingevuld.
Fixedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lievelingsfood: Maccie
Drinken: speciaalbier
Voebalclub: fcg
Hier, heb het al gedeeltelijk voor jou ingevuld.
Ga je er toch nooit meer afkrijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar vind eigenlijk wel gewoon dat je op de basischool nog niet bezig hoort te zijn met Social Media
zo zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is niet aanwezig sinds GISTERENAVOND.
Maar die kan ik ook wel een foto sturen.
En 40 jaar geleden vonden ze dat je op de basisschool nog niet bezig hoorde te zijn met tv kijken. En later met spelcomputers. En nu met smartphones en social media.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar vind eigenlijk wel gewoon dat je op de basischool nog niet bezig hoort te zijn met Social Media
Ik had gisyer mcflurry oreoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
Mac is wel lekker ja
Lasagne is ook wel fijn
nee coschappen pas in september.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
zo zo
waar is die heen
lekker dansen in de club
nee grapje, zeker coschappen
Wow, mis je dr alquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee coschappen pas in september.
nee ze is naar een VRIENDIN in OXFORD voor DRIE dagen.
Ja, vies saai alleen en alleen slapen ook matig. Maar kan het beter hebben dan vroeger.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, mis je dr al
Ik ben ook in oxford geweest
Hm goed puntquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En 40 jaar geleden vonden ze dat je op de basisschool nog niet bezig hoorde te zijn met tv kijken. En later met spelcomputers. En nu met smartphones en social media.
In mcflurry is het écht lkkr. Stroopwafel nooit gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind oreo's beetje overrated
ik heb wel die stroopwafel al vaak gehad, die is genot
Daar gebeuren altijd moordenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee coschappen pas in september.
nee ze is naar een VRIENDIN in OXFORD voor DRIE dagen.
Omdat het voor jouw niet gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm goed punt
Maar toch vind ik het wel anders, tv kijken of zoveel mogelijk llikes willen met je selfies. Maar misschien is dat wel heel verzuurd inderdaad
Dat was de eerste foto die je van jezelf dmde op fokquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, mis je dr al
Ik ben ook in oxford geweest
Maar dat komt waarschijnlijk doordat jij met tv bent opgegroeid en het de normaalste zaak van de wereld vindt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm goed punt
Maar toch vind ik het wel anders, tv kijken of zoveel mogelijk llikes willen met je selfies. Maar misschien is dat wel heel verzuurd inderdaad
Ik keek in Polen naar Lewis met mams.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar gebeuren altijd moorden
(zie de serie Lewis)
prima seriequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek in Polen naar Lewis met mams.
We keken de aflevering dat LEwis eigenlijk met pensioen ging en dat er in het milieugekkies milieu een murder was gepleegd.quote:
hoezo datquote:
oh die ken ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We keken de aflevering dat LEwis eigenlijk met pensioen ging en dat er in het milieugekkies milieu een murder was gepleegd.
wat ga je kiezenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik mag vanavond kiezen wat we eten.
Leuk he
Ik heb veel detectives op DVD.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die ken ik niet
ik kijk slechts sporadisch, namelijk als de KRO het uitzendt
doe eensquote:
vet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had wel een intense ontmoeting met de verpersoonlijking van de kleur turquoise daarop ja
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag dikke gebreide sokken en een broek die een stuk boven mijn enkels al stopt, is het sociaal acceptabel om daarmee naar de winkel te gaan?
Sociaal acceptabel welquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag dikke gebreide sokken en een broek die een stuk boven mijn enkels al stopt, is het sociaal acceptabel om daarmee naar de winkel te gaan?
nee stel maar een vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe eens
[..]
vet.
ik had n x op dmt dat ik de kleur groen was. best apart
ik ben vanaf nu trouwens fan van je
Dat vind ik wel oppervlakkig van jequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:03 schreef Drug het volgende:
[..]
doe eens
[..]
vet.
ik had n x op dmt dat ik de kleur groen was. best apart
ik ben vanaf nu trouwens fan van je
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.quote:
Hoezo dat dan? :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?
Oke dan doe ik het.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sociaal acceptabel wel
Modieus niet helemaal
als ik haar zie denk ik dat jij ook zo'n soort type bentquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? :$
[..]
Oke dan doe ik het.
Nee totaal nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof doet dat meisje van boncolor jou ook altijd denken aan loka?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
nee geel is mijn favoriete kleur denk ik
Als ik me verveel ga ik haar vlogs terug kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
die vriend is echt superleuk, zou echt tekenen voor zo'n jongen
zo lief en zacht
oh nee, alleen steeds de nieuwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik me verveel ga ik haar vlogs terug kijken![]()
Die vriend is leuk he jaaaa
heb je die met de behekste tandenborstel nu al gezien?![]()
![]()
mijne blauwquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
Ik noem je vies nadat je aanbood jouw piemel te proeven naar aanleiding van de lievelingseten vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je mij vies noemt nadat ik een beetje flirt met sexy man
mijne is ook blauw #twinsquote:
Ja, en achterlijke gladiolen kunnen ook best een zegeltje achter hun lip stoppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.
ik ga hem ook weer kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh nee, alleen steeds de nieuwen
maar ik ga nu wel even kijken, heb toch niks te doen
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die drugsgebruik ophemelen of als iets positiefs zien heb ik weinig mee op.
haha en dan zeg je iets over turkooisquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh
Ik denk dat ik wel een liefhebber ben, ondanks nu alweer jaren nuchterleef. :$quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:09 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor psychedelica en liefhebbenden van
ga lekker je psychedelica gebruiken joh kaolo gekquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:11 schreef Drug het volgende:
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepen
haha ja ik was niet helemaal serieus met mijn insinuatie noch met mijn culinaire suggestiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik noem je vies nadat je aanbood jouw piemel te proeven naar aanleiding van de lievelingseten vraag
paxcon en ik hebben gewoon een hekel aan alles wat Turks isquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:11 schreef Drug het volgende:
[..]
mensen die drugs als een containerbegrip gebruiken hebben er weinig van begrepen
[..]
haha en dan zeg je iets over turkoois
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon en ik hebben gewoon een hekel aan alles wat Turks is
ik niet ik ben daar te links voorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja kan enorm waardevol zijn mits een beetje bewust gebruikt. heeft mijn leven iig verrijktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een liefhebber ben, ondanks nu alweer jaren nuchterleef. :$
Kan alle drugs missen als kiespijn, maar de psychedelica blijven me wel aantrekken.
haha komt wel weer een keer, geen haastquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga lekker je psychedelica gebruiken joh kaolo gek
Ik bijna op 4:00quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik niet ik ben daar te links voor
sof ik zit al op 5:00
ben jij lekker irl?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
inso en ik lachen om jouquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik niet ik ben daar te links voor
sof ik zit al op 5:00
Ik ben er niet van overtuigd dat het je dingen brengt die je niet uiteindelijk zelf ook zou hebben gevonden. Maar het voelt wel als een bijzondere belevenis.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja kan enorm waardevol zijn mits een beetje bewust gebruikt. heeft mijn leven iig verrijkt
tja die veranderde perceptie van fysieke en geestelijke werkelijkheid had ik nuchter niet kunnen bereikenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat het je dingen brengt die je niet uiteindelijk zelf ook zou hebben gevonden. Maar het voelt wel als een bijzondere belevenis.
ze zijn beide mooiquote:
zou targetten at 1-1.5 g/kg body weightquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe veel eiwitten is eigenlijk genoeg voor een vrouw die niet echt intensief sport?
picsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf ook heel mooi de laatste dagen.
ik ook de laatste dagenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf ook heel mooi de laatste dagen.
Ik stuur wel een foto van een willekeurige mocro en doe alsof ik het ben.quote:
Ik heb hier een tentamenvraag over gehad dit jaar. Uit rechtspraak van het EHRM (Vinter e.a./UK) volgt dat voor de veroordeelde vanaf de oplegging van de straf perspectief op invrijheidstelling bestaan en er moet een wettelijk mechanisme zijn dat daadwerkelijk tot verkorting van de straf kan leiden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ls_levenslang__.html
Wat vind jij hiervan Paxcon
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier een tentamenvraag over gehad dit jaar. Uit rechtspraak van het EHRM (Vinter e.a./UK) volgt dat voor de veroordeelde vanaf de oplegging van de straf perspectief op invrijheidstelling bestaan en er moet een wettelijk mechanisme zijn dat daadwerkelijk tot verkorting van de straf kan leiden.
En volgens mij is Nederland zo ongeveer het enige land binnen de Raad van Europa die daar niet aan voldoet. Aangezien wij zijn aangesloten bij het EVRM vind ik dat wij die uitspraken ook moeten opvolgen en en het feit dat er een toets plaats moet vinden betekent niet per definitie dat iemand vrij komt.
Dus kijken of er redenen zijn voor herziening (om redenen van menswaardigheid, veranderd inzien t.a.v. de strafwaardigheid en het feit dat naarmate een gevangenisstraf langer duurt deze voor de veroordeelde steeds zwaarder wordt) kan wat mij betreft nooit kwaad.
ik had even gepauzeerd om een verhaal te typen hier maar ik kijk rustig verderquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
ik spoel door naar het tandenborstel deel pax
je mag wel levenslang gevenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.
Walgelijk dat je niet gewoon levenslang mag geven van die idioten
Walgelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je mag wel levenslang geven
er moet alleen een mechanisme zijn dat verplicht tot evaluatie na XX jaar
wat vind je van doodstraf?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou gelijk stoppen met lid zijn.
Walgelijk dat je niet gewoon levenslang mag geven van die idioten
Dat is niet goed zolang uitspraken niet onfeilbaar zijnquote:
nee johquote:
paxcon en tanden poetsenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
ik spoel door naar het tandenborstel deel pax
die twee dingen hebben niks met elkaar te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:26 schreef Drug het volgende:
[..]
zweverig?
hm misschien ligt het aan je woordenschat?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heb ik veel kwakjes geloost op Pax zn TC tijden
dus veroordeelden in leven laten om hun hun vrijheid terug te geven als later de uitspraak onjuist blijkt te zijn geweest?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet goed zolang uitspraken niet onfeilbaar zijn
omg niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
sof ik heb tandenborsteldeel gezien maar vond het niet heel grappig ofzo
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef Drug het volgende:
[..]
dus veroordeelden in leven laten om hun hun vrijheid terug te geven als later de uitspraak onjuist blijkt te zijn geweest?
nee mijn vraag heeft ook niks met zweverig te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die twee dingen hebben niks met elkaar te maken
godver je hebt gelijk ik had al weggekliktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
omg niet?
helemaal op het einde is het he
ben jij een kloon van iemandquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee mijn vraag heeft ook niks met zweverig te maken
heb net weer hardop gelachen eromquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
godver je hebt gelijk ik had al weggeklikt
even kijken
ik snap je argumentatie. ik vind alleen dat je dan tot levenslang veroordeelden als alternatief de dood moet bieden.quote:
Vind ik prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ik snap je argumentatie. ik vind alleen dat je dan tot levenslang veroordeelden als alternatief de dood moet bieden.
Ze kan soms echt zo hysterisch lachenquote:
Hebben jullie dan een date?quote:
Lekker hoorquote:
Weet ikquote:
oke liefquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Zo`n apaat ben ik nou ook weer niet
Hoi LB.quote:
waarom stuur je mij nooit dms of fotos via whatsappquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi LB.
Ik maakte laatst een grapje dat ik rare dms naar jou stuurde en Geo nam dat bijzonder serieus op
dickpic zeker viezerikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom stuur je mij nooit dms of fotos via whatsapp
Omdat ik niet meer durfquote:
He KleineBruinequote:
Geo neemt alles serieusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi LB.
Ik maakte laatst een grapje dat ik rare dms naar jou stuurde en Geo nam dat bijzonder serieus op
Fokkie, hoe zijn je betsquote:
Ja het was een doldwaas uurtje in VBL wat uitmonde in fantasieen met over hoeren pissen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo neemt alles serieusraseckte auti
Dus als ik hem nu zou dmen of hij zin heeft in een spannende datequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent nog verslaafder dan ik joh jeetjequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het was een doldwaas uurtje in VBL wat uitmonde in fantasieen met over hoeren pissen.
Hij moet vaker komen, wat een topshow.
hahah jou ookquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent nog verslaafder dan ik joh jeetje
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb alweer 2 weken ofzo niks gebet
You're goddamn rightquote:
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb alweer 2 weken ofzo niks gebet
Valt wel meequote:
Ja jouw voiceclipsquote:
Hoeveel win je dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.
Even zoeken.quote:
Zal wel een hoge odd zijn geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even zoeken.
De bet is namelijk al meer dan een jaar oud.
als trump de winnaar van het ek feliciteerd pak ik 115 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.
Ligt eraan wanneer hij hem gezet heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal wel een hoge odd zijn geweest
Jaar geleden waren er toch meer kandidaten?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer hij hem gezet heeftMet andere kandidaten erbij wel ja
Wist niet eens dat je daarop kon betten. Want had al een voorgevoel dat ze eruit gingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij Brexit wel veel verloren.
Maar ach.
you win some, you lose some.
Toen ngo wel. Maar nu alleen tegen Trumpquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaar geleden waren er toch meer kandidaten?
Ik bet alleen nog politiek.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je daarop kon betten. Want had al een voorgevoel dat ze eruit gingen.
Ook met UFC had ik dat gevoel dat Rockhold zou verliezenniet ingezet
Nee joh. Favorieten bij de democraten al he.quote:
Clinton fors favoriet rond 1.33.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ngo wel. Maar nu alleen tegen Trump
Denk op 1.50 ofzo?
Of is Trump inmiddels favo bij bookies Inso?
ja zag het idd op fbquote:
En je kon op een gegeven moment 20% sure profit pakken omdat de odds achterlagen op bf.quote:
Waarom niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je kon op een gegeven moment 20% sure profit pakken omdat de odds achterlagen op bf.
Waardeloos ek om op te bettenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik had geld op Polen tegen Zwitserland maar toen speelden ze ineens gelijk
Under 2.5 goals pak je wel veel meequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ging bij mij wel lekker eigenlijk, heb best wat winst gemaakt
nee ik ook zelden, beetje raar iddquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Alleen het gaat tegen mijn natuur in om op unders te betten, of op een gelijkspel
Heb nog nooit op draw gebet
Combi`s met over 1.5 goals in Duitsland/Engeland/Nederland werken ook goedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig alleen nog maar 1X2 bets
Je typt dan ook onzinquote:
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinniequote:
kanovinnie is een baasquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinnie
Nu is LB aan de beurt
Ik zag best veel chicks die alleen naar Coldplay gingen. Misschien ook een idee?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
bastille komt in november naar Amsterdam maar niemand kan of wil mee
nog maar even doorzoeken ugh
quote:
ik wilquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
Hoezo?quote:
jij wel?quote:
Ik ging in principe alleen naar Foo Fighters maar toen mocht ik bij Dagoduck staanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag best veel chicks die alleen naar Coldplay gingen. Misschien ook een idee?
misschien voorstellen aan je eerste datequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
ja ik weet niet of ik dat durf. Ga nog even wat vriendinnen vragen maar denk niet dat ze hen zo leuk vinden om er geld voor te betalenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag best veel chicks die alleen naar Coldplay gingen. Misschien ook een idee?
Haha was het tof?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging in principe alleen naar Foo Fighters maar toen mocht ik bij Dagoduck staan
Ik wil ook niet mee want kutband.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef Tjacka het volgende:
ik vind lb denk ik het knapste meisje van fok
zou wel leuk zijn hè. Maar november is erg ver wegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien voorstellen aan je eerste date
Fucking awesome! Ik stond vooraanquote:
Nicequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fucking awesome! Ik stond vooraan
je bent zelf kut xquote:
mijn moeder is op vakantie met mijn vaderquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vond je moeder gisternacht niet hihiahahia
wel zo hoorquote:
Ziggo Dome. Was keidruk toenquote:
misschien is hij tegen die tijd wel je vriendje, dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn hè. Maar november is erg ver weg
Dat moet ze zeggen van mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moeder is op vakantie met mijn vader
Subtielquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel zo hoor
wanneer het uit is met geo zou ik je graag een keer vol spuiten
Ik doe veel dingen alleen, maar op een concert zijn er zoveel mensen en dan valt het echt op dat je alleen bent en vind dat kut. En het is leuker om samen te gaan. Ook laat naar huis alleen enzoquote:
dat concert was ergens in augustus dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziggo Dome. Was keidruk toenajax speelde Europa League Arena, The Editors in hmh en ook nog Foo Fighters
Had maar 100 ofzo op betfair en dat is vaak maar een paar secondequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziggo Dome. Was keidruk toenajax speelde Europa League Arena, The Editors in hmh en ook nog Foo Fighters
Grote evenementen zijn sowieso een illusie dat je daar longterm profit op maakt.quote:
zal leuk zijn geweest in de treinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Concert is wel puur alleen voor muziek natuurlijk. Enige kutte lijkt me als je nog moet wachten tot ze opkomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe veel dingen alleen, maar op een concert zijn er zoveel mensen en dan valt het echt op dat je alleen bent en vind dat kut. En het is leuker om samen te gaan. Ook laat naar huis alleen enzo
:Squote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pest iedereen weg hier, van AdoraBelle, Kanovinnie
Nu is LB aan de beurt
Novemberquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat concert was ergens in augustus dus?
Waarom care je wat andere mensen vinden?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe veel dingen alleen, maar op een concert zijn er zoveel mensen en dan valt het echt op dat je alleen bent en vind dat kut. En het is leuker om samen te gaan. Ook laat naar huis alleen enzo
dat was in de arena hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ziggo Dome is wel tof. Ik was vorige week bigj Coldplay, was ook heel tof
Grapjequote:
Ik was vies lucky. Was fucking druk op perron en trein stopte net voor mn neus stil, kon gelijk instappen en zittenquote:
Het is ook gewoon wat je zelf vindt natuurlijk, het is niet zo leuk om ergens alleen te zijn waar bijna iedereen wel samen met anderen is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom care je wat andere mensen vinden?
Ik zou het zelf ook niet snel doen trouwens.
Ja, ben nog net niet in de gracht gevallenquote:
Vind het irritant als mensen dan naar je kijken. Niet echt wat ze vinden, maar dat ze dan aandacht aan je gaan geven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom care je wat andere mensen vinden?
Ik zou het zelf ook niet snel doen trouwens.
zo raar dat je als band in de arena wilt optredenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ben nog net niet in de gracht gevallen
ja dat is echt kutquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Concert is wel puur alleen voor muziek natuurlijk. Enige kutte lijkt me als je nog moet wachten tot ze opkomen
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook gewoon wat je zelf vindt natuurlijk, het is niet zo leuk om ergens alleen te zijn waar bijna iedereen wel samen met anderen is.
Om dezelfde reden. Ik zou ook een beetje als een loser voelen omdat ik niet iemand kende die mee wilde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het irritant als mensen dan naar je kijken. Niet echt wat ze vinden, maar dat ze dan aandacht aan je gaan geven.
Waarom zou jij het niet doen dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo raar dat je als band in de arena wilt optreden
ben je toch niet goed bij je hoofd
nee, maar wel vaak samen met iemand en dannis het ook al kutquote:
http://www.oor.nl/#!/arti(...)n_de_arena-1/concertquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]VOnd het geluid opzich meevallen, maar ligt ook aan de artiest waarschijnlijk want voorprogramma was stuk erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |